Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du ser en hjemløs

Side 15 ud af 17 (166 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Mikael christiansen:

Mette:

Maria!

Jeg vil ikke indlede en diskussion med dig, men jeg vil blot kommentere, at dit indlæg må ses i lyset af, at du tydeligvis ikke ved, hvad du taler om. Det er muligt, at din gamle svigerfar sagde noget, der for dig gav mening, men det gør det ikke her - desværre.

Jeg vil gerne anmode om en kildehenvisning til dit postulat om at en københavnsk tigger nemt får 200 kr. i timen? Hvor har du hentet disse oplysninger fra? Et så horribelt postulat kræver vist nogle troværdige baggrundsoplysninger, hvis det skal bruges i en så alvorlig diskussion som denne. Så jeg venter spændt på en kildehenvisning, Maria.

jeg ved ikke om de kommer op på 200 kr i time med de yderste opfind som rumæner, har ødelagt for alle de andre hjemløse http://www.husforbi.dk/default.aspx?m=2&i=64 heldigvis prøver de på nu, at gøre det svære for de aggresive hjemløse, tvivler dog det er sjovt liv de lever, for det er for plat at nogle udnytter de kan være hjemløse

Hus forbi: skriver på deres hjemmeside at avisen udkommer i 50-60.000 eks om måneden, og 8 kroner går til sælgerne.

Vi kunne lege at der bliver solgt 60.000 hver måned - og vi kunne lege at der kun er 500 hjemløse der må sælge disse aviser - så bliver det 60.000 * 8  / 500 = 960 kroner de i gennemsnit kan tjene pr måned.

Man skal virkelig være en dygtig sælger, hvis man skal tjene bare 200 kroner om dagen ( 25 aviser om dagen ).

De henviser også til det agressive tiggeri, og jeg skriver ej de tjener 200 kr i time eller om dagen, det er den jeg kommentere der skriver det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:57

Jesper Laugesen:

Michael@Man skal virkelig være en dygtig sælger, hvis man skal tjene bare 200 kroner om dagen ( 25 aviser om dagen ).

De er så "heldige" at de kan sælge samme avis mange gange, da flere blot giver en tyver uden at ønske avisen. ( ikke at jeg misunder dem).

Vis det er mig du kommentere skriver jeg det ikke, det er den jeg kommentere, jeg skriver den agressive måde de tigger på ødelægger for de andre hjemløse

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:06
Jesper Laugesen:
Michael@Man skal virkelig være en dygtig sælger, hvis man skal tjene bare 200 kroner om dagen ( 25 aviser om dagen ). De er så "heldige" at de kan sælge samme avis mange gange, da flere blot giver en tyver uden at ønske avisen. ( ikke at jeg misunder dem).
[quote user="mikaelch:
Vis det er mig du kommentere skriver jeg det ikke, det er den jeg kommentere, jeg skriver den agressive måde de tigger på ødelægger for de andre hjemløse
Det er mig han skev det til. :-)

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14

Hej

er helt enig m dig, vi har tilbudt sååååå mange jobs til de hjemløse, ved du hvad de svarer til os???"Nej tak det kan du selv gøre"!de mente at jeg kan arbejde og de behøver ikke!!!!

Så hvis jeg giver noget som helst til en hjemløs så er det en kop kaffe ..

K.h Lina Lokaldistribution.dk- Danmarks billigste omdeling af flyers/reklame for din virksomhed!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:07

lokaldistribution.dk:

Hej

er helt enig m dig, vi har tilbudt sååååå mange jobs til de hjemløse, ved du hvad de svarer til os???"Nej tak det kan du selv gøre"!de mente at jeg kan arbejde og de behøver ikke!!!!

Så hvis jeg giver noget som helst til en hjemløs så er det en kop kaffe ..

K.h Lina Lokaldistribution.dk- Danmarks billigste omdeling af flyers/reklame for din virksomhed!

Det kan godt være de siger nej til et arbejde, men hvam faen kan overskue og gå på arbejde, når man ikke har noget og komme hjem til. De skal arbejde for deres føde men vi har ikke plads til dem i samfundet er det sådan jeg skal forstå dit indlæg.

Hvorfor skal de stå og ydmyge sig selv, mennersker der kun er en skygge af sig selv, i skal sælge hus forbi eller hvad man nu tilbyder dem. Det er fint for dem der har overskud til at gøre det, men lad være med at klandre de andre, som har rigeligt at slås med.

Ingen herinde ville kunne arbejde hvis vi skulle sove udendørs, hvis ikke vi kunne sætte en kande kaffe over, lige snuppe et bad osv. Vi har det godt, os der har tag over hovedet, nogen/noget og komme hjem til, jeg får kvalme over de undertoner der ligger i dit indlæg, dit lille lille menneske.

Henning Larsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 00:01

Førtidspension: Den blev strammet op for ca 1 år siden og efter det er det blevet næsten umuligt for folk at få den, da man skal være næsten død.

Før den blev strammet op, blev der smidt om sig med førtidspension. Min kone blev tilbudt den 8 gange, før kommunen tvang hende på den efter hun havde været i jobprøvning og træning 10 gange på eget initiativ.

Det kan godt være vi har mange førtidspensionister og hjemløse, men det er ikke dem der dræner vores kasse.

Dem der dræner vores kasse P.T. er i mine øjne, de invandrere der lever her, som får en masse penge og sender dem ud af landet og de personer der kommer herop og får penge for at rejse hjem.

Vi skulle tage at prøve at hjælpe vores egne medmennesker, før vi kigger ud over grænserne. Vi er trods alt et rimelig lille land og vi kan sgu ikke brødføde resten af verden.

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pakke-Manden:

Egentlig også underligt, ud af alle dem der har skrevet i denn tråd, giver størstedelen, hjemløse penge.... hvis man ser på hele dk befolkning, burde de hjemløse tjene en go skilling.

Det gør folk ikke, de har som regel travlt med at kigge væk, eller stirre surt på vedkommende. Det er hellere ikke hver gang jeg får givet noget, ofte fordi jeg ingen kontanter har

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

The-shop.dk:

Fireball:

DEt fleste mennesker tager stoffer, eller drikker sig i hegnet for ,at flygte fra virkeligheden, for at blive ligeglade, for at tolererer kulden, og det ville du og jeg også hvis vi gik i deres sko. Vi havde ikke klaret et døgn nogen af os.

Fair nok, men så forklar mig lige hvordan de endte på gaden? for når man har livet fyldt med muligheder, så der altså ingen undskyldning for at ende som hjemløs narkoman...

Du aner slet slet ikke hvad du snakker om. Tag nu alkoholisme, den er anerkendt som en sygdom i mange land, bare ikke i Danmark, hvor man skønner at op imod 10% af befolkningen har et problem. Denne sygdom gør faktisk at man ofte skal meget langt ud før man tager imod hjælp....

og ja.. jeg ved det om nogen, jeg har en far, der er alkoholiker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:10

Flemming Jensen:

Førtidspension: Den blev strammet op for ca 1 år siden og efter det er det blevet næsten umuligt for folk at få den, da man skal være næsten død.

Før den blev strammet op, blev der smidt om sig med førtidspension. Min kone blev tilbudt den 8 gange, før kommunen tvang hende på den efter hun havde været i jobprøvning og træning 10 gange på eget initiativ.

Det kan godt være vi har mange førtidspensionister og hjemløse, men det er ikke dem der dræner vores kasse.

Dem der dræner vores kasse P.T. er i mine øjne, de invandrere der lever her, som får en masse penge og sender dem ud af landet og de personer der kommer herop og får penge for at rejse hjem.

Vi skulle tage at prøve at hjælpe vores egne medmennesker, før vi kigger ud over grænserne. Vi er trods alt et rimelig lille land og vi kan sgu ikke brødføde resten af verden.

udlændning koster 24 milliarder http://epn.dk/samfund/arbmarked/article2025700.ece

efterløn koster  55 milliarder http://www.berlingske.dk/politik/psykiske-problemer-koster-55-milliarder-0

Efterløn kontant hjælpe er dyrere for samfundet, kunne dog læse nogle ubekendte tal da google administration af de ekstra kriminalitet , kunne dog læse at  asyl Politiken koster lidt  http://kulturkloeften.dk.linux11.unoeuro.com/2009/09/29/asylprisen-en-gennemsnitlig-asylans%C3%B8ger-koster-det-danske-samfund-ca-250-000-kr-om-aret/

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 02:01

Mikael christiansen:

Flemming Jensen:

udlændning koster 24 milliarder http://epn.dk/samfund/arbmarked/article2025700.ece

efterløn koster  55 milliarder http://www.berlingske.dk/politik/psykiske-problemer-koster-55-milliarder-0

Efterløn kontant hjælpe er dyrere for samfundet, kunne dog læse nogle ubekendte tal da google administration af de ekstra kriminalitet , kunne dog læse at  asyl Politiken koster lidt  http://kulturkloeften.dk.linux11.unoeuro.com/2009/09/29/asylprisen-en-gennemsnitlig-asylans%C3%B8ger-koster-det-danske-samfund-ca-250-000-kr-om-aret/

Du glemmer bare de tal, som ikke står der, fordi kommunerne ikke for tjekket op på folk, selvom det står i loven.

Jeg kører som tidligere nævnt som hjemmehjælper og ser nu og da(ret tit) nogle underlige tilfælde.

Det mest grelle jeg kan komme i tanke om er:

1 invandrer par på kontanthjælp. De er offcielt skilt og bor i hver deres lejlighed. 
Hun bor i en 4-værelses og får børnetilskud fra staten til sine 5 børn, forhøjet boligsikring, hjemmehjælp(rengøring) osv osv.
Han bor i en 1-værelses i samme boligkompleks.

Uofficielt. De bor sammen og får og scorer kassen. Tilsammen får de pænt mange penge af Danmark. Hvad staten/kommunen ikke ved, er at de i deres hjemland ejer indtil flere restaurenter og boligkomplekser og har MANGE penge. De rejser hjem to til 3 gange om året og lever fedt af vores system, selvom de har masser af penge.

Problemet er at de er kommet til Danmark, vil ikke lære sproget og sidder bare og feder den.

Det her eksempel var godt nok et indvandrepar, men jeg kender til flere eksempler, også med danskere, og ja jeg har givet oplysningerne videre, men får svaret, at der er ikke resourcer til at følge op på det.

Det er DET! Der er problemet i Danmark P.T Vi losser penge ud til højre og venstre istedet for at bruge dem, der hvor der er brug for det!

En af mine kammerater er blevet konstateret Skizofren og maniodepressiv og han har mulighed for behandling, men den pågældende kommune vil IKKE sende ham i behandling, da det er i en nabokommune og det vil de IKKE betale, så nu har han fået pension imod hans vilje. Han ville hellere behandles og ud at arbejde!

Så kom ikke og sig at førtidspensionisterne og de hjemløse er problemet. Det er fandme de kommunale klaphatte, der ikke vil lette røven og bruge systemet rigtigt. Det er meget nemmere at sidde på sin flade og bare kigge paragraffer. Tro mig jeg kender til det, da min kone og jeg har været nød til at klage over næsten alle afgørelser i min kommune!

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Side 15 ud af 17 (166 indlæg)