Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Master Class - med deMib

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej demib

Jeg har sagt ja. Som udgangspunkt

Men ja. Det kunne være rigtig rart at få nogle flere detaljer
hvad det præcis indeholdte.

” Hvis man laver det for bredt, så er der risiko for at for meget bliver for kedeligt for for mange af deltagerne. Laver man det for snævert, er der risiko for, at det rammer for få og at uddannelsen bliver for smalsporet”

Jeg tror jeg mere er i den anden boldgade. Altså vis det er for ”sjovt”
så synges jeg det er for kedeligt. Det må gerne være bredt og nørdet
så er det nemlig sjovt og ikke tørt for mig.( Tror du forstår )

Det med en udenlandsk underviser. Vis det er med det du nævner personen skulle undervise i, så tror jeg måske det er bedre vis det var som et tilvalg.

Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stemt JA. Er også klart MEGET interesseret.

Forudsætningen for mig er, at det er på ret højt niveau. Så som du selv er inde på, er "varedeklarationen" MEGET vigtig. Personligt ville jeg IKKE være interesseret, hvis de andre deltagere - og dermed niveauet - er tilrettelagt til at man "bare" skal have rodet lidt med SEO i fritiden et par år eller tre..
Jeg har som eksempel selv arbejdet med SEO i 5-6 år, dog ikke fuldtids, men som en stor og betydelig del af både mit dagtidsjob og fritidsprojekter, og vil naturligvis kun ofre de mange penge, hvis niveauet fra starten af er så højt, at der er udbytte og udfordringer for mig..
Det er dette høje niveau, der kan skille dit kursus ud fra så mange andre arrangementer.

Om deltagerne er inhouse SEO'er i store organisationer, webshop-ejere med SEO-interesse/-fokus eller SEO-konsulenter m.v. er for mig helt ligegyldigt - bare niveauet er på det høje niveau, som man ikke finder andre steder (for der ER andre kurser - fx her m.fl. - men intet på "Master"-niveau, mig bekendt :-))

Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 149
Fra  Web Republic Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det lyder som en super idé! Jeg stemmer dog lidt i med Lars Nielsens forslag

Lars Nielsen:

Jeg synes det lyder som en meget interessant uddannelse du kan få lavet der! Men jeg har stemt nej, fordi jeg ikke kan se at jeg kan få råd til sådan en investering lige foreløbigt!

Kan du ikke lave et "forberedelses kursus" i en mindre prisklasse, så kan vi fattigrøve komme med til din masterclass i anden årgang! :-)

 

Ikke nødvendigvis af samme årsag, men fordi jeg kan se flere andre fordele ved det:

  • Alle er på nogenlunde samme niveau, når "det store slag" skal slås
  • Folk får lejlighed til at snuse til det, så de har et grundlag for at vurdere, om de synes, det er "værd" at tage turen eksempeltvis fra noprdjylland

Det er f.eks. den model, man benytter på mange af hundeadfærdsbehandler-uddannelserne (uden sammenligning med dit projekt i øvrigt - det er blot et område jeg selv kender lidt til), hvor uddannelsen typisk er inddelt i to dele á hhv. 15-18 og 22-27 måneder (alt efter udbyderen).
Nu er varigheden af din master-class ikke helt så lang, men så kunne det evt. være noget med 1+5 måneder eller lign. (du ved nok selv bedst, om det overhovedet ville kunne lade sig gøre).

Men alt i alt er jeg meget positivt stemt overfor din idé.

For mig personligt ville det ikke gøre den store forskel, om der kom en af de "store" fra UK eller USA som gæstelærer, men omvendt ville jeg bestemt heller ikke have noget imod det.

Fra Invalesco
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

En ting jeg lige ville spørge om er, hvor vigtigt i vil vægte det, at jeg slæber en af mine dygtige udenlandske kollegaer med ind som gæstelærer på den ene af de planlagte workshops? Jeg havde forestillet mig at det skulle være en af dem jeg kender, som er god til at lære jer noget om de særlige engelsksprogede og internationale udfordringer i SEO.

Det ville da være sjovt og dejligt, men bestemt ikke en af de ting der har fået mig til at sige ja. Jeg ser DIN viden og de resultater du kan hjælpe min side med at få under oplæring som værende fuldt ud dækkende. Dette, og det at kunne give din master class som reference og vise et diplom frem hvis man en dag har brug for det er hvad der har fået mig til at sige ja.

Jeg arbejder ikke med seo, og vil udelukkende bruge det på min egen side, men kombinationen af reaultater, kompetence og referencer er hvad der vægter hos mig.

vil hellere spare lidt penge og undvære eksperter fra udlandet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt en god idé. Jeg synes dog, at man udaf trådene om emnet herinde kan læse, at SEO hele tiden udvikler sig. Derfor ville min "frygt" gå på, om uddannelsen er forældet allerede efter et halvt år eller måske mindre? Derfor skulle der være noget opfølgning eller et abonnement tilknyttet lidt ligesom VVS'ere kan abonnere på nye love og regler eller revisorer løbende bliver orienteret om skatteafgørelser.

Jeg er dog ikke i tvivl om, at du får hold fyldt hurtigt op. Held og lykke!

Michael

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er de første pladser til det første hold solgt. Så det ser ud til at det går hurtigt med at fylde det Hold #1 op.

Der er kun 8 pladser - så hvis du gerne vil med på SEO Master Class, så skal du ok ikke vente med at tilmelde dig ... det er først til mølle :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, ville bare lige rose dit website, og det der billede af dig med en smøg i munden, men ville dog også gerne lige gøre dig opmærksom på at at det staves Ulemper og ikke Ulæmper.

hvis jeg havde 60k så var jeg helt klart hoppet på.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak - så er det fikset :)

Nu er over halvdelen af de 8 pladser iøvrigt solgt - på bare en enkelt dag. Så jeg forventer ikke at de sidste pladser på Hold #1 er ledige længe ...

Det er nogle rigtig spændende virksomheder og sites der er tilmeldt nu, så det tegner til at blive virkelig godt. Jeg glæder mig rigtig meget.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så røg den sidste plads på Hold #1 i dag. Det var hurtigt.

Jeg overvejer stadig at lave et Hold #2 med start engang i Q2. Hvis du ikke nåede at tilmelde dig Hold #1 og gerne vil med på Hold #2 så er du velkommen til at kontakte mig - så får du besked et par dage før jeg annoncerer det andre steder.

 

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)