Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er danmarks bedste søreoptimeringsfirma?

Side 4 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 21. Oct 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

2. Det kan sansynligvis lade sig gøre at komme på side 1. De andre gider jo ikke.... 

3. Jo, det kræver at man ved noget om emnet. Men du har da vel heller ikke tænkt at bruge en 50 - 100.000 kr. uden at sætte dig lidt ind i hvad det er du er igang med at købe? Du kunne starte med at tage kontakt til nogle af dem og høre hvad de kan gøre for dig.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:45
Inden du søger de bedste indenfor branchen, så skal du nok have et budget. Mikkel har tidligere liret sin timepris af, som ligger i den absolute høje ende. Desuden ville jeg i langt højere grad satse på en person, der udelukkende lever af personlige referencer frem for, hvem der ligger i toppen af Google. I forretningsmæssig øjemed så er Google altså ikke særlig stærk. Jeg ville i langt højere grad fokusere på personlige relationer og ens mavefornemmelse. Indenfor rådgivningsbranchen er dem der lever bedst oftest dem, der lever i skjul. Hvis du eksempelvis søger på "reklamebureau", så kommer der ikke en eneste af landets største og mest respekterede reklamebureauer frem. Prøv at Google "advokatkontor" - det samme gør sig gældende her. Grunden til detter er, at Google for dem er fuldstændig ligegyldig. De kunder som de lever af, de Googler ikke deres leverandører. Dem som får kunder igennem Google er dem, som gerne vil fange de mindre fisk med små budgetter. Det er der på sin vis intet i vejen med, men det er absolut ingen målestok for, hvor dygtig man er. Derimod så synes jeg bestemt, at det er en målestok for, hvor dygtig man er, hvis man bliver inviteret som taler til konferencer, og udgiver radio som folk gider at høre på. Det kan godt være, at det ikke er direkte interessant for dig, men det er trods alt en bekræftigelse af personens evner i branchen.    
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:49

Jeg bruger 3 personer til SEO. Mikkel deMib, Marcel Fuursted fra ReFocus og Sebastian Gullak fra Netinvade.
Dertil har jeg god respekt for Grosen Friis, der ofte kommer med nogle super SEO indlæg på Amino.
Der er sikkert er par andre jeg har glemt, men de nævnte personer kan jeg stå inde for.

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 19:59
> De markedsfører sig også kun med foredrag og artikler og servicerer masser af top 100 virksomheder.

Mere end 100 ? 

Mvh/

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 20:14
Hej Mikael

Stop dog med at søge. Du skal blot vente. En dag bliver du ringet op af en rar person som laver seo og i løbet af nul komma dut så ligger du som nummer 1 på Google.

Bare vent. Jeg bliver ringet op af dem mindst een gang om ugen.

paphoveder

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:16
Dato: 22-01-2007 09:44:59 Forfatter: Kurt Moskjær Andersen
Uden at rode mig ud i den helt store black-hat, grey-hat og white-hat diskussion omkring SEO, så skal man blot have for øje at visse SEO-teknikker er mere risikable end andre.
Uden at kende Concept-i, så bør du ihvertfald sikre dig at du bliver orienteret om eventuelle risici med de fremgangsmåder der bliver benyttet og at det i sidste ende er dig som kunde der træffer beslutningen på baggrund af en risikovurdering.

Ja, Thomas Rosenstand fra Concept-i har tidligere debatteret en hel omkring de løsninger, som han tilbyder. Det er så endt med, at han har slettet sin profil og oprettet en ny. Concept-i ligger nr. 1, men Thomas har åbenbart svært ved at stå ved sine forklaringer og argumentationer eftersom han har valgt at slette sin første profil. På baggrund af det har jeg svært ved at bedømme ham, som en af de bedste i branchen, men jeg kender ikke branchen og hvilke variabler, der gør, at man er blandt de bedste.Derimod er det utroværdigt ikke at stå indenfor det, som man har argumenteret for.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:27
Dato: 22-01-2007 20:15:42 Forfatter: nse
Dato: 22-01-2007 09:44:59 Forfatter: Kurt Moskjær Andersen
Uden at rode mig ud i den helt store black-hat, grey-hat og white-hat diskussion omkring SEO, så skal man blot have for øje at visse SEO-teknikker er mere risikable end andre.
Uden at kende Concept-i, så bør du ihvertfald sikre dig at du bliver orienteret om eventuelle risici med de fremgangsmåder der bliver benyttet og at det i sidste ende er dig som kunde der træffer beslutningen på baggrund af en risikovurdering.

Ja, Thomas Rosenstand fra Concept-i har tidligere debatteret en hel omkring de løsninger, som han tilbyder. Det er så endt med, at han har slettet sin profil og oprettet en ny. Concept-i ligger nr. 1, men Thomas har åbenbart svært ved at stå ved sine forklaringer og argumentationer eftersom han har valgt at slette sin første profil. På baggrund af det har jeg svært ved at bedømme ham, som en af de bedste i branchen, men jeg kender ikke branchen og hvilke variabler, der gør, at man er blandt de bedste.Derimod er det utroværdigt ikke at stå indenfor det, som man har argumenteret for.

Jeg har ikke spor svært ved at stå inde for hverken forklaringer eller argumentationer. Venligst begrund din påstand med noget mere sagligt, end at jeg skulle have slettet min profil! Jeg ved ikke af, man KAN slette sin profil. Jeg forlod for et års tid siden debatten her af årsager, jeg klart gjorde rede for. Siden har jeg - i sjældne tilfælde - haft lyst til at deltage igen, men da virkede min gamle profil ikke mere. Derfor oprettede jeg en ny.

Jeg håber, du vil forklare mig præcist, hvorfor du mener, jeg ikke kan stå inde for det, jeg laver? Jeg er da ikke den eneste, der har måttet oprette en ny profil her på amino.

Resultaterne for vores egen hjemmeside har kun ringe værdi i relation til at måle, hvem der er bedst - for hvis man ikke kan få sin egen hjemmeside til at ranke... Det er straks sværere at få andres sites til det, når der ofte skal arbejdes med håbløse CMS etc. etc. Vores kunder er tilfredse med de resultater, vi opnår for dem. De betaler deres regninger. Vi har et yderst tilfredsstillende resultat i vores virksomhed. Vi har et særdeles lavt churn (kunder der forlader os). Vi har aldrig fået en kunde blacklistet i Google. Det er godt nok for mig. Men jeg vil gerne have mig frabedt, at du påstår, at jeg ikke kan stå inde for det, jeg laver.  

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:28
Interessant tråd, denne her....

Hvad er en god SEO-konsulent? Dette afhænger jo unægtelig af, hvad man leder efter, hvilket budget man har og ikke mindst hvordan man ønsker at arbejde med en sådanne konsulent.

Jeg startede selv om tråd nogle mdr. siden for at finde nogen, som kunne hjælpe. Jeg har selv læst mig til en masse ommkring SEO her på Amino og er i fuld gang med at prøve alle disse ting af, men kunne godt bruge lidt hjælp og vejledning.

Jeg synes ikke rigtig jeg fik noget ud af dette der var få henvendelser, men på en eller anden måde, synes jeg ikke det var særligt tillidsvækkende. Det virker som om man er bange for at fortælle for meget for så ikke at få opgaven.

Nu kan jeg se at min side bliver mere og mere synlig, da jeg kom på side 1 på at af mine søgeord tog jeg mig en drink og gav mig selv et klap på skulderen.

Jeg er er overbevist om at, der er mange der kan gøre et og andet ved min side, men jeg har bare så mange gange i andre henseender brugt konsulenter, for så at se at det kunne jeg selv have gjort bedre, så jeg er blevet lidt skudræd. Og jeg fornemmer desværre at der er mange i SEO branchen, som går efter et hurtigt fix, for at tjene lidt penge.

Skulle jeg vælge ville jeg måske vælge en som f.eks. www.effektivmarkedsfoering.dk. Han virker meget troværdig og bare ved at bruge lidt tid på siden, fik jeg nogle ideer, som måske kan hjælpe mig videre.

Det er givet vis meget afængig af, hvor interesseret man er i SEO, hvilken opgave man ønsker løst. Jeg har valgt at lave min side selv. Det ville jeg prøve og jeg ønskede i ikke i første omgang at bruge penge på det. Det jeg i sidste ende søger i en SEO konsulent er nok mere lidt råd, vejledning/ undervisning istedet for en færdig løsning.

mvh

Jesper holmgaard

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:40

Omend vi er konkurrenter, synes jeg det er nogle meget grove postulater at komme med. Thomas har et produkt han står inde for - og sådan skal det jo være. Tænk hvis han ikke gjorde det - ja, så var han useriøs. Men han har ALDRIG ikke stået ved hans ydelser, eller droppet Amino pga. manglende kompetence til at besvare angreb herinde. Han er en mand (gammel ja, men en mand trods alt ), som du kan kæmpe længe med, hvis du er interesseret i en god debat - trust me!! Så derfor vil jeg ikke sige, at han er utroværdig. Det er ihvertfald min holdning

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:43
Dato: 22-01-2007 20:39:35 Forfatter: Marcel Fuursted

Omend vi er konkurrenter, synes jeg det er nogle meget grove postulater at komme med. Thomas har et produkt han står inde for - og sådan skal det jo være. Tænk hvis han ikke gjorde det - ja, så var han useriøs. Men han har ALDRIG ikke stået ved hans ydelser, eller droppet Amino pga. manglende kompetence til at besvare angreb herinde. Han er en mand (gammel ja, men en mand trods alt ), som du kan kæmpe længe med, hvis du er interesseret i en god debat - trust me!! Så derfor vil jeg ikke sige, at han er utroværdig. Det er ihvertfald min holdning

God damn! :-) Tak for det, Fuursted! Og lad mig understrege, at der er intet bedre, mere opløftende, berigende, skønt, nervepirrende og meget mere end at mødes ude på markedet i åben og saglig konkurrence. Gammel...... Jeg er altså kun 43! Og ret hot af en 43 årig....

Side 4 ud af 7 (70 indlæg)