Som andre har skrevet før mig, kan søgemaskiner sagtens læse flash, dog i en vis begrænsning. De vil kun læse teksten som den er på forsiden, dvs hvis der er undersider, vil de ikke opfange dette... Søgemaskiner kan nednu ikke afhandle AS. Ikke så vidt jeg ved, det kan være det er blevet ændret igår ;) Hvis du beslutter dig at lave en hjemmeside rent i flash, vil du have det problem at ingen af dine undersider komme med i betragtning, da de sådan set ikke eksisterer i søgemaskinernes øjne, da dine links samt menu er i AS. I må meget gerne rette mig hvis jeg har sagt noget forkert, jeg er skam også villig til at lære fra andre som har mere forstand :) Fortsat god dag. |
Efter gennemlæsning af jeres konstruktivt kritik, tog jeg det til mig og ændrede på profilen. Teksten de fleste steder er blevet mere skarp og lettere at læse, Kontakt siden er blevet rettet til rigtig tidspunkt.
Og så har jeg også tilføjet 2 effekter. Hvor det sner på forsiden og billedet bliver spejlet i vand på produktsiden..
Hvad synes i?