Dato: 11/3/2005 10:24:02 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 11/3/2005 10:11:31 PM Forfatter: AnjaKL Små lækre bunny-piger der bringer pakker ud.
Som kronen på en glimrende brainstorm er jeg nu klar med det rødvinsgivende endelige bud:
Buchs Bunnies
- byens bedste bare bude
Mvh Hans
Ser lige et logo med en lille sød kanin der glad hopper afsted med en post taske med breve og små pakker der vælter ud af den ........................................................................... men det giver jo tanker om pakketrans (nu GLS) med deres hoppende dyr.
B3
- byens bedste bude ?????????? Måske hvad siger I til den udlægning!
[edit]
b3 - byens bedste bude
|
Hvad skal barnet hedde?
Venligst
René Buch
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Anja |
|
Venligst
René Buch
Umiddelbart er det meget dyrt. Et domæne koster normalt omkring 100,- kr at oprette. På den anden side, hvis du har lagt dig fast på det navn, så er du nok nød til at betale det, for det virker, som om alle domæner (.com .net. org etc) er taget
|
hej Jesper ja normalt koster et domæne en flad hund men her er der tale om at købe et domæne der er lagt til salg af en så kaldt domæne haj. mener der har været nogen retsager omkring folk købe domæner op og sætter dem til salg for sky høje priser.
MEN VALGET ER IKKE AFGJORT ENDNU, KAN SKE DER KOMMER ET ENDNU BEDRE BUD PÅ ET GODT NAVN. |
Venligst
René Buch
Der har været en del retsager efterhånden, som er faldet ud til begge sider, så det er stadig en gråzone. Men de retsager, som er vundet af firmaer, er mere branded navne og ikke nyetablerede firma. Men det er stadig ærgeligt, at hajer opkøber, for at sælge til skyhøje priser. |
hej igen jesper jeg kan ikke være mere enig, men de 4.900 er nu ikke det der skræmmer mig, for er navnet godt nok er det ozz de kr værd for mig.
Jeg har bare lidt svært ved at se sammenhængen i navnet uden slogan til et bud / kurer firma. |
Venligst
René Buch