@Christian iMarketing
Konspirationsteroien må står for din regning 
Da du var på hans alder var der nogen erfarne forretningsfolk der sagde at webshops ikke duede. Det har du ikke lyttet til, - og det er da vist gået meget fint alligevel.
Alexander R.B er ikke en forbruger der skal vejledes om hvad der er rigtigt i dag, men en ung iværksætter der skal forme morgendagens ydelser. Hvorfor skal han ikke prøve Flash af?
Man kan ikke spå om fremtiden, og hvis Alexander R. B. bruger 1000 kr. på at lægge noget online og et kvarter om dagen på Google i et år, - så er han enten et år længere fremme end dem der lyttede til traditionel SEO eller meget klogere på nogen andre områder som hans arbejde med Flash har ført ham til.
Det er innovationens vilkår. Det er ikke alt man rører ved der bliver til guld, men det er ikke en taberstrategi, - det er faktisk sådan en succes bliver til.
@ Alexander R. B.
Jeg forstår ikke helt hvorfor du bruger den hvide mand, nu du er grafiker. Det gør jeg også, - skræmmer det dig ikke lidt -))
Ellers synes jeg det er fint, selvom andet afsnit tekst på forsiden kunne trænge til lidt TLC.
Michael