Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rabat til hinanden

Side 2 ud af 13 (124 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hermed en rabat på Peak Pro:

30% rabat på 1. års abonnement på Peak Pro. Skriv blot at du har læst om rabatten på thorborg.dk, når du bestiller.

Peak Pro er et dansk statistik-system til websites. Bl.a. med mulighed for salgssporing.

Læs mere på http://www.peakpro.dk

Med venligh hilsen

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:33

Jeg har et data indtastnings firma i Rumænien og vil gerne give 30% rabat på indtastning af data. I forvejen er det væsentlig billigere end at få datas indtastet herhjemme. Det kan f.eks være varer og produkter der skal tastes ind i en e-handels shop o.l.. Skal man have taget fotos af produkterne klares dette også.

Christian Taasti
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:38
Har nogen brug for videostreams til instruktion, reklame, præsentationer el. lignende hvor video er velegnet vil jeg gerne producere dette for en pris der svare til 30% under hvad det normalt koster til medlemmerne her.

Christian Taasti

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 16:38
Har du tilfredse kunder?

Jeg vil tilbyde alle på iværksætter-debatten at få gennemført vores online kundetilfredshedsanalyse tilfredse-kunder.dk Basis til halv pris!

Du får:

- unikt link til dit spørgeskema (ditfirma.skunde.dk)
- 400 kundekuponer med dit firmanavn/spørgeskemalink
- fire kvartalsrapporter (løsningen gælder et helt år)

Iværksætterpris: 950 kr. ex. moms

Se mere på www.tilfredse-kunder.dk. Er du interesseret, så skriv til mig på info(a)tilfredse-kunder.dk

mvh Carsten

Fra Odense, Fyn
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:29
Køb fætter Danny D. Duck -75% billigere til ungerne.

Som respekt for Mr. Thorborg og dette fede debatforum, synes jeg sku at der skal være en ordenlig gulerod her, så jeg har et parti rigtigt lækre bamser som skal sælges til langt under indkøbspris.

Du får Danny D. Duck til en Halvtredser (Kr. 50.-) + fragt.

Når du bestiller den, så klik på "Forudbetal" og i kommentar feltet skriver du "Thorborg er GUD", så sender jeg en ny ordrebekræftelse på fætter Danny.

God vind derude i bitland.

De bedste hilsner

Jan Borup Coyle. www.spillehulen.dk

Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:45

Jamen dog! Så må jeg jo hellere bidrage til festlighederne herinde

Jeg kan tilbyde jer alle 30% rabat på alle varerne inde på www.nuskin.com (europe, Danmark)

Vi har alt indenfor hudpleje til både mænd og kvinder, f.eks kan jeg nævne vores drøje barberskummer (i henholdsvis skum-form og creme-form) til mænd (eller kvinder), der modvirker skægpest, de små irriterende røde knopper, når man har været heftig med barberingen, eller hvis man bare er lidt sart

Ydermere har vi alt indenfor karotinoide kosttilskud, der sinker ældningsprocessen i kroppen (vores organer og ikke mindst vores hud), hvilket kan påvises ved en lille scanning.

Scanneren afmåler vores antioxidant-niveau i huden, som på den måde kan spore vores kost en måned tilbage. Det er hurtigere og mere præcist end en traditionel blodprøve, som ellers kun ville kunne påvise vores antioxidantniveau (Skin Carotenoid Score) på den pågældende dag, blodprøven blev taget.

God fornøjelse!

Med venlig hilsen

Mia
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:17

Hardware til drift af jeres virksomheder

Vores produkt program er meget omfattende og at liste dem her er ikke så ligetil en opgave, MEN da jeg selv da jeg startede for 3 år siden var der  ikke mange rabatter at hente så derfor vil jeg lade de af jer herinde få muligheden for at opnå op til 80% rabat på diverse hardware.

For vores produkter venligst gå ind på http://www.cess-dk.com/products/ og så kontakt undertegnede for en endelig pris, ved kontakt venligst referer til thorborg debatten.

BR - Jens.  
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:08

Hej allesammen!

Efter at have fulgt denne side i et stykke tid (samt have lært en god del), synes jeg at det er på tide, at jeg bidrager til snakken. Jeg vil indledningsvis starte med at bidrage til denne del af forummet.

Jeg har egen virksomhed, der hjælper andre virksomheder ved at fungere som spindoctor, trendspotter samt at indføre målrettet branding i virksomheden.

Virksomheden har desværre ikke fået hjemmesiden op at køre endnu, men hvis I skulle være interesseret i at høre mere, skal I være velkomne til at kontakte mig uforpligtende på 61709262.

Til alle deltagere af dette forum er jeg villig til at give 25% rabat på ALLE services. I skal selvfølgelig nævne forummet, når I kontakter mig.

Brand Consult

Kim Christiansen 
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 23:36

www.1929.dk ... lækre møbler :)

Min kone har lige startet en online møbel forretning med klassiske møbel
replicas. De er i super kvali og til en ret go pris.

Aminogutter får 10% oven i.

Smut ind på www.1929.dk og se om der er noget
der falder i jeres smag.

For at få rabatten skal i lige sende en mail til info@(spam?)1929.dk
med henvisning til denne post

www.onapp.com

Tilmeldt 25. May 05
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 16:40
Side 2 ud af 13 (124 indlæg)