Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal barnet hedde?

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/3/2005 10:24:02 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Dato: 11/3/2005 10:11:31 PM Forfatter: AnjaKL Små lækre bunny-piger der bringer pakker ud.

Som kronen på en glimrende brainstorm er jeg nu klar med det rødvinsgivende endelige bud:
Buchs Bunnies
- byens bedste bare bude
Mvh Hans

Ser lige et logo med en lille sød kanin der glad hopper afsted med en post taske med breve og små pakker der vælter ud af den ........................................................................... men det giver jo tanker om pakketrans (nu GLS) med deres hoppende dyr.

B3
- byens bedste bude  ?????????? Måske hvad siger I til den udlægning!

[edit]

b3  - byens bedste bude

Venligst

René Buch

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:06
Jeg synes B3 - byens bedste bude er genialt. Og b3bude.dk er ledigt. b3.dk er selvfølgelig ikke..

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:08

fey.dk

takker for din mening *SXS*

Venligst

René Buch

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 12:16
Jeg synes B3 lyder rigtig godt!

Anja
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:23

hej AnjaKL

takker, men må nok af med de flasker til Hans jo efter oplæg fra ham  Dog vil jeg lige sige et MEN men men men det er endnu ikke afgjort *SSSSS*

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 12:30
tja noget skidt med domænet b3.dk men mon ikke det er til at komme uden om? *SS* har fundet ud af hvem der har det og ved ik lige om jeg vil købe det til den pris de forlanger. For jeg aner ikke om det er dyrt eller billigt de forlanger 4.900,- kr for det ............. jeg syntes det er vildt højt.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:01

Dato: 11/4/2005 12:30:19 PM Forfatter: korntrold tja noget skidt med domænet b3.dk men mon ikke det er til at komme uden om? *SS* har fundet ud af hvem der har det og ved ik lige om jeg vil købe det til den pris de forlanger. For jeg aner ikke om det er dyrt eller billigt de forlanger 4.900,- kr for det ............. jeg syntes det er vildt højt.

Umiddelbart er det meget dyrt. Et domæne koster normalt omkring 100,- kr at oprette. På den anden side, hvis du har lagt dig fast på det navn, så er du nok nød til at betale det, for det virker, som om alle domæner (.com .net. org etc) er taget

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 14:24

hej Jesper

ja normalt koster et domæne en flad hund men her er der tale om at købe et domæne der er lagt til salg af en så kaldt domæne haj. mener der har været nogen retsager omkring folk købe domæner op og sætter dem til salg for sky høje priser.

MEN VALGET ER IKKE AFGJORT ENDNU, KAN SKE DER KOMMER ET ENDNU BEDRE BUD PÅ ET GODT NAVN.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:34

Der har været en del retsager efterhånden, som er faldet ud til begge sider, så det er stadig en gråzone. Men de retsager, som er vundet af firmaer, er mere branded navne og ikke nyetablerede firma.

Men det er stadig ærgeligt, at hajer opkøber, for at sælge til skyhøje priser.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 14:48

hej igen jesper

jeg kan ikke være mere enig, men de 4.900 er nu ikke det der skræmmer mig, for er navnet godt nok er det ozz de kr værd for mig.

Jeg har bare lidt svært ved at se sammenhængen i navnet uden slogan til et bud / kurer firma.

Venligst

René Buch

Side 7 ud af 9 (88 indlæg)