Jamen vi vil da også tilslutte os denne "rabat" kategori - men da vores ydelser kan være lidt udefinerbare iforhold til en rabat, vil vi hellere give jer noget, som I kan bruge. Mange nystartet virksomheder har en del problemer med PR fra starten, og vælger tit og ofte at fravælge denne del helt, mens pengene er små. Så derfor kan vi give Aminos medlemmer flg. helt U/B - 3 pressebilleder: Ansigt/helt figur/utraditionelt. Det eneste krav er at I naturligvis krediterer os som fotograferne, når du vælger at bruge billederne. I får dem på en cd i 300 dpi, så I også kan bruge dem til print. Derudover gælder dette tilbud kun een person pr. virksomhed. Vi tager typisk 1600,- pr færdig redigeret billede - så må du selv regne ud hvor meget du sparer:) Skriv på info@coolhunter.biz (subject: amino) med navn, firma og evt. hvad du gerne vil bruge billederne til. Vi skyder billederne fra København V - hvis du ønsker anden lokation, må vi tale om det. Vi tager os af styling med mindre du skulle have et helt obskur ønske;) Dette tilbud er dog også med det forbehold, at er det ikke firma relevant, at afvise folk, så vi ikke ender med at tage portrætter af folks børn mv. |
Rabat til hinanden
Vi talte i en tidligere tråd om softwaren Summa Summarum som er et økonomistyringssystem. Det er enkelt og brugervenligt og helt perfekt til iværksætteren / den nystartede virksomhed. Jeg ville ikke gøre reklame i tråden men nu hvor der er kommet en rabat-tråd, så er det vel på plads at give de 10% jeg indirekte tilbød tidligere. Så det gør jeg hermed, på Standard, Professionel samt Enterprise udgaverne. (Det skal lige siges at jeg bare er forhandler af produktet.) I kan læse mere om produktet på http://www.summarum.dk/. Det er vidst alt jeg kan tilbyde i øjeblikket med en fornuftig rabat og som kunne have interresse i dette forum. I kan gøre brug af tilbuddet ved at sende en mail til: summa-amino@sg-data.dk, og angive hvilken udgave i ønsker samt antallet af licenser. |
Hej Steffen Dette er en kommerciel debat, så jeg har intet problem med at man gør reklamer for sig selv eller andre. Så længe det ikke er "off topic" og man stikker en finger i jorden før man gør det. Så kom glad med jeres gode produkter, det er jo dem vi lever af at sælge. Dbh Martin |
Så har ikke rigtigt noget at give rabat på Men gælder mig til Martins antivirus kommer på listen ;) |
Design og udvikling af interaktive hjemmesider i flash, visuel identitet og kommunikation, og grafisk arbejde, er det vi tilbyder. 33% - eller 1/3 del om man vil - vil vi give til alle herindefra. Hvordan gør vi så det når vores arbejde udføres fra gang til gang. Vi har en normal timeløn vi regner prisen - på et projektet - udfra, og der trækker vi bare 33% fra. Se og læs mere os på www.macro-design.org |
Vi giver 15% rabat på vor faste timepris (dog max. 25 timer) til forumets medlemmer. Nævn blot "Amino/Thorborg" ved kontakt. MARKETING SCANDINAVE er et konsulentfirma med speciale i international marketing. Vi yder service inden for følgende hovedområder:
Skriv til info@marketingscandinave.com for at høre, hvad vi kan gøre for jer. |
Har du brug for speaks/indtaling til virksomhedspræsentationer, elearning, hjemmesider, tlfsvarer eller voiceresponse, lydfiler eller spotproduktioner generelt mm. kan jeg give dig en pæn rabat, hvis du er en Amino-dude ;-) Rabatten afhænger af hvilke produkter du vælger....that is - hvilken stemme du bruger. Er det for eksempel min egen stemme eller en anden af vores inhouse speakere kan jeg give op til 40%. Skal vi ud og hente stemmerne f.eks. i udlandet kan jeg kun give 15% rabat. Se mere på www.speak.dk eller www.VoiceArchive.com mvh Søren Arnsbo |
Søren Arnsbo, Stifter og CIO i VoiceArchive
Jeg vil goså gerne deltage i dette rabatcirkus :-) Jeg mangler nemlig spændende indhold/bannere - så jeg vil gerne give 100% rabat på bannere på min side, som modydelse for at du du kan levere spændende artikler om "human resource", "jobsøgning, jobsamtaler, coaching" m.m. send en mail, med refence herfra, martin@hrupdate.dk |
Har flere projekter, men nu lige tilbud til debat''ens medlemmer på det nyeste! www.seunlock.dk Lås din Sony Ericsson telefon op hjemme fra! Kan klare alle modeller, og også opgradere dem til nyeste firmware (dvs. retter fejl i telefonen), skifte sprog osv. 40% rabat til sidens brugere! Bare gør opmærksom på det når i køber, bare ved at sende en mail til supporten. |
Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app
Hos mig kan man spare momsen, hvis man skal bruge en grafisk identitet eller noget design. Så istedetfor det koster 200.-/t ex. moms, er det nu 200.-/t INKL. moms www.davidchristensen.dk (der er så ikke rigtig nogle referencer på min hjemmeside lige pt., men det arbejdes der på..) |
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk