Ps: Og grunden til at han / jeg nævner at det er en god idè at ligge ekstra opmærksomhed på det LIGE NU, er fordi der vælter en masse kunder rundt og leder efter nye forhandlere, fordi de andre jo er gået konkurs. Så hvis du lokker lidt mere i disse tider, og tænker mere over mersalg, når du skal hente ind, hvad du satte til med tilbuddet, så er der mulighed for at skabe sig en god position lige nu og de næste par år. Men ja det skal planlægges nøje, man skal finde sin smertegrænse, holde øje med om man nu får lavet det mersalg osv. Det er en modig strategi, men de modige, de kreative og de aggressive er altid dem der er blevet belønnet. |
Helle, det mikkel siger er at
nogle gange giver 2+2 altså 5.
Så det mikkel mener (tror jeg)
at nu vis du laver 20.000 trøjer og laver et tryk på maven af dem hvor der står house of kids.
også en eller anden populær tegnfilms figur. (så er det der gør den rigtig sej)
så sælger du dem til 10 kr. Hvor normal prisen er 500 kr.
så går der lige pluselig 20.000 små børn rundt og de synges den er vild sej! Det synges de andre børn også
også laver du nogle flere af dem. Men de trøjer tag du så noget mere for. Lad os sige 1.000 kr. Og dem sælger du 50.000 af. se så giver 2+2 lige pluselig 5 ;)
jeg ved godt det er simpelt sat op mm. Men selve ideen i den