|
Hvad skal barnet hedde?
|
Hehe... meget apropros din nye afstemning Thorborg, så mangler amino da lidt kvindelig opbakning?! Derfor, når vi får sådan en female-touch bliver vi jo helt rundtossede...
|
Jeg sad faktisk lige og savnede en! Martin, var det ikke en mulighed? Og undskyld, nu skal jeg nok hoppe ud af tråden igen. Jeg har i øvrigt anbefalet Amino inde på vi-kvinder.dk for at få lidt flere artsfæller herind. Anja |
Vedrørende uniformen, så er jeg rimelig sikker på at et budfirma kaldet Kaninerne - og med disse 579 kroners uniformer, kunne finde en Niche i København.
|
Der skulle vel ikke være noget problem i at sætte noget op, spørgsmålet er nok nærmere om det ville blive brugt nok :)? |
HOLD DA KÆFT DEN ER LANGT UDE NU. Det var ikke drejebogen til en erotisk film jeg efterlyste.
MEN ET GODT OG SERIØST FIRMA NAVN TIL ET KURER / BUD FIRMA.
men ret så underholdene læsning *SG*
Tænker lige på en gut på 125 kilo med stor mave og i de 579 kr uniformer en ret så skræmmende tanke, men uniformen i sig selv er billigt "arbejdstøj" normalt ligger et sæt arbejdstøj til en fagtmand fra ca 3.000 til 5.000 kr.
Ja ja der er kommet gode ideer men men men ...visse ting burde nok over på http://www.farmerdating.dk for det er da en være gang gylle *GH* |
Venligst
René Buch
Kære Kaniner Hold da kæft hvor er I skøre, det er nok det sjoveste jeg har oplevet i denne uge!
Mvh
Lars C |
Vi er alt, alt for få til en chat. Det er et af de få områder jeg ved rigtig meget om. Vi prøvede på Euroinvestor der havde 10 gange så meget traffik som Amino og der var ikke traffik nok. Men jeg kan sagtens se ideen i det :-) Dbh Martin |