Når man læser en besked under Private Beskeder, vises den nyeste besked øverst. Svarfeltet ligger tilgengæld nederst. Det er super irriterende, når man har gang i en længere korrespondance, hvor man har behov for at svare på spørgsmål fra den sidste nye besked modtaget. Det bliver et uoverkommeligt "scrolleri". Vend sorteringen så nyeste beskeder ligger nederst - ligesom på debatten.
Ligesom Jacob opfordrede Lone tidligere her i tråden til at bruge Svar-knappen, så vil jeg opfordre dig til det samme.
Rigtig mange brugere har bedt om at få vendt PB-sorteringen, så de nyeste beskeder er øverst - så det gjorde vi. Og indførte Svar-knappen.
Netop fordi man ikke skulle scrolle ned i bunden for at læse det nyeste svar...
Når man læser en besked under Private Beskeder, vises den nyeste besked øverst. Svarfeltet ligger tilgengæld nederst. Det er super irriterende, når man har gang i en længere korrespondance, hvor man har behov for at svare på spørgsmål fra den sidste nye besked modtaget. Det bliver et uoverkommeligt "scrolleri". Vend sorteringen så nyeste beskeder ligger nederst - ligesom på debatten.
Ligesom Jacob opfordrede Lone tidligere her i tråden til at bruge Svar-knappen, så vil jeg opfordre dig til det samme.
Rigtig mange brugere har bedt om at få vendt PB-sorteringen, så de nyeste beskeder er øverst - så det gjorde vi. Og indførte Svar-knappen.
Netop fordi man ikke skulle scrolle ned i bunden for at læse det nyeste svar...
Just præcis. Men vi må lige gør den mere tydelig, for der er mange der slet ikke læger mærke til den tilsyneladende. Så det må vi lige kigge på...
Der er masser af plads, men det gør det ikke mere overskueligt at fylde mere på og jeg tvivler helt ærligt på at andre end dig og et par andre vil bruge den. Men hvis der er andre i debatten her der vil, så sig til.
Kunne det så være en mulighed, at I ændrede knappen "Ubesvarede indlæg" til "Ulæste indlæg"? Ulæste indlæg vil jo alligevel være ubesvarede. Listen af ubesvarede indlæg er fyldt med indlæg, hvor trådstarter bare ikke har godkendt et svar. Knappen "Ubesvarede indlæg" giver jo ikke mening, når der er masser af læste og besvarede indlæg imellem.
Vi kommer ikke til at låse ældre indlæg, men vi vil markere dem tydeligere, så folk kan se de svarer på noget gammelt.
Ser folk ikke.... jeg har set folk stå og ruske i en togdør hvor der var en stor gul seddel på med at den var låst :D
Martin Thorborg:
Hvad skal du bruge API'et til?
Mobile apps
Det kunne gøres på den måde at den både var markeret før man skriver og man får en advarsel hvis man prøver at besvare. Det tror jeg vil være fint.
Mht. at lave Apps, så ved jeg sgu ikke rigtigt hvordan vi skal tackle det. Der er ingen tvivl om at der i fremtiden vil komme flere besøg fra mobile enheder end fra PC'er og hvis vi forærer det væk, uden mulighed for at indsætte reklamer etc. så er vi fucked! Hvad er dine tanker omkring det?
Og så er vi forøvrigt igang med en iPhone APP og en HTML5 udgave af Amino, så vi sidder ikke på hænderne.
Det kunne gøres på den måde at den både var markeret før man skriver og man får en advarsel hvis man prøver at besvare. Det tror jeg vil være fint.
Det lyder som en fin ting.
Martin Thorborg:
Mht. at lave Apps, så ved jeg sgu ikke rigtigt hvordan vi skal tackle det. Der er ingen tvivl om at der i fremtiden vil komme flere besøg fra mobile enheder end fra PC'er og hvis vi forærer det væk, uden mulighed for at indsætte reklamer etc. så er vi fucked! Hvad er dine tanker omkring det?
Det er helt klart at flere og flere vil bruge mobile enheder for at være på hele tiden og min tanke var at det kunne være et produkt som Plus-medlemmer kunne benytte.
Der er dog mulighed for at få reklamer på mobiler samt man sagtens kan flette en reklame ind imellem indlæg m.m. - så muligheder er der nok af.
Martin Thorborg:
Og så er vi forøvrigt igang med en iPhone APP og en HTML5 udgave af Amino, så vi sidder ikke på hænderne.
Ok...så kaster jeg mig over andre opgaver :D
Venter spændt på at den kommer så.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....