Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Master Class - med deMib

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem nogle år gået og tænkt på, at tilbyde en “SEO Master Class” til dem der virkelig gerne vil I dybden med SEO – lære (så godt som) alt om SEO og samtidig få deres eget website top-optimeret. Og nu synes jeg så, at tiden var inde til en lille uformel markedsundersøgelse ... Jeg håber du vil hjælpe mig ved at svare nedenfor.

Hvis den påtænkte SEO Master Class bliver til noget vil det i givet fald blive sådan en slags diplom uddannelse, hvor deltagerne med udgangspunkt i deres eget – eller en kundes, websitet over en periode på 6 måneder (havde jeg regnet med) vil komme igennem alle aspekter af SEO. Kursister der gennemfører kurset vil afslutningsvis modtage et diplom, som dokumentation på det de har lært og de erfaringer de har fået.

Så udover en grundig uddannelse i SEO ender du således også en rigtig god optimering af et website. Naturligvis skal du så selv lave det praktiske arbejde – det er jo det uddannelsen bl.a. går ud på  at lære dig, men du får al den viden og støtte der skal til undervejs for at gøre det. Og parallelt med optimeringen af dit eget website, kan du så lære af de andre deltageres optimering.

Jeg havde forestillet mig, at de 6 måneders SEO Master Class skulle forløbe som en blanding af undervisning, workshops, online webinars, opgaver og support. Jeg regner med at holde min. 3-4 fysiske workshops undervejs her på mit landsted i Ugerløse (syd for Holbæk), hvor jeg har nogle gode, hyggelige lokaler til den slags.

Det er meget muligt, at 1 af disse workshops udover mig selv vil have en international gæstelærer på. Det vil i givet fald blive en top-SEO fra mit netværk fra enten UK eller USA.

En fuld SEO Master Class bliver naturligvis ikke helt billig. Jeg forventer, at kunne holde en pris på 50-60.000,- kr. pr. deltager. Til gengæld vil jeg kun tage 8 elever ind i første omgang. Så det bliver et meget eksklusivt forløb.

Jeg forestiller mig at denne SEO Master Class vil være attraktiv for bl.a.:

- In-house online marketing ansvarlige i større og mindre virksomheder
- Search marketing ansvarlige i web, reklame- og mediebureauer
- Personer der ønske at investere i en god uddannelse i et lukrativt marked

 

Og så til spørgsmålet ...

Ville du deltage i en SEO Master Class uddannelse med det skitserede indhold og pris?

  • Ja (41,5%)
  • Nej (58,5%)
  • Totalt antal stemmer: 106

Uanset om du svarer ja eller nej vil jeg meget gerne høre hvorfor.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Mit udgangspunkt er et klar JA, men samtidig ville det kræve at du var noget mere klar med din målgruppe. 

Jeg tror du skal vælge hvilken skammel du skal stå på, så det enten er for personer der har egne sider, som skal optimeres, eller om det er fx. andre SEO konsulenter. Jeg tror ikke (du kender sikkert profilerne bedre) at en hold med fx. 4 på hver, ville være en god ide. 

Jeg ville ikke tilmelde mig holdet hvor der kun kommer "nørder", i frygten for at der bliver for meget fokus på nørderi, fag sprog og debat klub. 

Så mit JA som udgangspunkt må være hvis målgruppen er bedre defineret, og at jeg passer derind. 

Prisen mener jeg ikke er skræmmende, vi ved jo at placeringer er = penge.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Har stemt JA

Begrundes i at det i fremtiden vil være op ad bakke at introducere nye ting og få informationerne tilstrækkeligt ud på markedet uden at have et dybere kendskab til SEO.

Da jeg tidligere via egenbetaling blev MCP+Internet certificeret (1998) gav jeg vistnok 64.000, hvorfor prisen du angiver er yderst fornuftig. Ved godt de 2 ting ikke har noget med hinanden at gøre, men prisen virker helt ok for et specialkursus anno 2010/11.

Håber du får det iværksat.

/Jan

Køb ren argan olie her

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stemt ja.

Jeg skal udelukkende bruge det til mine egne projekter, og er for så vidt ligeglad med diplomet. Jeg håber dog ikke at alt for meget af tiden går med begynder SEO. Lad os springe direkte til det nasty shit :-)

God idè Mikkel !

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jeg har stemt ja.

Jeg skal udelukkende bruge det til mine egne projekter, og er for så vidt ligeglad med diplomet. Jeg håber dog ikke at alt for meget af tiden går med begynder SEO. Lad os springe direkte til det nasty shit :-)

God idè Mikkel !

Enig..

Jeg er meget interesseret, men jeg skal lære noget nyt og ikke bare have gentaget alt det jeg kan i forvejen.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel
Det lyder rigtigt spændende og jeg er interesseret i at deltage. Jeg har stemt JA.
Jeg er enig med Boysen i at du bør få målgruppen indsnævret (til webshop ejere Wink) og jeg syntes at det vil være rigtigt godt at starte men et personligt møde, hvor vi gennemgår ens eget niveau, og så bygger videre derfra.  Hvis du kan skrue forløbet sammen på den måde, er jeg meget interesseret.

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Fra Invalesco
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes det lyder helt fantastisk, og det var på tide der kom et seriøst bud på noget der kan give kvalificeret seo kompetence.

Jeg betaler gerne med det samme og giver min fulde støtte til dette fantastiske tiltag.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Mit udgangspunkt er et klar JA, men samtidig ville det kræve at du var noget mere klar med din målgruppe. 

Jeg forstår skam godt din bekymring, men min erfaring er, at jeg godt kan rumme en ret stor bredde i deltagerne på både workshops og ved foredrag. Men det er klart, at jeg nok skal beskrive indholdet lidt mere detaljeret inden jeg åbner for tilmeldinger.

Jeg forestiller mig absolut ikke at det skal være et begynder-kursus. Deltagerne skal have lidt erfaring med hjemmefra. Men det har langt de fleste også i dag.

Jeg er usikker på, om det danske marked p.t. kan bære, at jeg segmenterer SEO Master Class for meget.  Det kunne naturligvis være fristende, at lave et hold med f.eks. webshop-ejere, et andet med in-house SEO'ere i større virksomheder, og et andet for bureauer og rådgivere osv.  Jeg er bare bange for, at det kan blive svært at fylde holdene op - og der er iøvrigt også en begrænsing på, hvor mange hold jeg kan køre. Jeg har, som de fleste ved, gang i mange andre forretningsområder, så det er på ingen måde meningen at jeg nu skal til at være fuldtids underviser :)

Anyway, tusind tak for de mange positive tilbagemeldinger her. Det kunne godt tyde på, at jeg skal tage ideen et skridt videre mod virkeliggørelse ...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Ja valgte Nej på baggrund af et par ting: Jeg er ikke super glad for at skulle fra Aalborg til Ugerløse hver gang og så er prisen nok lige i overkanten af hvad jeg ville give. Det skal så siges at det lyder som en okay pris i forhold til det man får - jeg ville bare ikke smide så mange penge efter sådan et kursus. Slutteligt, så lyder det som om det er meget målrettet mod folk, der har en bestemt hjemmeside de vil optimere - jeg søger en helt generel uddannelse i SEO.

En idé du evt. kan lege lidt med, er at lave et videokursus. Der skulle være test osv., så man i sidste ende er sikker på at have forstået det hele og indholdet skal være på et højt niveau uden at være alt for nørdet. Sådan et online kursus kunne være en god forretning for dig, da du jo "kun" skal lave det én gang og kan sælge det i ubegrænset mængde til en bredere målgruppe. Jeg ville være klar til at smide en okay sum penge efter sådan et produkt - specielt når det kommer fra en af de mest respekterede personer i branchen :)

mvh René

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stemt ja og vil udelukkende bruge det til vores egne sider. Jeg tror ikke du får problemer med at finde de første 8 deltagere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)