Jeg ville begynde at sælge telefonbøger igen !! |
Kenneth:Hr Wi
Nu er det ikke første gang at du laver argumentet med at man ikke har læst hvad du skriver. Og det er i og for sig en lidt meget nedladende måde at skrive på.
Wi:Altså hvis jeg virker arrogant vil jeg undskylde, men det er nok bare min upersonlige skrivemådeDet er netop problemet, det er at du bliver personlig.
Du skal ikke forvente at alle her, vil konverterer til din overbevisning, uanset hvormeget du spammer tråden. Og hvormeget du råber op om det ene eller andet.
Fakta er at verden eksisterede før internettet. Og den gør det efter.
/Kenneth
Spammer tråden? Er det nu ikke i overkanten?
Hvis jeg skriver at en person ikke læser det jeg skriver, så synes jeg ikke det er så personligt som du gør det til. Hvis nogen på nuværende tidspunkt spammer tråden er det dig eftersom du skriver indlæg der intet med emnet har at gøre.
Jeg håber du kommer på andre tanker, men ellers må det jo bare være sådan. Troede du bare at jeg ville smide 1 kommentar og så smutte igen, narh.. Jeg vil gerne diskutere visse emner, og det her finder jeg netop ret interessant om du vil høre på det eller ej.
Fakta er at verden eksisterede før internet, og det gør den BESTEMT også efter, men med meget katastrofale følger hvis det skete i morgen.