Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er danmarks bedste søreoptimeringsfirma?

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
At sætte lighedstegn mellem at Thomas har slettet sin profil og til at han ikke kan stå inde for de han laver, er for langt ude! Som Marcel pointerer, så har Thomas flere gange vist at han gerne svarer på spørgsmål omkring de SEO-fremgangsmåder han benytter sig af. Hvis du brænder inde med et spørgsmål, er det da bare at hive fat i Thomas i stedet for at komme med insinuationer om skjulte dagsordener.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 20:49
Dato: 22-01-2007 20:26:49 Forfatter: Thomas R.
Dato: 22-01-2007 20:15:42 Forfatter: nse
Dato: 22-01-2007 09:44:59 Forfatter: Kurt Moskjær Andersen
Uden at rode mig ud i den helt store black-hat, grey-hat og white-hat diskussion omkring SEO, så skal man blot have for øje at visse SEO-teknikker er mere risikable end andre.
Uden at kende Concept-i, så bør du ihvertfald sikre dig at du bliver orienteret om eventuelle risici med de fremgangsmåder der bliver benyttet og at det i sidste ende er dig som kunde der træffer beslutningen på baggrund af en risikovurdering.

Ja, Thomas Rosenstand fra Concept-i har tidligere debatteret en hel omkring de løsninger, som han tilbyder. Det er så endt med, at han har slettet sin profil og oprettet en ny. Concept-i ligger nr. 1, men Thomas har åbenbart svært ved at stå ved sine forklaringer og argumentationer eftersom han har valgt at slette sin første profil. På baggrund af det har jeg svært ved at bedømme ham, som en af de bedste i branchen, men jeg kender ikke branchen og hvilke variabler, der gør, at man er blandt de bedste.Derimod er det utroværdigt ikke at stå indenfor det, som man har argumenteret for.

Jeg har ikke spor svært ved at stå inde for hverken forklaringer eller argumentationer. Venligst begrund din påstand med noget mere sagligt, end at jeg skulle have slettet min profil! Jeg ved ikke af, man KAN slette sin profil. Jeg forlod for et års tid siden debatten her af årsager, jeg klart gjorde rede for. Siden har jeg - i sjældne tilfælde - haft lyst til at deltage igen, men da virkede min gamle profil ikke mere. Derfor oprettede jeg en ny.

Jeg håber, du vil forklare mig præcist, hvorfor du mener, jeg ikke kan stå inde for det, jeg laver? Jeg er da ikke den eneste, der har måttet oprette en ny profil her på amino.

Resultaterne for vores egen hjemmeside har kun ringe værdi i relation til at måle, hvem der er bedst - for hvis man ikke kan få sin egen hjemmeside til at ranke... Det er straks sværere at få andres sites til det, når der ofte skal arbejdes med håbløse CMS etc. etc. Vores kunder er tilfredse med de resultater, vi opnår for dem. De betaler deres regninger. Vi har et yderst tilfredsstillende resultat i vores virksomhed. Vi har et særdeles lavt churn (kunder der forlader os). Vi har aldrig fået en kunde blacklistet i Google. Det er godt nok for mig. Men jeg vil gerne have mig frabedt, at du påstår, at jeg ikke kan stå inde for det, jeg laver. 

Hmm... Jeg har godt nok heller ikke tidligere hørt om nogen, hvis profil bare er forsvundet.. Din profil eksisterer stadigvæk, men der er intet navn ved. Jeg ved ikke, hvorfor dette sker, men det sker vel næppe af sig selv ud i den blå luft? Og nej du er langt fra den eneste der opretter ny profil. Jf. http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=9593 . Det er åbenbart et problem et tilbagevende problem.

Grunden til at jeg skrev som jeg skrev er, at jeg mener, at din argumentation blev slået ned af andre i de pågældende debatter. Jeg skrev ikke, at du ikke kunne stå inde for det, du laver, men derimod dine udtalelser i de enkelte debatter jeg referer til (SEO og Scannet shop). Jeg betvivler ikke dine resultater eller dit bureaus resultater, men jeg kan konstatere, at din første profil er væk, og at der du havde svært ved at argumenterer i nogle debatter. Det kan selvfølgelig godt være, at jeg tager fejl angående den slettede profil og argumentationen - igen jeg er ikke ekspert på området, så det er min subjektive vurdering. Uanset hvad så ser det lidt uheldigt ud fra min side, når jeg fuldte med i debatten og senere kan se, at profillen er slettet, og du er oprettet under n
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:55
Tillykke! Du er det første menneske i mindst 30 år, der har sagt og/eller skrevet om mig, at jeg havde svært ved at argumentere for noget som helst. Du bør læse de tråde igen. Alt hvad jeg dengang skrev om diverse produkter fra ScanNet er stadig gældende - og mens du og enkelte andre tværer rundt i teorierne bag dem, skaber de resultater hver eneste dag. Og de bliver ved med det. Som jeg ynder at sige: Ingen og intet er klogere end virkeligheden :-)

EOD fra min side - for nu kommer der "Prison Break" på TV3 og derefter "24 timer", og en gammel herre som mig skal have sin tid foran tossekassen med tøfler og et lunt tæppe (din tid kommer også, Marcel...)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:02
Hejsa

Hehe sidder sgu med et stort smil på  for jeg har hyret Marcel fra Refocus til både at lave hjemmeside OG søgeoptimering.

Nå men min undren går vel egentlig på den måde du måler "Danmarks" bedste på! For det handler vel ikke altid om, at ligge øverst på et bestemt ord. For mig er der mange ord jeg gerne vil højt på, og skulle jeg vælge mellem at ligge øverst på et ord eller højt på mange ord (fx side 1 google) ja så ville jeg da klart vælge den sidste!!! For mig handler det sgu om andet end en guld medalje det handler om alt det der er bagved. En ordentlig opbygget og optimeret hjemmeside...og alle de andre ting, som jeg ikke har forstand på :)

Det minder mig lidt om "Biler" som jeg så igen igen igen sammen med knægten. Det handler ikke altid om at komme først. Og når dagen er omme er det heller ikke den der vinder der løber med den bedste sponsor  (kræver vist at du ser filmen)

Tilmeldt 15. Jun 05
Skrevet kl. 21:02
Jeg kan godt se i bakspejlet, at jeg var lige lovlig hurtig på aftrækkeren. Det undskylder jeg. Men jeg mener stadigvæk, at din argumentation ikke holdt. Jeg blev i hvertfald ikke overbevist. Jeg kan se, at din profil er væk og den forsvinder ikke bare af sig selv, om du så har været fumlefinger og kommet til at slettet den, det kan jeg af gode grunde ikke svare på, men du har muligheden for at bede Martin om at genindsætte dit oprindelige brugernavn, så nye såvel som gamle debattører kan se dine holdninger og argumentationer. I forbindelse med at Martin skriver om de stigende problemer med, at folk ligesom jeg er lige lovlig hurtige på aftrækkeren, så kommer jeg frem til den tidligere skrevne konklusion som bestemt er subjektiv. Men kan du ikke sørge for, at dit tidligere brugernavn bliver genindsat? Så er der i hvertfald ingen tvivl om, at du står indenfor argumentationen :)
Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:05
Jeg tror, du er den eneste, der tvivler. Og det er ikke noget, jeg gider bruge mere tid på - var bare nødt til at reagere på dit personlige angreb mod min troværdighed. Det har jeg gjort - og det er nok for mig.  
Tilmeldt 15. Jun 05
Skrevet kl. 22:14
Dato: 22-01-2007 22:05:13 Forfatter: Thomas R. Jeg tror, du er den eneste, der tvivler. Og det er ikke noget, jeg gider bruge mere tid på - var bare nødt til at reagere på dit personlige angreb mod min troværdighed. Det har jeg gjort - og det er nok for mig. 

Det kan jeg godt forstå. Jeg var lidt for hurtig og direkte på aftrækkeren. Men nu når vi er ved det, så vil jeg da gerne høre hvorfor du ikke vil have dit navn tilbage på dine gamle indlæg.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:24
Jamen - du må da gerne få det fikset på mine vegne. For mig betyder det absolut intet. Hvis det gør for dig: Be my guest!
Tilmeldt 15. Jun 05
Skrevet kl. 22:39
Jeg vil da ikke fikse det.. Det var blot om en opfordring, så disse antagelser ikke sker i fremtiden. Jeg ligger ikke skjul på, at mit ræsonnement er sket ud fra, at når Amino ranker så godt, så ville der komme indlæg og personer som sætter noget af jeres SEO i miskredit. Dette kunne undgås ved at slette navnet. Dette ræsonnement synes jeg, såmen ikke er langt ude. Hvis du fik dit navn tilbage på din gamle profil, så ville dette ræsonnemt i hvertfald blive gjort til skamme, og hvis du fuldt ud stor ved alle dine indlæg, så er det vel også i din personlige interesse at få dit navn tilbage på indlægene? 
Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:49
Nu er det jo kun dig, der sidder med den antagelse - ser det ud til. Og jeg har svært ved at finde harmonien mellem din tidligere miskreditering af mig og så din pludselige omsorg for, hvad der måtte ske af miskreditering qva resultatsiderne i Google. Og som du kan læse, er alle eksperterne jo enige om, at det er fløjtende bedøvende ligegyldigt, hvad der er i resultatsiderne, for der er ingen, der søger efter leverandører af SEO etc. (sikke mange penge der så spildes ved den intense annoncering via AdWords på f.eks. "søgemaskineoptimering"...) Eftersom ingen potentiel kunde til SEO kunne finde på at eftersøge en leverandør i Google, kan jeg godt leve med, hvad der står. 

Som tidligere skrevet: Virkeligheden er klog - og virkeligheden er, at vi bestemt ikke har nogen problemer med vores troværdighed. Lad mig derfor - udelukkende for din skyld - gentage: Jeg er ligeglad med den profil og det navn. Det er du ikke - men det er ikke mit problem, vel? Men tak for din omsorg  Og godnat.

Side 5 ud af 7 (70 indlæg)