Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 6 ud af 19 (189 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Vi har som bekendt knappen "Dine Indlæg" som viser hvilke debatter du har deltaget i.
Kunne man lade knappen skifte farve og vise hvor mange nye indlæg der er kommet i de debatter siden sidste login?

Dbh Martin

- Smid en "Der er et nyt svar", som den i har i toppen ved af siden private beskeder, ved knappen "dine indlæg".

Jeg kan se at den måske vil være konstant, ved en meget aktiv Amino - men så lav det som en mulighed der kan slås til/fra. Eller kun hvis du har oprettet en tråd
At knappen skifter farve er også en O.K idé

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:01

Anja Lysholm:

Jeg savner muligheden for at fravælge abonnement på en enkelt tråd selv om den befinder sig i en kategori jeg abonnerer på. Som denne her tråd der lige nu giver massevis af mails fordi jeg abonnerer på kategorien "Information om og fra Amino". :-)

Har du en ide til hvordan man kan implementere det, så folk forstår det og ikke bliver ydeligere forvirret?

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:04

Mikkel Tschentscher:

- Smid en "Der er et nyt svar", som den i har i toppen ved af siden private beskeder, ved knappen "dine indlæg".

Jeg kan se at den måske vil være konstant, ved en meget aktiv Amino - men så lav det som en mulighed der kan slås til/fra. Eller kun hvis du har oprettet en tråd. 
At knappen skifter farve er også en O.K idé

Det kunne være en mulighed :-)

Dbh Martin

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:19

Martin Thorborg:

Anja Lysholm:

Jeg savner muligheden for at fravælge abonnement på en enkelt tråd selv om den befinder sig i en kategori jeg abonnerer på. Som denne her tråd der lige nu giver massevis af mails fordi jeg abonnerer på kategorien "Information om og fra Amino". :-)

Har du en ide til hvordan man kan implementere det, så folk forstår det og ikke bliver ydeligere forvirret?

Dbh Martin

Jeg tænker at hvis der bare er en "Stop venligst med at sende e-mail svar til mig"-knap lige som når man har deltaget i en tråd, så vil det være fint - vil det forvirre nogen?

Det står faktisk allerede nu (misvisende) i bunden af de mails man modtager:

"Du har fået mailen fordi du har valgt at få besked, når nogen svarer i en debat du deltager i.

Hvis du ikke vil have flere mails, kan du gøre følgende:

1. Hvis du vil stoppe mails i denne tråd, så klik her. I toppen af siden klikker du på 'Stop venligst med at sende e-mail svar til mig'"

Det virker bare ikke på den måde når man ikke selv har deltaget i tråden. Og har man deltaget i tråden, er knappen der, men den har ingen virkning fordi man abonnerer på kategorien.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 23:36

Hej Martin,

Jeg ønsker blot lidt mere opstramning på freelancer. Der er mange opgaver der hverken bliver afsluttet eller får en vinder, hvilket jeg synes er lidt fustrerende når man bruger tid på at skrive en god salgstekst. Derudover kunne det være en idé at lave en video funktion, så freelancerne bedre har mulighed for at præsentere sig selv.

Mvh. Frederik

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:39

Anette Sand /Regnskabsskolen:

Markering af gamle tråde (så der ikke pludselig dukker et svar/tilbud op på noget, der blev spurgt om i 2008, fordi den, som besvarer ikke lige læser datoerne).

Ja - det ville være super fedt.

Jeg så noget lignende på et andet site hvor beskeden var noget i stil med "Denne tråd er mere end 6 måneder gammel. Er du sikker på at du har noget fornuftigt at bidrage med ?"

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Skrevet kl. 23:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Få rettet fejlen med at citater altid ryger i toppen af en besvarelse.

Det er r*virriterende når man laver multi-citater i et indlæg, at det nye citat placeres i toppen.

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Mar 09
Skrevet kl. 23:52

Det ville være rart at kunne søge i egne indlæg (eller endnu federe : på et brugernavn) - så det var muligt f.eks at finde alle de indlæg hvor Bruger n (og kun Bruger n) har skrevet om Emne x.

Det kan også virke lidt "stalker-agtigt" at en brugers billede vises flere gange under besøgende på ens profil.

mvh

Jan

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:55

Martin Thorborg:

Wi:

Tjener i SÅ mange penge på nysgerrige mennesker? Jeg mener.. 990 + moms for at se hvem der giver stjerner, er der nogen der er SÅ nysgerrige? Smile

Det er en faktor ud af mange, der får folk til at købe Amino Plus og vi har brug for en stabil indtægt til at holde Amino godt kørende :-)

Dbh Martin

Faktisk min hovedgrund til jeg købte amino.dk plus at kunne se stjerner ,jeg havde meget lidt amino.dk point i starten en rate  omkring 1 gennemsnit for mine indlæg, jeg synes da ikke de var så dårlige .

Kunne være dejligt , at folk skulle før klikket stjerne , skulle godkender med ok denne karakter , derved  kommer meget færre fejl klik.

Undre mig dog over stjerner hvorfor ikke bare have en synes om og ikke synes om knap for indtil videre har jeg kun fået en gang 4 stjerner ellers har det kun været 1 stjerner eller 5 stjerner , virker som om folk har misforstået stjerne system bruges  som et klap på skuldre ikke altid om det er godt eller dårligt indlæg derved

Kan desværre også bruges en synes gjorde noget forkert på et andet tidspunkt end dette indlæg og lige skal have en ekstra gang stjerne minus , dette drysser amino.dk plus ned for, nu køre der mindre personligt mod nogle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:52

Technocowboy:

Få rettet fejlen med at citater altid ryger i toppen af en besvarelse.

Det er r*virriterende når man laver multi-citater i et indlæg, at det nye citat placeres i toppen.

Det kan du nemt ændre... Bare tag din mus, og klik der hvor citatet skal indsættes i dit indlæg... Wupti så virker det ;D

Side 6 ud af 19 (189 indlæg)