Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem er danmarks bedste søreoptimeringsfirma?

Side 6 ud af 7 (70 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 22-01-2007 22:48:59 Forfatter: Thomas R. Nu er det jo kun dig, der sidder med den antagelse - ser det ud til. Og jeg har svært ved at finde harmonien mellem din tidligere miskreditering af mig og så din pludselige omsorg for, hvad der måtte ske af miskreditering qva resultatsiderne i Google. Og som du kan læse, er alle eksperterne jo enige om, at det er fløjtende bedøvende ligegyldigt, hvad der er i resultatsiderne, for der er ingen, der søger efter leverandører af SEO etc. (sikke mange penge der så spildes ved den intense annoncering via AdWords på f.eks. ''søgemaskineoptimering''...) Eftersom ingen potentiel kunde til SEO kunne finde på at eftersøge en leverandør i Google, kan jeg godt leve med, hvad der står.

Som tidligere skrevet: Virkeligheden er klog - og virkeligheden er, at vi bestemt ikke har nogen problemer med vores troværdighed. Lad mig derfor - udelukkende for din skyld - gentage: Jeg er ligeglad med den profil og det navn. Det er du ikke - men det er ikke mit problem, vel? Men tak for din omsorg Og godnat.

Det er ikke omsorg. Jeg redegører bare for mit ræsonnement, og at jeg kan se en sammenhæng. Denne antagede sammenhæng kunne du gøre til skamme ved at indsætte dit navn på ny. Og ærlig talt så lyder det lidt mærkeligt, at din profil lige pludselig forsvandt ud i den blå luft. Men lad det ligge.. Jeg indrømmer gerne, at jeg var for hurtig på aftrækkeren, og burde have formuleret det anderledes. Mit ræsonnement var ment som en plausible forklaring på hvorfor dit tidligere brugernavn ikke længere eksisterer.

- Og godnat fra min side

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:59
Jeg vil på ingen måde kaste mig ud i jeres mudderkast, men jeg kan ikke lade være med at kommenterer det at SEO firmaer ikke ligger højt på søgninger på "søgemaskineoptimering".

Hvis man spørger fru Hansen som driver en lille webshop eller noget lignende, så er ordet "søgemaskineoptimering" måske ikke noget hun vil søge på. Jeg tror at det er deMib som tidligere har nævnt noget om at de ord folk med kendskab til SEO bruger, er noget anderledes end de ord folk uden kendskab til SEO bruger ved søgninger på emnet. Derfor er det måske ikke relevant for et SEO firma at ligge godt placeret på ord som "søgemaskineoptimering".

Eksempel på Google søgninger:

Søg på "god google placering" (http://www.google.dk/search?hl=da&q=god+google+placering) og du finder concept-i.dk som nr. 1
Søg på "google topplacering" (http://www.google.dk/search?hl=da&q=google+topplacering) og du finder deMibs firma joyzone.dk som nr. 2

Blot et lille indspark fra én som ikke lever af SEO men leger med det for sjov (privat)...

mvh Carsten
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 09:16
Se Carsten, det var jo en rigtig god pointe. Nu har jeg rodet en del med SEO og ville derfor nok aldrig søge på f.eks. "google topplacering" og lignende.

Jeg vil i øvrigt (til dem der har antaget/påstået det)også gerne lige slå fast at jeg ikke mener at jeg på noget tidspunkt har sagt at jeg mener at den eneste/rigtige måde at finde den "bedste" SEO konsulent. Det jeg skrev (og stadig mener) er at jeg synes det er en logisk måde at finde frem til en god konsulent.
Jeg er helt enig i at det kan være mange andre måder og det var netop dem jeg efterspurgte. Desværre synes jeg at mange af de elementer der er foreslået er for... ved ikke helt hvad jeg skal kalde det... "vage" er måske det rigtige ord. Som udefrakommende og uvidende er "elementer" som SEO konsulenten selv har sagt om sig selv (radio, blog og lign.) ikke objektive parametre.
Et element hvor jeg kan se at andre vil betale mange penge for at komme på en konference og høre vedkommende kan absolut være et parameter, MEN jeg ved da også at man kan finde mange højtbetalte foredragsholdere hvis evne faktisk kun er at tale. Når dem kommer til det de taler om, så rækker evnerne ikke helt så langt. Og hvordan ved man så det? Tja... så skal man vel gennem en masse referencer osv. osv.

Men der er selvfølgelig heller ingen der har sagt at det skal være let

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 12:15
Dato: 22-01-2007 09:11:58 Forfatter: Kurt Moskjær Andersen  så vil jeg klart anbefale Mikkel deMib eller Marcel fra Refocus, hvis du går efter den bedste kompetence indenfor den danske SEO-branche.

Tak iøvrigt

Dato: 22-01-2007 19:48:42 Forfatter: Martin Thorborg  så Jeg bruger 3 personer til SEO. Mikkel deMib, Marcel Fuursted fra ReFocus og Sebastian Gullak fra Netinvade.

Og tak

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 10:46
Jeg ved det... Jeg kommer lidt sent ind i denne tråd, men jeg vil alligevel også gerne give mit besyv med i denne debat, da jeg nemlig er Fru Hansen, som Carsten så fint refererer til

Hvis jeg skulle foreslå nogen til at lave en sober og god SEO, så ville det blive Mikkel eller Marcel.. Og jeg har valgt Marcel !!! Og det har jeg ikke fortrudt.. Her har jeg fået den bedste og mest troværdige behandling, som man kunne ønske sig .. Jeg har fået en partner og ikke bare en leverandør ! Det betyder at jeg får gode råd om risici og tips, som jeg selv kan arbejde videre med.. På den måde lærer jeg imens hvad SEO gør ved min side og samtidig arbejder Marcel for at jeg får en bedre placering. Jeg kan spørge ham til råds om mange ting vedr. shoppen og vi har haft mange sjove diskussioner om dette og hint..

Jeg ved at han og Refocus er til for mig, som kunde, -og det har jeg langt mere respekt for end om de nu ligger nr. 1 på google.. Derfor betyder referencer fra kunder langt mere end en placering.. Præcis som det gør det for min egen forretning.. I den senere tid er flere begyndt at kommentere min butik positivt i forskellige foraer, -og det kan givet rigtig mange kunder til mig, så en tilfreds kunde, er lige så meget værd, som en god placering

Så Wubi -du skal have fat i kunderne fra SEO firmaerne og så kan du jo google på deres udvalgte søgeord og se hvordan de ligger på google -og ligger de højt/godt placeret, så tror jeg at du har ramt det rette SEO firma, som arbejder for kunderne...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:47
Dato: 29-01-2007 10:46:14 Forfatter: Christobel
Og jeg har valgt Marcel !!! Og det har jeg ikke fortrudt.. Her har jeg fået den bedste og mest troværdige behandling, som man kunne ønske sig .. Jeg har fået en partner og ikke bare en leverandør ! Det betyder at jeg får gode råd om risici og tips, som jeg selv kan arbejde videre med.. På den måde lærer jeg imens hvad SEO gør ved min side og samtidig arbejder Marcel for at jeg får en bedre placering. Jeg kan spørge ham til råds om mange ting vedr. shoppen og vi har haft mange sjove diskussioner om dette og hint..

Jeg ved at han og Refocus er til for mig, som kunde, -og det har jeg langt mere respekt for end om de nu ligger nr. 1 på google..

Og tak her også... Fantastisk tråd hehe  

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 5. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:22
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 16:40
Dato: 05-02-2007 13:21:52 Forfatter: ostergaard
Hej,

for indslusning & indfanging af kundeemner ved organic SEO

kontakt:

Thomas Rosenstand/Concept Interest

Tak for reklamen! For god ordens skyld: Jeg aner ikke, hvem "Ostergaard" er. Bare så ingen tror, dette er en eller anden afart af "betalt blogging" eller viral markedsføring etc.  Men tak alligevel ;-)

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 00:56
Jeg lever selv af at levere søgemaskineoptimering, og jeg vil bare sige at en god placering på et ord som søgemaskineoptimering må være et parameter for at den der har lavet siden ved en del om emnet, men jeg er naturligvis helt enig i at der er mange andre parametre man kan måle ud fra.

Jeg får ikke størstedelen af mine kunder ved at de har fundet mig på søgemaskineoptimering, men det kan senere hjælpe med til at kunden har tillid til at jeg kan løfte opgaven at de kan se at min egen side er nem at finde.

I øvrigt er der nok ikke ret mange SEO''ere der udelukkende prøver at blive fundet på det ene ord alene, jeg har feks. også valgt at gå efter synlighed, synlighed på nettet, synlig på nettet, søgemaskine optimering og et par andre fraser.

Dette er ikke på nogen måde ment som en kritik af Mikkel Demib eller andre SEO''ere som har kunder nok uden at gå efter disse ord.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:49
Hvis du har brug for at din egen side ranker på SEO-relaterede ord er det fordi du har for få brugbare referencer fra kunder, som du kan vise frem. Min erfaring er, at det er referencer og netværk der tæller 100%
Side 6 ud af 7 (70 indlæg)