Dato: 22-01-2007 20:26:49 Forfatter: Thomas R. Dato: 22-01-2007 20:15:42 Forfatter: nse Dato: 22-01-2007 09:44:59 Forfatter: Kurt Moskjær Andersen Uden at rode mig ud i den helt store black-hat, grey-hat og white-hat diskussion omkring SEO, så skal man blot have for øje at visse SEO-teknikker er mere risikable end andre. Uden at kende Concept-i, så bør du ihvertfald sikre dig at du bliver orienteret om eventuelle risici med de fremgangsmåder der bliver benyttet og at det i sidste ende er dig som kunde der træffer beslutningen på baggrund af en risikovurdering.
Ja, Thomas Rosenstand fra Concept-i har tidligere debatteret en hel omkring de løsninger, som han tilbyder. Det er så endt med, at han har slettet sin profil og oprettet en ny. Concept-i ligger nr. 1, men Thomas har åbenbart svært ved at stå ved sine forklaringer og argumentationer eftersom han har valgt at slette sin første profil. På baggrund af det har jeg svært ved at bedømme ham, som en af de bedste i branchen, men jeg kender ikke branchen og hvilke variabler, der gør, at man er blandt de bedste.Derimod er det utroværdigt ikke at stå indenfor det, som man har argumenteret for.
Jeg har ikke spor svært ved at stå inde for hverken forklaringer eller argumentationer. Venligst begrund din påstand med noget mere sagligt, end at jeg skulle have slettet min profil! Jeg ved ikke af, man KAN slette sin profil. Jeg forlod for et års tid siden debatten her af årsager, jeg klart gjorde rede for. Siden har jeg - i sjældne tilfælde - haft lyst til at deltage igen, men da virkede min gamle profil ikke mere. Derfor oprettede jeg en ny. Jeg håber, du vil forklare mig præcist, hvorfor du mener, jeg ikke kan stå inde for det, jeg laver? Jeg er da ikke den eneste, der har måttet oprette en ny profil her på amino. Resultaterne for vores egen hjemmeside har kun ringe værdi i relation til at måle, hvem der er bedst - for hvis man ikke kan få sin egen hjemmeside til at ranke... Det er straks sværere at få andres sites til det, når der ofte skal arbejdes med håbløse CMS etc. etc. Vores kunder er tilfredse med de resultater, vi opnår for dem. De betaler deres regninger. Vi har et yderst tilfredsstillende resultat i vores virksomhed. Vi har et særdeles lavt churn (kunder der forlader os). Vi har aldrig fået en kunde blacklistet i Google. Det er godt nok for mig. Men jeg vil gerne have mig frabedt, at du påstår, at jeg ikke kan stå inde for det, jeg laver.
Hmm... Jeg har godt nok heller ikke tidligere hørt om nogen, hvis profil bare er forsvundet.. Din profil eksisterer stadigvæk, men der er intet navn ved. Jeg ved ikke, hvorfor dette sker, men det sker vel næppe af sig selv ud i den blå luft? Og nej du er langt fra den eneste der opretter ny profil. Jf. http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=9593 . Det er åbenbart et problem et tilbagevende problem.
Grunden til at jeg skrev som jeg skrev er, at jeg mener, at din argumentation blev slået ned af andre i de pågældende debatter. Jeg skrev ikke, at du ikke kunne stå inde for det, du laver, men derimod dine udtalelser i de enkelte debatter jeg referer til (SEO og Scannet shop). Jeg betvivler ikke dine resultater eller dit bureaus resultater, men jeg kan konstatere, at din første profil er væk, og at der du havde svært ved at argumenterer i nogle debatter. Det kan selvfølgelig godt være, at jeg tager fejl angående den slettede profil og argumentationen - igen jeg er ikke ekspert på området, så det er min subjektive vurdering. Uanset hvad så ser det lidt uheldigt ud fra min side, når jeg fuldte med i debatten og senere kan se, at profillen er slettet, og du er oprettet under n
|