Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sæt dit præg på Amino Debat

Side 12 ud af 19 (189 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. Chris:

Jeg har sagt det før, men prøver igen :)

Hvis der bliver skrevet i en tråd, som man selv er aktiv i, så skal der dukke en reminder op i toppen ved ens brugernavn - akkurat som på facebook.

Hvis servicen er der, så kan jeg ikke se hvorfor den ikke skulle være her på amino. Jeg har i hvert fald gået glip af nogle debatter fordi jeg ikke gider tjekke alle de tråde jeg skriver i + jeg gider ikke spammes på min private mail hver gang nogle skriver i en tråd.

Lidt tanker herfra - håber de kan bruges :)

/Kristoffer

Så siger jeg det også igen, "Den er på listen" :-)
Og i mellemtiden kan du kigge her:
http://www.amino.dk/forums/MyForums.aspx

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:35

Lone S. Hansen:

Med hensyn til den anden ting, med venner/folk man abbonnerer på, så skal jeg indrømme at jeg faktisk aldrig havde klikket på "overblik" før. Jeg havde simpelthen ikke set den / forstået, hvad det var.  Det feed der ligger derinde, over hvad mit netværk har gang i, er hvad jeg foreslog - dog ville det være fedt at kunne se det kun for dem jeg følger, hvis det var muligt.
Personligt synes jeg, at det kunne være fedt, at det var en knap på forsiden, ved siden af "Nye Indlæg", "Ubesvarede Indlæg" og "Dine indlæg". Der er god plads dér - og der kunne snildt være en "Indlæg fra dit netværk" og/eller "Indlæg du abbonnerer på".  

Den er også godt gemt og ikke særligt køn.
Det var en side der fuldte med systemet, som vi, når vi nu havde den, linkede til.
Og jeg er enig i at den ikke er så brugbar.
Men det må betyde at vi let kan lave den side du beder om.
Jeg sætter den på listen :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:49

Lund.dk:

Martin Thorborg:

Nicolaj Thomasen:

En lille ting...

Sådan en mouseover forstørrelse af profilbilledet kunne være ret godt. Billederne er så små, at det ikke altid er til at se om det er en man kender. Og så sker det jo også at en kvindelig iværksætter forvilder sig herind.

God ide, den er på listen!

Dbh Martin

Og man kunne overveje at udvide lidt ekstra og lave et "visitkort" visning.

Dsv større billede samt lidt informationer om brugeren. Navn, url mv.

Vi laver det i første omgang inde i profilen, jeg vil nødig forvirre mere på selve debatsiderne. Men lad os se hvad der sker.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:51

Kim Bang:

Så vil jeg glæde mig til Android app'en kommer. ;-)

Nu kendte jeg tilfældigvis nogle gode iPhone udviklere der gør mig en tjeneste. De laver også en HTML5 version, som kan bruges på Android og jeg tror realistisk set mest på at det HTML5 versioner vi skal lave i fremtiden, vi har ikke råd til at supportere 17 platforme med hver deres kode.

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:52

Allan Hansen:

Hej

Jeg har ikke lige læst alle 11 sider i tråden igennem, men jeg har tit godt kunnet tænke mig, at der var en funktion ligesom facebooks chat funktion nederst i højre hjørne, hvor man kan chatte med personer som er online med det samme. Det ville gøre det meget lettere, hvis man ønsker at få et svar uddybet, eller skal handle med nogen, som er online.

Venlig Hilsen

Allan

Det er nu ellers en god ide at sætte sig ind i den debat man svarer på :-)
En chatfunktion vil jeg overveje. Den ligger ikke lige for, men jeg tænker!

Dbh Martin

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:23

"dit amino abonnement udløber snart" vises all over min skærm hvert 5 sekund. Jeg skal nok forny mit medlemsskab - men lysten forsvinder lidt når det er så ekstremt ;·) Jeg ville foretrække en påmindelsesmail i stedet for.

Firefox på mac.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:26

Martin Thorborg:
Jeg bruger ikke andet en Firefox til Mac, har du den seneste version?

Dbh Martin

Version 3.0.19

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:48

Hej Martin

Det er en lille ting, og jeg er ikke klar over om det er blevet nævnt, men jeg synes det kunne være rigtig fedt hvis man på oversigten kunne se hvem der havde startet en tråd. På den måde er det lettere at overskue om det er en tråd man føler at man ikke kan leve uden at læse...

Godt nytår ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:59

Helle - houseofkids.dk:

"dit amino abonnement udløber snart" vises all over min skærm hvert 5 sekund. Jeg skal nok forny mit medlemsskab - men lysten forsvinder lidt når det er så ekstremt ;·) Jeg ville foretrække en påmindelsesmail i stedet for.

Firefox på mac.

Har du overvejet at reinstallere din browser Helle? :-)
Det lyder som om den har fået en mild forkølelse.

Dbh Martin

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:03

Helle - houseofkids.dk:

Firefox på mac.

Hej Helle

Jeg har ikke hørt om lignende problemer fra andre.

Men du må gerne sende mig et skærmbillede af det på jacob@amino.dk.

Så kigger jeg på det i morgen. Mit gæt er at det er noget cookie noget der driller; så prøv evt. at slette dine Amino cookies.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 12 ud af 19 (189 indlæg)