Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat til hinanden

Side 4 ud af 13 (124 indlæg)
Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin. Godt initiativ.

Alle nystartede virksomheder kan have behov for al den hjælp de kan få, og her er rabbatter en af mulighederne.

Jeg har gennem de sidste 3 måneder fulgt med i debatten og først nu taget mig tid til at komme med et par indlæg. Vi er en lille it-virksomhed, som tilbyder løsninger inden for det som vi har valgt at kalde vidensikring, herunder bl.a. internet backup-løsninger. 

For at medvirke til at andre iværksættere også byder ind med flere gode rabatter, vil vi gerne tilbyde alle debatører 25% rabet på vores backup abonnementsløsninger uanset antal GB.  På denne måde håber vi at kunne medvirke til, at iværksættere ikke mister vital viden, som kan være afgørende for virksomhedens videre virke.

Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:23
Få styr på bogholderiet før og under opstart. Ja spørgsmål er der nok af når man vil være iværksætter, lige fra budgetter, etableringsbudgetter, analyser, valg af regnskabsprogrammer (der er til at finde ud af for alm. mennesker), tvivl om hvordan et givent bilag skal bogføres.

Jeg kan naturlig ikke udføre gratis arbejde. Men har du et spørgsmål om hvordan man laver "dit eller dat" kan du sende mig en mail (via min hjemmeside) og jeg skriver tilbage i løbet at max. 3 dage. For brugere herinde vil dette være gratis.

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 13:48

Hej

Faldt over artikel om varebytning, hvor www.absi.dk omtales

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:28

Godt initiativ!

Vi besvarer gerne spørgsmål fra brugerne...og følger med herinde...så meget, som vores arbejde tillader os at kigge indenfor her...

Der kan naturligvis også skrives en mail direkte til os...eller "knoglen" kan gribes til et opkald (det går nok lidt hurtigere )

Derudover kan vi tilbyde et første UFORPLIGTENDE og GRATIS møde...
Samt et godt TILBUD på vores i forvejen fornuftige priser...ved større og faste opgaver...

...og så selvfølgelig vores store og mangeårige erfaring og kvalifikationer indenfor den økonomiske og administrative del af en virksomhed...

I disse webbaserede tider...er geografisk afstand jo ikke længere et eksisterende problem eller hindring...med e-mail og webbaserede regnskabsprogrammer ved hånden, som sætter os alle i stand til at "tale" sammen on-line

Fra Århus
Tilmeldt 16. Jul 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:48
Hej

Først - tak for et godt, informativt debatforum!

Jeg kan ikke give nogen rabatsats, men vil derimod sige at man jo altid kan 'handle' med en jyde :-)

Vi er distributør af IT-infrastruktur sikkerhedssoftware, såsom High Availability, Disaster Recovery, Backup - you name it.

Desuden yder vi konsulentbistand ifm. Linux og generel IT-drift.

Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:39

Jeg syntes tråden gik lidt i stå - derfor vil jeg ryste op med lidt rabat på vores nye overvågningsprogram.

Vi tilbyder et overvågningsprogram der bruges til at forebygge nedbrud og dårligt kørende systemer. Vi kan bruges på servere, til software pakker og netværksovervågning.
Vi går dybere end andre overvågningsprogrammer, idet vi laver en basislinje for hvordan serveren og det software der er installeret, kører "normalt", og alarmere hvis værdierne kommer udenfor de valgte grænseværdier.
Læs mere på www.ninewaves.com/da

Det er svært at beskrive alle de ting vores program kan, men vi er endnu ikke stødt på et problem vi ikke har kunnet overvåge!

Hvis i føler i ikke har et overblik over hvor godt Jeres servere kører, eller brugerne syntes det hele kører lidt langsomt ind imellem - så inviter os på en kop kaffe og vi vil gennemgå Jeres situation og hvordan vi kan hjælpe Jer!

For at komme igang tilbyder jeg 20% rabat på produktet!
Desuden tilbyder vi en kom-i-gang pakke bestående af installation, opsætning og tilpasning til Jeres systemer, og undervisning - normal 7.500. 20% => 6.000 !

Som sagt er det svært at beskrive alle de problemer vi løser, men har i et eller andet problem med Jeres it i gerne vil holde øje med, så giv mig et ring - det koster højst en kop kaffe.
Der er naturligvis penge-tilbage garanti såfremt vi ikke kan løse Jeres behov!

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   NineWaves.com
   4117 9900
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:50
Jamen som sidst tilkomne vil jeg tilbyde mine produkter også.

Jeg er indehaver af virksomheden Local Consulting, der laver alle former for undersøgelser for virksomheder, organisationer, foreninger osv.

Vi har 100% unikke produkter, og har derfor ikke nogen fast pris, men udregner nyt tilbud hvergang, men vi vil stadig gerne give hele 20% rabat på alle produkter til Amino-brugere, hvad enten det er spørgeskemaer, online undersøgelser, fysiske spørgeskemaer, mystery shopping, personlige interviews, telefon interviews eller noget helt helt andet.

Vi har løsninger på det meste.

Endvidere er jeg hård til pressemeddelelser, så kontakt mig på mail, hvis du har brug for udvikling af disse til lavpris.

Snakkes på amino.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 10:31

Hejsa

Jeg vil da også gerne give alle amino folk et godt tilbud

Jeg tilbyder 50 % rabat på timeprisen ved bogføringsopgaver i resten af 2005

Eneste krav er at opgaven kan løses på mit kontor på mit eget økonomisystem eller via internettetE-conomic

Hilsen
Lone

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 19:43
Kan se det er ved at være lang tid siden, der er lovet rabat til amino''er i denne tråd, så jeg vil lige byde ind med noget.

I anledning af vi i tirsdags lancerede vores produkt b2bCRM og samme dag var så heldige at komme i Børsen (og få halvanden side incl en henvisning på forsiden) vil vi gerne tilbyde alle Amino''er de første 3mdr gratis på de første 2 brugere pr. virksomhed. Vi har forskellige versioner (stor og lille) men dette tilbud gælder hele pakken.

Den normale pris for hele pakken med 2 brugere er 458,- pr måned, så du sparer altså knap 1.500,-

Derudover vil vi gerne afholde et seminar for Amino''er tirsdag den 13 december hvis du tilmelder dig inden den 1. december.

Tjek vores hjemmeside www.b2bcrm.net og prøv evt. den guidede rundtur. Hvis det så ikke kan stille din nysgerrighed, sender vi gerne et link til en testversion - men læs mere på hjemmesiden.

For at få del i herlighederne skal du bare huske os på du er Amino-bruger.

Med Venlig Hilsen

Casper Sigaard
b2bcrm A/S

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:12

Naturligvis skal Amino brugere have ekstra rabat!

www.hkfoder.dk tilbyder ekstra 10% rabat til Amino brugere på hunde og kattefoder. Vi levere til døren i hele Storkøbenhavn. Vi giver allerede mængderabat på 3 og 5 enheder, Amino rabatten kommer ud over denne.

Skriv Amino i kommentarfeltet, eller husk at nævn det når i ringer.
Side 4 ud af 13 (124 indlæg)