Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er danmarks bedste søreoptimeringsfirma?

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Med hensyn til at de bedste seo''er burde ligge på førstepladsen i google, så skulle man måske lige tænke over at grunden til at nogen ligger på førstepladsen er fordi de ikke er så efterspurgte at de har tid til at optimere deres egne sider hele tiden. Hvor i mod de virkelig gode er fuldt optaget med projekter for deres kunder og har tid og behov for at optimere egne sider.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 13:43
Jeg har naturligvis fuld forståelse for at der findes mange forskellige måder at skaffe kunder på og det vigtigste er jo i bund og grund også bare at den enkelte har nok at lave.

Men skulle jeg bygge en bro så ville jeg helt sikkert starte med at kigge ud i verden og se hvilke broer der eller var bygget og når jeg havde fundet nogle der var interessante så ville jeg starte med at kontakte de arkitekter og byggefirmaer der havde været med til at konstruere den. Sandsynligheden for at de har ekspertise på området frem for nogen der ikke har bygget en bro som (som er synlig for andre), er nok væsentlig større.

Dermed ikke sagt at der ikke vil være andre firmaer der ville kunne bygge broer der er meget bedre, men hvis man ikke kan se deres evner, så finder man dem ikke bare lige.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 13:45
Dato: 22-01-2007 13:35:45 Forfatter: G. Olsen
Med hensyn til at de bedste seo''er burde ligge på førstepladsen i google, så skulle man måske lige tænke over at grunden til at nogen ligger på førstepladsen er fordi de ikke er så efterspurgte at de har tid til at optimere deres egne sider hele tiden. Hvor i mod de virkelig gode er fuldt optaget med projekter for deres kunder og har tid og behov for at optimere egne sider.

Jeg ved ikke helt om den holder vand. Hvis du tager vores lidt mere konkurrenceprægede engelske marked, så er dem der ligge i top absolut dygtige fagfolk der helt sikkert ikke mangler arbejde og heller ikke ligger i den billige ende.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:52
> Jeg ved ikke helt om den holder vand.

Jo, det gør den faktisk. Der er ikke en enste af de dygtigste folk i verden jeg kender, som du kan finde i søgemaskinerne på de søgeord du sikkert vil mene de skal ligge på. Det rager dem ganske simpelt en høstblomst - på samme måde som jeg også er fuldkommen ligeglad.

Hvis du mener du kan finde den bedste mand ved at søge på "søgemaskineoptimering" så ønsker jeg dig blot held og lykke :)

Men det virker faktisk heller ikke somom det er dit oprindelige ønske med denne tråd.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 13:58
Nej du har helt ret i at det faktisk ikke er mit ønske. Jeg blev nok lige afsporet lidt.

Men jeg må så også indrømme at jeg ikke er kommet nærmere et bedre svar. Du må endelig ikke tage det ilde op, men jeg kan ikke se hvorfor det skulle være et bedre kriterie at man laver radio, blogs og holder foredrag. Det er selvfølgelig fint nok, men hvad skal jeg som mulig kunde bruge det til? Hvis jeg ikke ved noget om SEO, så kan jeg jo høre på hvem som helst der siger noget "fornuftigt", men som jeg alligevel ikke fatter en lyd af.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:04
> Nej du har helt ret i at det faktisk ikke er mit ønske.

Nej, og derfor finder du aldrig svaret :)

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 14:13
Men jeg er da heldigvis blevet klogere af de mange gode indlæg her og har da også fundet ud af hvem jeg ikke skal vælge. Så tak til alle for deres indlæg.

Tilmeldt 11. Jan 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:25

Hej Wubi,

Hvis det er dig magtpålæggende at finde den bedste SEO-ekspert til en given
opgave, så må du have et rimeligt budget og sandsynligvis også nogle specifikke
krav til opgaven og løsningen.

Hvis dette er tilfældet vil jeg foreslå dig, at du gør som
man gør når man bygger en bro, laver en licitation på opgaven. Når du har lavet
en opgavebeskrivelse sender du den til dem du opfatter som kompetente
SEO-eksperter samt gør den tilgængelig på eksempelvis Amino.
Du vil så sandsynligvis modtage et antal tilbud og du vil
kunne sammenligne disse på pris, troværdighed, referencer og så videre. Jeg ved
ikke om dette er en alm. fremgangsmåde i SEO-branchen, men ved at måden ofte
bliver brugt når der skal vælges/findes et webbureau.

/Eskil

Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:44
> jeg kan ikke se hvorfor det skulle være et bedre kriterie at man laver radio, blogs og holder foredrag.

Du kan regne med, at dem der arrangerer foredrag og betaler kassen for at en eller anden rejser jorden rundt for at tale en halv times tid, har sat grundigt ind i tingene. Jeg tvivler på at de bare har googlet lidt og så valgt en fordragholder ud fra det.

Det at giraffen udtaler sig har stor betydning for hvilke kunder man får når man er et rådgivningsfirma, fordi de store virksomheder vælger udfra hvem de tror på. Hvis de bare læser noget på en hjemmeside, så skriver de alle sammen at de er gode. Og så er man jo lige vidt. (Jeg kunne da også lave en hjemmeside og kalde mig søgemaskine ekspert.)

Hvis man derimod kan se, at de rent faktisk ved havde snakker om ud fra en blog eller foredrag, så giver det væsentligt mere troværdighed.

Tre af mine venner startede et it-sikkerhedsfirma i 2005. I dag er de 18 ansatte. De markedsfører sig også kun med foredrag og artikler og servicerer masser af top 100 virksomheder.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Skrevet kl. 14:52
Dato: 22-01-2007 14:44:19 Forfatter: svend
Du kan regne med, at dem der arrangerer foredrag og betaler kassen for at en eller anden rejser jorden rundt for at tale en halv times tid, har sat grundigt ind i tingene. Jeg tvivler på at de bare har googlet lidt og så valgt en fordragholder ud fra det.

Helt enig. Nu er spørgsmålet bare hvordan man finder en troværdig kilde til at finde ud af hvem der tjener kasse på at rejse rundt og give den slags foredrag. Har du nogle bud?

Det at giraffen udtaler sig har stor betydning for hvilke kunder man får når man er et rådgivningsfirma, fordi de store virksomheder vælger udfra hvem de tror på. Hvis de bare læser noget på en hjemmeside, så skriver de alle sammen at de er gode. Og så er man jo lige vidt. (Jeg kunne da også lave en hjemmeside og kalde mig søgemaskine ekspert.)

Nemlig. At lave en side er jo netop den nemme del. At få den placeret højt i søgningerne er den svære del.

Hvis man derimod kan se, at de rent faktisk ved havde snakker om ud fra en blog eller foredrag, så giver det væsentligt mere troværdighed.

Her kræver det bare at man ved noget om emnet allerede. Ellers kan indlæg fra en hvilken som helst blackhat SEO virke fornuftigt.

Tre af mine venner startede et it-sikkerhedsfirma i 2005. I dag er de 18 ansatte. De markedsfører sig også kun med foredrag og artikler og servicerer masser af top 100 virksomheder.

Som jeg vist også skrev tidligere er der mange måder at drive succesfuld forretning på. Helt enig.

Side 3 ud af 7 (70 indlæg)