Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 11 ud af 19 (189 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Technocowboy:

Mjjaaaa - det har virket. Men gør det ikke mere i IE8 (i hvert fald ikke hos mig).

EDIT: Jeg tror at det startede efter opgraderingen til den nye editor.

Jeg har lige testet, det virker fint i FF.

mvh

Jan

Jeg har også oplevet, at del-citater røg ind i uhensigtsmæssige steder i mine indlæg.

I dette indlæg, skrev jeg første linie, lavede et linieskift, så jeg startede på 2. linie.
Så markerede jeg Jans tekst og klikkede på Citér.

Citatet endte... i starten af mit indlæg - inden min egen tekst.

Jo, Jan har da ret. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:18

Technocowboy:

Mjjaaaa - det har virket. Men gør det ikke mere i IE8 (i hvert fald ikke hos mig).

Jeg har samme citat problem i IE 8. Jeg har ikke testet det i Firfeox. Men det kunne være at jeg skulle, for jeg synes efterhånden der er en del fejl i IE 8, som jeg ikke har i Firefox.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 08:59

Gør det da til en vane at benytte Firefox 4. Det eneste sted hvor jeg benytter mig af IE er når jeg udvikler. Nogle gange er det et hyr at få tilrettet sin kode, så den virker 100% i IE; Desværre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har sagt det før, men prøver igen :)

Hvis der bliver skrevet i en tråd, som man selv er aktiv i, så skal der dukke en reminder op i toppen ved ens brugernavn - akkurat som på facebook.

Hvis servicen er der, så kan jeg ikke se hvorfor den ikke skulle være her på amino. Jeg har i hvert fald gået glip af nogle debatter fordi jeg ikke gider tjekke alle de tråde jeg skriver i + jeg gider ikke spammes på min private mail hver gang nogle skriver i en tråd.

Lidt tanker herfra - håber de kan bruges :)

/Kristoffer

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:41

Martin Thorborg:

Lone S. Hansen:

Jeg ved ikke, om følgende allerede er en feature (måske for plus-brugere?), men det kunne være rart at kunne sammensætte de kategorier, man helst vil følge med i og få dem pushet øverst på forsiden. Lige nu, er det hele ret uoverskueligt og hvis man er mest interesseret i "De Unge Helte" (*rrr*) og "Teknisk, Hosting og e-handelsløsninger" er det ærgeligt, at man på forsiden (efter en hel del scrolling'n'skimming) kun kan se ét indlæg fra hver kategori og så en fandens masse støj.

Jeg kunne også godt bruge en knap ala "Dine Indlæg", til at få overblik over tråde, hvor folk hvis indlæg jeg følger, optræder i. Det er ikke til at styre på mail - især når man som ikke-plusbruger ikke får indlægget med, men bare 389 mails om at x og y har bræget i 31780 forskellige tråde. 
Hvis det var på den måde, tror jeg at jeg ville følge en del flere brugere - jeg kan bare ikke overskue at få mailsne på nuværende tidspunkt. (Så et ekstra valg, når man følger en bruger om man ønsker mailnotifikationer eller ej, kunne være ekstra dejligt).

Nå. Det var bare et par indspark herfra. Overordnet synes jeg, at tingene fungerer udmærket :-)

Mht. at selv kunne sammensætte de nyeste links på forsiden, så er det allerede beslutter, så det kommer.

Din ide med at man på en side kan følge sine "venner" er som sådan allerede lavet.
Der er øvers i højre hjørne "Overblik" hvor man kan se alt hvad ens "Venner" har skrevet.
Der kunne man f.eks. også indsætte indlæg fra dem man følger, er det sådan du vil have det?

Og tak for dine gode input!

Dbh Martin

Det lyder fedt, med at kunne sammensætte kategorierne, man vil følge, det tror jeg bliver rigtig brugbart. 

Med hensyn til den anden ting, med venner/folk man abbonnerer på, så skal jeg indrømme at jeg faktisk aldrig havde klikket på "overblik" før. Jeg havde simpelthen ikke set den / forstået, hvad det var.  Det feed der ligger derinde, over hvad mit netværk har gang i, er hvad jeg foreslog - dog ville det være fedt at kunne se det kun for dem jeg følger, hvis det var muligt.
Personligt synes jeg, at det kunne være fedt, at det var en knap på forsiden, ved siden af "Nye Indlæg", "Ubesvarede Indlæg" og "Dine indlæg". Der er god plads dér - og der kunne snildt være en "Indlæg fra dit netværk" og/eller "Indlæg du abbonnerer på".  

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:46

Martin Thorborg:

Nicolaj Thomasen:

En lille ting...

Sådan en mouseover forstørrelse af profilbilledet kunne være ret godt. Billederne er så små, at det ikke altid er til at se om det er en man kender. Og så sker det jo også at en kvindelig iværksætter forvilder sig herind.

God ide, den er på listen!

Dbh Martin

Og man kunne overveje at udvide lidt ekstra og lave et "visitkort" visning.

Dsv større billede samt lidt informationer om brugeren. Navn, url mv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29

Så vil jeg glæde mig til Android app'en kommer. ;-)

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 12:47

Hej

Jeg har ikke lige læst alle 11 sider i tråden igennem, men jeg har tit godt kunnet tænke mig, at der var en funktion ligesom facebooks chat funktion nederst i højre hjørne, hvor man kan chatte med personer som er online med det samme. Det ville gøre det meget lettere, hvis man ønsker at få et svar uddybet, eller skal handle med nogen, som er online.

Venlig Hilsen

Allan

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 16:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er kommet lidt nyt (mere på vej):

Topnavigationen som Lone nævnte, kan nu ses af alle og ikke kun Plusser.

Svar-knappen ved en privat besked er nu gjort mere tydelig og flyttet ud til højre, så håber jeg at det er klart for flere, at man ikke behøver at scrolle helt ned for at svare.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:31

John Nielsen:

Technocowboy:

EDIT: Jeg tror at det startede efter opgraderingen til den nye editor.

Jeg har lige testet, det virker fint i FF.

mvh

Jan

Jeg har også oplevet, at del-citater røg ind i uhensigtsmæssige steder i mine indlæg.

I dette indlæg, skrev jeg første linie, lavede et linieskift, så jeg startede på 2. linie.
Så markerede jeg Jans tekst og klikkede på Citér.

Citatet endte... i starten af mit indlæg - inden min egen tekst.

Jo, Jan har da ret. Skype-Smile

Dbh. John

Jeg har aldrig selv bruge delcitater og ved ikke hvordan man gør :-)
Men Jacob, skriver du det på listen?

Dbh Martin

Side 11 ud af 19 (189 indlæg)