Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 5 ud af 19 (189 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Wi:

Tjener i SÅ mange penge på nysgerrige mennesker? Jeg mener.. 990 + moms for at se hvem der giver stjerner, er der nogen der er SÅ nysgerrige? Smile

Det er en faktor ud af mange, der får folk til at købe Amino Plus og vi har brug for en stabil indtægt til at holde Amino godt kørende :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:42

Dommeren:

Jo, det vil nok være mere nærliggende.
Et link "Top" ville være lækkert.

Den er på listen, tak for det :-)

Dbh Martin

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Markering af gamle tråde (så der ikke pludselig dukker et svar/tilbud op på noget, der blev spurgt om i 2008, fordi den, som besvarer ikke lige læser datoerne). Og/eller: At den, der har startet tråden (spørgsmål, ikke debat) også kan lukke den igen som "besvaret".

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:46

Martin Thorborg:
Det er en faktor ud af mange, der får folk til at købe Amino Plus og vi har brug for en stabil indtægt til at holde Amino godt kørende :-)

Jeg har top respekt for den der er kommet med idéen til at stjernevisning hører til PLUS medlemsskabet. Aldrig har jeg set så meget snak om noget der koster det samme som 1-2 flasker om dagen, som de fleste af os ser hver dag på vores vej.

Alt det andet positive der følger med er blændet i forhold til stjernekrigen på Amino - Godt gået MT & Crew Smile

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:47

Prøv noget adsense inde i selv debatten. Folk vil klage lidt til at starte med, men så glemmer de det igen. Og jeg tror der kan gemme sig en lille guldkalv derinde

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:47

Søren Larsen:

Hej Martin

Bær over med mig hvis dette ikke kan lade sig gøre teknisk...

Jeg læser ofte Amino fra "corporate netværk" i større danske firmaer hvor Facebook er blokeret pga. stramme personale/IT politikker.

På Amino viser I et par "Del med dine venner" og "Bliv den første i hele verden som synes godt om dette" links på alle indlæg og det ser altså helt fjollet ud når Facebook er blokeret i firewall'en. Så bliver den iframe som Facebook grafikken burde have stået i erstattet med en iframe som skriver"Du har ikke adgang til en skid - pas dit arbejde i stedet for at surfe Amino..."

Dette er selvfølgelig ikke et problem som er isoleret til Amino. Det betyder bare ekstra meget for layoutet på Amino pga. den placering I har for Facebook ikonerne.

Kunne man ikke I Jeres kode lave https links til Facebook i stedet for bare http ? På den måde vil problemet være løst for de fleste firewalls vedkommende (med mindre de bruger SSL inspaction eller lignende teknologier).

God damn, den var ny :-)
Bum bum bum, aner det ikke, men jeg skal undersøge det!

Dbh Martin

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:51

Jeg savner muligheden for at fravælge abonnement på en enkelt tråd selv om den befinder sig i en kategori jeg abonnerer på. Som denne her tråd der lige nu giver massevis af mails fordi jeg abonnerer på kategorien "Information om og fra Amino". :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:53

M.P:

En forbedring ville være god - Har nu lige været inde, og må erkende jeg faktisk aldrig har lagt mærke til knappen. Hvis indlæg der har nye indlæg kunne komme op i toppen (fed skrift) samtidigt med en visning af nye svar siden sidst, ja så ville jeg da være meget glad :-) Samtidigt med hvis linket "Dine indlæg" så, som du selv siger kunne gøre sig opmærksom.

Det skal selvfølgeligt være muligt at "afmelde" for nye svar.

Hvis du trykker på "Dine indlæg" så får du kun de debatter du har startet eller skrevet i og de er sorteret efter dem der seneste har haft aktivitet.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:57

Anette Sand /Regnskabsskolen:

Markering af gamle tråde (så der ikke pludselig dukker et svar/tilbud op på noget, der blev spurgt om i 2008, fordi den, som besvarer ikke lige læser datoerne). Og/eller: At den, der har startet tråden (spørgsmål, ikke debat) også kan lukke den igen som "besvaret".

Jep, det skal vi have lavet.
Mht. at lukke tråden med "Spørgsmål" så stoppede vi den type indlæg for et lille år siden, da ingen forstod at bruge dem rigtigt. Vi har dog beholdt dem i "Amino Hjælpe sektionen" og du vil også se nogle af de gamle flyde op i debatten en sjælden gang imellem.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:59

Jimi Hove:

Prøv noget adsense inde i selv debatten. Folk vil klage lidt til at starte med, men så glemmer de det igen. Og jeg tror der kan gemme sig en lille guldkalv derinde

Vi prøvede det i sin tid, men det gav ikke det store, men det kan være os der gjorde det forkert.
Det må jeg snakke med Nicolai om.
Tak for ideen!

Dbh Martin

Side 5 ud af 19 (189 indlæg)