Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du ser en hjemløs

Side 17 ud af 17 (166 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Flemming Jensen:

Det kan godt være vi har mange førtidspensionister og hjemløse, men det er ikke dem der dræner vores kasse.

Dem der dræner vores kasse P.T. er i mine øjne, de invandrere der lever her, som får en masse penge og sender dem ud af landet og de personer der kommer herop og får penge for at rejse hjem.

Tæt på 50 milliarder kroner koster førtidspension pt... Og tallet bare stiger og stiger... Det er over det dobbelte af det, som invandre koster!

http://www.information.dk/telegram/252229

Og din pointe er så at vi skal droppe førtidspensionen og lade folk sejle deres egen sø??

Så går det sgu da først galt i det her land.

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:40

Flemming Jensen:

Og din pointe er så at vi skal droppe førtidspensionen og lade folk sejle deres egen sø??

Pointen er vel nærmere at du giver nogen skylden, som IKKE har deltaget i årtiers forbrugsfest. Prøv at holde dig til de faktiske tal inden du som en anden DF´er spreder udokumenteret gylde.

Alle de personer der er på overførselsindkomst af den ene eller den anden art, de er med til at tære på reserverne sådan er fakta når der tjenes mindre end der bruges.

Og det er uanset race, sygdom, øjenfarve, religion eller politisk standpunkt. Tingene koster penge og i DK koster de meget mere end andre steder. Hvis de indvandrere der er i DK pakkede deres tøj og rejste hjem, så ville DK gå bankerot indenfor 5 år og vi ville være i en situation som ingen kan ønske sig.

Og når indvandrerne er væk, så er det de svageste danskere der får skylden. Danskere tager sig ikke af danskere, så naiv må du ikke være.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:06

Lagersalg123 - JEN:

Der er stadig nogen der ikke ved hvordan tal skal læses, men de lærer det vel først den dag at indvandringen er mindre end udvandringen og der ikke er nogen til at finansiere omkostningerne herhjemme. Fortsætter det er DK bankerot i 2018-2020 - var det 9 millioner vi brugte i timen vi ikke har?

Og så er der stadig nogen der har ondt i røven over at familier tager sig af familier, for penge de er berettiget til, mens det er helt ok at dem der laver sort arbejde slipper.

60% af danskere adspurgt har benyttet sig at sort arbejde det seneste år - værsgo.

Ja det er altid nemt at give andre skylden...

Enten så stjæler vi deres råstoffer, udnytter deres arbejdskraft eller bomber deres land 100 år tilbage i tiden... Og når så promiller af denne befolkning kommer til DK, så er det også et problem...

Men de fleste kan ik forstå tal og statestikker... DESVÆRRE!

60% er dem, som tør stå ved det! Jeg vil vædde med at skyggetallet er stort, da det jo er noget, som alle gør og benytter... Men det kaldes ik sortarbejde, men "vennetjenester" ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:08

Flemming Jensen:

Øøøøhhhhh NEJ!

Min pointe er, at du giver nogle folk skylden for et problem, som de slet ik har forårsaget!
Du beskylder dem ligeledes for en masse grove ting, selvom du sikkert selv benytter sortarbejde/vennetjenester i stor stil...

Så drop dobbeltmoralen og DF prædken, og hold fokus på problemet i stedet for... For det andet løser slet ingenting!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:58

Hvordan kan det lykkes og komme fra hjemløse til indvandrer og førtidspensionister.

Kom nu tilbage på sporet, der er nogle mennesker der trænger til hjælp. Kulden er livstruende for disser mennesker.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 02:33

Jeg kan kun være enig med dem der vælger at give en skilling (eller noget andet) i ny og næ. Når man snakker med de hjemløse viser det sig at rigtig mange af dem havde et velfungerende liv, før de blev hjemløse. Med et velfungerende liv tænker jeg på det som samfundet i Danmark forventer man gør. Job, hus, lejlighed, børn osv.

De er altså mennesker præcis som dig og mig. Måske har de bare ikke været så heldige som os, en god familie, fået færdig gjort deres skole, valgt den rigtige uddannelse etc. Eller måske er der sket en meget dramatisk ulykke i deres liv - noget som ingen af os kan gardere os i mod.

Spørg en hvilken som helst hjemløs, nyder de at sidde på gaden og tigge, er de glade for de ikke har et job, er de glade for at blive set ned på af mange andre mennesker, er de glade for de ikke kan få et bad hvis de har lyst?

Vi kan alle ende på bunden, hvis du var endt der ville du så ikke ønske der var et andet menneske der rakte hånden og ud og gav dig bare en lille smule hjælp? ...på den ene eller anden måde.

Da jeg var yngre gav jeg meget sjældent til de hjemløse, men med alderen har jeg heldigvis fået (synes jeg selv) en større forståelse for andre mennesker og vigtigheden af at give til andre. Jo mere du giver til andre jo mere glad bliver du selv (og her tænker jeg ikke kun på penge, men f.eks. en simpel ting at sige tak til andre hvis de har gjort noget godt for dig)

Spis en pose chips mindre og hjælp en anden, så er jeg overbevist om at du får en bedre dag - og med den rette indstilling et endnu bedre liv Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 17 ud af 17 (166 indlæg)