Ny Amino profil i Flash...
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Godmorgen
Det Ser godt ud!
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Mikkel Hansen
Skrevet
15-11-2010 kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Svar
Tilmeldt 29. Nov 10
Slettet Bruger
Skrevet
15-11-2010 kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Så jeg har udarbejdet en flash amino profil. Fortæl mig hvad i/du synes om den..
Hej Alexander,
Det ser godt ud. Det bliver spændende at se hjemmesiden!
Med venlig hilsen
Tommy
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Det ser fint ud. Flash er dejligt - og så slipper du også for de åndsvage søgemaskiner :)
Svar
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Ser fint ud.
Men er det bare mig der ikke er med på de nye tider. Du skriver under contact 27/7 center (er der kommet 27 timer i døgnet ??)
Svar
Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Ser fint ud.
Men er det bare mig der ikke er med på de nye tider. Du skriver under contact 27/7 center (er der kommet 27 timer i døgnet ??)
Det var også det jeg lagde mærke til. Nok bare en tastefejl :) Ellers ser det super fedt ud!
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
.. bare lige så folk ikke går i panik.
Søgemaskinerne skal nok kigge forbi, selvom der er flash på siden. Men den kan jo ikke læse tekst der er oven i et billede. Skriv noget tekst nedenunder flashbilledet, som jeg har gjort på min profil. Så kan søgemaskinerne også læse hvad der sker på din side :-)
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Det ser fint ud. Flash er dejligt - og så slipper du også for de åndsvage søgemaskiner :)
Hej Mikkel..
Jo jeg ved skam godt at flash ikke ligefrem er godt for søgemaskinerne "endnu" det kan være at det kommer en dag :)
Det skal dog også sige at selve hjemmesiden ikke vil være i flash, og jeg vil heller ikke råde nogen at lave en i 100% flash..
Svar
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant