Det ville være dejligt hvis der kom et link til send PB til højre for debatindlæg.
De bedste hilsner
Freelancerbasen.dk
Det ville være dejligt hvis der kom et link til send PB til højre for debatindlæg. De bedste hilsner Freelancerbasen.dk |
FREELANCERBASEN - KLIK HER FOR AT FÅ BESKED
- Gratis portal for virksomheder & freelancere, kommer snart.
Hey Lone |
Jeg kunne forestille mig, at den ville hjælpe mange brugere, og at den uden de store problemer kunne pflaceres i det store tomme felt ved siden af skriv nyt indlæg:
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Vi kommer ikke til at låse ældre indlæg, men vi vil markere dem tydeligere, så folk kan se de svarer på noget gammelt. |
Tjaaaa jeg skriver den på listen, men jeg skal lige tænke lidt over den. |
Der er masser af plads, men det gør det ikke mere overskueligt at fylde mere på og jeg tvivler helt ærligt på at andre end dig og et par andre vil bruge den. |
Kunne det så være en mulighed, at I ændrede knappen "Ubesvarede indlæg" til "Ulæste indlæg"? Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Ikke helt relateret til debatten - men alligevel: Når man læser en besked under Private Beskeder, vises den nyeste besked øverst. Svarfeltet ligger tilgengæld nederst. Det er super irriterende, når man har gang i en længere korrespondance, hvor man har behov for at svare på spørgsmål fra den sidste nye besked modtaget. Det bliver et uoverkommeligt "scrolleri". Vend sorteringen så nyeste beskeder ligger nederst - ligesom på debatten. |
Det er ikke helt korrekt.
|
Find mig på LinkedIn