Jeg ved ikke, om følgende allerede er en feature (måske for plus-brugere?), men det kunne være rart at kunne sammensætte de kategorier, man helst vil følge med i og få dem pushet øverst på forsiden. Lige nu, er det hele ret uoverskueligt og hvis man er mest interesseret i "De Unge Helte" (*rrr*) og "Teknisk, Hosting og e-handelsløsninger" er det ærgeligt, at man på forsiden (efter en hel del scrolling'n'skimming) kun kan se ét indlæg fra hver kategori og så en fandens masse støj.
Jeg kunne også godt bruge en knap ala "Dine Indlæg", til at få overblik over tråde, hvor folk hvis indlæg jeg følger, optræder i. Det er ikke til at styre på mail - især når man som ikke-plusbruger ikke får indlægget med, men bare 389 mails om at x og y har bræget i 31780 forskellige tråde. Hvis det var på den måde, tror jeg at jeg ville følge en del flere brugere - jeg kan bare ikke overskue at få mailsne på nuværende tidspunkt. (Så et ekstra valg, når man følger en bruger om man ønsker mailnotifikationer eller ej, kunne være ekstra dejligt).
Nå. Det var bare et par indspark herfra. Overordnet synes jeg, at tingene fungerer udmærket :-)
Mht. at selv kunne sammensætte de nyeste links på forsiden, så er det allerede beslutter, så det kommer.
Din ide med at man på en side kan følge sine "venner" er som sådan allerede lavet. Der er øvers i højre hjørne "Overblik" hvor man kan se alt hvad ens "Venner" har skrevet. Der kunne man f.eks. også indsætte indlæg fra dem man følger, er det sådan du vil have det?
Og tak for dine gode input!
Dbh Martin
Det lyder fedt, med at kunne sammensætte kategorierne, man vil følge, det tror jeg bliver rigtig brugbart.
Med hensyn til den anden ting, med venner/folk man abbonnerer på, så skal jeg indrømme at jeg faktisk aldrig havde klikket på "overblik" før. Jeg havde simpelthen ikke set den / forstået, hvad det var. Det feed der ligger derinde, over hvad mit netværk har gang i, er hvad jeg foreslog - dog ville det være fedt at kunne se det kun for dem jeg følger, hvis det var muligt. Personligt synes jeg, at det kunne være fedt, at det var en knap på forsiden, ved siden af "Nye Indlæg", "Ubesvarede Indlæg" og "Dine indlæg". Der er god plads dér - og der kunne snildt være en "Indlæg fra dit netværk" og/eller "Indlæg du abbonnerer på".
|