Martin. Godt initiativ. Alle nystartede virksomheder kan have behov for al den hjælp de kan få, og her er rabbatter en af mulighederne. Jeg har gennem de sidste 3 måneder fulgt med i debatten og først nu taget mig tid til at komme med et par indlæg. Vi er en lille it-virksomhed, som tilbyder løsninger inden for det som vi har valgt at kalde vidensikring, herunder bl.a. internet backup-løsninger. For at medvirke til at andre iværksættere også byder ind med flere gode rabatter, vil vi gerne tilbyde alle debatører 25% rabet på vores backup abonnementsløsninger uanset antal GB. På denne måde håber vi at kunne medvirke til, at iværksættere ikke mister vital viden, som kan være afgørende for virksomhedens videre virke. |
Få styr på bogholderiet før og under opstart. Ja spørgsmål er der nok af når man vil være iværksætter, lige fra budgetter, etableringsbudgetter, analyser, valg af regnskabsprogrammer (der er til at finde ud af for alm. mennesker), tvivl om hvordan et givent bilag skal bogføres.
Jeg kan naturlig ikke udføre gratis arbejde. Men har du et spørgsmål om hvordan man laver "dit eller dat" kan du sende mig en mail (via min hjemmeside) og jeg skriver tilbage i løbet at max. 3 dage. For brugere herinde vil dette være gratis.