Ja så beklager jeg meget, at jeg ikke kan huske hvem der har skrevet hvad, i de ca. 80 indlæg :o) Og vi er enige i, at der en nogen der har et meget afslappet forhold til en hverdag uden internet. Det virker nu mere som små provokationer, end et udtryk for deres oprigtige mening (håber jeg). Skulle det ske at de lukkede for nettet, hvad jeg iøvrigt tvivler på kommer til at ske, ville det nok være en ret midlertidig affære. Det ville jo ramme dem selv mindst lige så hårdt, som det ville ramme os. Og sandsynligvis nok langt langt værre. Så på lige fod med A-bomben, ville der nok ikke være så mange der ville have lyst til at trykke på den knap. Men den kunne da være rar at have, når man nu har skabt sig så mange fjender, og de ikke allle står klar med geværer og bomber, men er langt mere udspekulerede. For det må trods alt være bedst at være den der har magten, over hvornår ens IT-infrastruktur lukker ned :o) Og når vi nu snakker om de mulige scenarier. Ville det ikke være langt mere sandsynligt at der sidder nogle dygtige arabere (et eksempel) der lammer os, end at USA kommer til at gøre det? EDIT: Nu har du selv brugt så mange kræfter på at skære ud i pap hvor katastrofakt det ville være. Man kunne forestille sig at der er nogen der også kan tænke så langt, og dermed regne ud at det ville være langt mere effektivt end at styre et par fly ind i et par bygninger. 9/11 x 1.000.000.000.000. Vi nærmer os i øvrigt årsdagen.. |
Endnu et argument:
Online annoncering i UK var i første halvår af 2009 på: £1.752 milliarder. JA! Det er 1.752 MILLIARDER pund.. Og det er kun i Storbritannien.. Indbyggertallet er vist omkring 70 millioner mennesker, og i 2009 brugte de så mange penge på ONLINE ANNONCERING..
USA har et indbyggertal på over 300 millioner. Kina har et indbyggertal på over 1,3 milliard, og så kommer japan og alle de andre mindre lande! Og alle disse bruger alle også internet - så kom ikke og fortæl mig at vi snakker "små" webshops og små snallede forretninger, som ingen indflydelse på hele verdenen har.