1. Søg på google f.eks http://www.google.dk/search?hl=da&q=speaker+seo&meta= eller http://www.google.dk/search?hl=da&q=speaker+demib&meta= osv. osv. 2. Det kan sansynligvis lade sig gøre at komme på side 1. De andre gider jo ikke.... ![]() 3. Jo, det kræver at man ved noget om emnet. Men du har da vel heller ikke tænkt at bruge en 50 - 100.000 kr. uden at sætte dig lidt ind i hvad det er du er igang med at købe? Du kunne starte med at tage kontakt til nogle af dem og høre hvad de kan gøre for dig. |
Hvem er danmarks bedste søreoptimeringsfirma?
|
Jeg bruger 3 personer til SEO. Mikkel deMib, Marcel Fuursted fra ReFocus og Sebastian Gullak fra Netinvade. |
> De markedsfører sig også kun med foredrag og artikler og servicerer masser af top 100 virksomheder. Mere end 100 ? ![]() Mvh/ |
Hej Mikael Stop dog med at søge. Du skal blot vente. En dag bliver du ringet op af en rar person som laver seo og i løbet af nul komma dut så ligger du som nummer 1 på Google. Bare vent. Jeg bliver ringet op af dem mindst een gang om ugen. ![]() ![]() |
mvh Bent
|
|
Interessant tråd, denne her.... Hvad er en god SEO-konsulent? Dette afhænger jo unægtelig af, hvad man leder efter, hvilket budget man har og ikke mindst hvordan man ønsker at arbejde med en sådanne konsulent. Jeg startede selv om tråd nogle mdr. siden for at finde nogen, som kunne hjælpe. Jeg har selv læst mig til en masse ommkring SEO her på Amino og er i fuld gang med at prøve alle disse ting af, men kunne godt bruge lidt hjælp og vejledning. Jeg synes ikke rigtig jeg fik noget ud af dette der var få henvendelser, men på en eller anden måde, synes jeg ikke det var særligt tillidsvækkende. Det virker som om man er bange for at fortælle for meget for så ikke at få opgaven. Nu kan jeg se at min side bliver mere og mere synlig, da jeg kom på side 1 på at af mine søgeord tog jeg mig en drink og gav mig selv et klap på skulderen. Jeg er er overbevist om at, der er mange der kan gøre et og andet ved min side, men jeg har bare så mange gange i andre henseender brugt konsulenter, for så at se at det kunne jeg selv have gjort bedre, så jeg er blevet lidt skudræd. Og jeg fornemmer desværre at der er mange i SEO branchen, som går efter et hurtigt fix, for at tjene lidt penge. Skulle jeg vælge ville jeg måske vælge en som f.eks. www.effektivmarkedsfoering.dk. Han virker meget troværdig og bare ved at bruge lidt tid på siden, fik jeg nogle ideer, som måske kan hjælpe mig videre. Det er givet vis meget afængig af, hvor interesseret man er i SEO, hvilken opgave man ønsker løst. Jeg har valgt at lave min side selv. Det ville jeg prøve og jeg ønskede i ikke i første omgang at bruge penge på det. Det jeg i sidste ende søger i en SEO konsulent er nok mere lidt råd, vejledning/ undervisning istedet for en færdig løsning. mvh Jesper holmgaard |
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
|