|
God ide!
Martin var det ikke en ide??????
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Hey. Angående et navn til en portal til transportfirmaer så tænker jeg om man ikke kunne kalde det: transportal.dk... domænet er ledigt |
Hej Korntrold Tak fordi valgte mit forslag, køb venligst de gode flasker hos Juuls vinhandel på Værnedamsvej på Frederiksberg! Vælg gerne Aloxe Corton - dyrt men fantastisk godt - hvis for dyrt, så kan du nøjes med en flaske.
NB. Jeg har via personlig besked til dig sendt et forslag til portalnavn - vi kan jo ikke have at det bliver highjacket af andre:-)
Med venlig hilsen
Lars C |
Tillykke Lars - håber du står klar med kameraet, når vinen ankommer med minikurer. Jeg kan ikke lade være med at komme med et meget søgt sloganforslag:
Ring 12 34 56 78 - der er en kurer på tråden
Hvis René derimod holdt fast på B3, kunne et farligt slogan lyde:
Vil du i Himlen? - Bed 5 gange dagligt
Vil du bare have dine pakker ud? - B3!
.... tænk at man kan være lystig allerde kl. 10 om morgenen.
mvh Hans
|
Det er sku et godt slogan |
Hvis René derimod holdt fast på B3, kunne et farligt slogan lyde: Vil du i Himlen? - Bed 5 gange dagligt
Vil du bare have dine pakker ud? - B3!
[/QUOTE] uha ........ nu aner jeg ikke noget om religion eller hvad de forskellige trosretninger gør ......... så der er godt nok farlig gund at bevæge sig ud på ...... så lidt vejledning ville måske være på sin plads *S* ...men jeg kan godt se det sjove idet *S* |
Venligst
René Buch