Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat til hinanden

Side 1 ud af 13 (124 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen vil jeg gerne lægge ud.
Jeg giver 30 % rabat på det første års spam filtrering. Har du dit eget domænenavn og vil du have fjernet 95 % af den spam du får før du henter din e-mail, så kan vi nemt og billigt hjælpe dig.
Domænenavnet kan ligge hos TDC, Dandomain, Tiscali, UNI2, Speednames, Cybercity eller et hvilket som helst andet sted, det spilder ingen rolle. Du skal blot give os et par simple "ikke tekniske" oplysninger her:

http://www.spamfighter.com/Lang_DA/hostedsmtp_frontpage.asp

Så klarer vi alt resten.
En løsning for op til 10 brugere koster normalt 1275 kr. ekskl. moms for et år, men minus rabatten koster den kun små 900 kr. + moms. Med i prisen er naturligvis statistik m.m. som du kan. følge online.

Vi har også løsninger til Exchange Servere og SMTP Servere, se dem her:
http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Product_Servers.asp

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:44

Den anden vare vi sælger er SUPPORTfighter. Det er en hosted løsning der gør at man kan svare 4-5 gange så mange supportmails som man kan i Outlook. Samtidig får man helt styr på korrespondancen, så man altid ved hvad man har svaret sine kunder.  Løsningen er hosted og man skal derfor ikke købe servere, software eller andet. Igen vil jeg give 30 % rabat på det første år.
Får du mere end 25 daglige e-mails, kan SUPPORTfighter hjælpe dig gevaldigt.
Listeprisen er fra 500 kr. pr. måned + moms. og typisk sparer virksomheder 50-80 % af deres supportressourer.
www.supportfighter.com
Husk at det kun er små iværksættere der kan få rabatten.

Dbh Martin

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:10
Jamen så vil jeg da følge trop Martin ;o)

Jeg arbejder med PR & Fotografi, hvilket kort sagt vil sige at jeg sørger for de fedeste billeder af dine produkter, virksomhedsmiljø, profil & gruppebilleder, situationsbilleder, dækning af presse-events/pressemøder, receptioner mv. til brug i medieomtale & markedsføring af din virksomhed, nystartet såvel som veletableret.

Kreativ Presse og Professionelle fotos er med til at skabe kendskab og meromsætning til din forretning, så giv da endelig et kald på tlf. 55 76 32 32  -  eller besøg www.mellergaard.net  - eller send en mail på mads@mellergaard.net !

Til alle Amino-brugere gives hermed 25% rabat på alle typer opgaver!!
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:41

Du må meget undskylde, Mads, men jeg fatter ikke hvad dit indlæg laver i denne tråd! Emnet er: "Rabat til hinanden". Hvis denne tråd  blot ender med en gang "se mit fede produkt" spam bliver det hurtigt ret ligegyldigt. Vi har alle sammen nogle fantastiske produkter, men det er bare ikke det denne tråd handler om. Jeg synes du skal give inværksætterne her den ekstra rabat som loves i overskriften eller droppe det indlæg. Det er simpelt hen intet andet end billig forum-spam.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:57
Helt enig Mikkel, nu må du sgu spænde hjælmen og give noget rabat Mr. Mellergaard 
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 19:55

Hmmmm.... Hr. De Mib - Hr. Thorborg... jeg kapitulerer.... kan se Jeres pointer... ;o) Så hvad fanden... 25% off til alle de skønne debattører :---)

Men så vil jeg da gerne se nogle lækre produkter Mikkel.........

- Mads ;)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:01

Sådan skal det være Mads, super!

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:26
> Men så vil jeg da gerne se nogle lækre produkter Mikkel.........

Jeg har valgt IKKE at reklamere for mine produkter i denne tråd netop fordi jeg ikke har nogen intention om at give nogen form for rabat på disse. Det er jo netop det der er pointen: Hvis du har et produkt du gerne vil give rabat på til iværksætterne her, så skriv om det her, ellers lad være. Jeg tror aldrig det har været tanken at alle deltagere af debatten skulle give rabat på deres produkter, men de fleste har heller ikke valgt at reklamere for deres ting her. Det gjorde du.

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 17:07
Okay okay Mikkel.... godt ord igen...

Hope we can still be friends?!
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:44

Det kan være svært både at markedsføre sine produkter og have råd til at købe diverse ydelser.
Lad os annoncere de produkter vi sælger her, og give hinanden en god rabat. Så slår vi 2 fluer med et smæk..

Dbh Martin

Side 1 ud af 13 (124 indlæg)