Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck SEO, op i røven med linkbuilding :-)

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes godt nok også, at jeg - eksempelvis - klikker rigtig ofte på "synes godt om"-knappen på Facebook efterhånden.

Præcis, det vælter ind med " køb dit, køb dat ". Jeg vil bare se hvad mine venner og familer roder med

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:43

Mikkel deMib Svendsen:
Content is King...? Nope, Links er King - content er bare kongens bitch :)

Hahahahahah, fantastisk sætning!

God weekend herfra! ;-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:44

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har arbejdet med danske kunder, som ikke mener de har gjort noget aktivt ved deres linkbuilding, og som får næsten 2 millioner danske besøg fra Google (organisk) om måneden.

Flere end min side er det månedelig unikke besøgene min google analytics , for den siger mange tal og kan sættes disse tal op på forskellige måder med vil gerne have 2 millioner ny besøgene om måneden på min side , de må gerne besøger min siden igen og igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3534
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:46

Mikkel deMib Svendsen:

Content is King...? Nope, Links er King - content er bare kongens bitch :)

Du glemmer noget, som mange overser - opbygning af godt indhold er OGSÅ en del af en linkstrategi. Nogle gange en meget vigtig del. Det lyder lidt som om du er grebet af den der  ..."Links, det er da bare noget med at tilmelde nogle kataloger ..." -sygdom.

Du kan opnå top rankings med links alene - stort set uden tekst, men ikke omvendt. Det siger næsten det hele.

Det bedste er dog, samlet set, hvis du både har gode links og godt indhold - udover de 1000 andre ting der også skal være gode.

helt eksakt. det var det jeg prøvede at sige tidligere med mit lille indlæg :) bortset fra at jeg ikke var så fokuseret på det med at der også bliver snakket om links. Jeg var mere fokuseret på at man ikke kommer så langt hvis det eneste man har er gode tekster.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:48

Hej Mikkel

Rart at høre fra dig :-)

Som jeg skrev i et andet indlæg, så er jeg helt med på, at det ene ikke udelukker det andet -- at begge punkter er uhyre vigtige. Jeg vil bruge al den energi, jeg overhovedet magter, på såvel indhold som linkbuilding og anden SEO.

Jeg er dog ikke helt med på, hvad du mener med de sidste par sætninger: "Jeg har arbejdet med danske kunder, som ikke mener de har gjort noget aktivt ved deres linkbuilding, og som får næsten 2 millioner danske besøg fra Google (organisk) om måneden."

Hvorfor mener de ikke det? For det gør du jo ikke tydeligvis! Eller er jeg forvirret? :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:56

Frank Hellerup Madsen:

"Indholdet er alt" er noget hippiefis og ønsketænkning. Bare for at fortsætte i samme tone. Smile

Jeg tror at det er en meget frit oversat version af "content is king", og det er da klart at man skal ha´ noget indhold på sine sider som er på toppen, og værd at komme efter, ellers vil det være ligegyldigt at lede trafik til siderne.

En konge er forøvrigt intet uden et kongerige, så der skal være lidt af det hele, både et godt indhold, og noget godt SEO til at lede besøgende derhen.

Dem som siger at det kun drejer sig om SEO, og dem som siger at det kun drejer sig om indhold, mangler begge den gyldne middelvej, der skal til for at det går op i en højere enhed.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 20:13

Interessant som nogen betragter trafik fra Google som gratis, hvis de har brugt hundredevis af timer på SEO optimering og linkbuilding. Hvis man har brugt én time på SEO optimering, så har det kostet dét, som man selv kunne tjene på en time. Hvis man antager dén vinkel, så er Adwords/Sponsorlinks måske ikke så dyre endda, hvis man har en side der konverterer godt, når først kunden "checker ind".

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:25

Jeg er dog ikke helt med på, hvad du mener med de sidste par sætninger: "Jeg har arbejdet med danske kunder, som ikke mener de har gjort noget aktivt ved deres linkbuilding, og som får næsten 2 millioner danske besøg fra Google (organisk) om måneden."

Hvorfor mener de ikke det? For det gør du jo ikke tydeligvis! Eller er jeg forvirret? :-)

Det jeg mener er, at disse kunder ikke bevidst har lavet linkbuilding - men det har de så bare alligevel, uden de ved det, via den måde de laver indhold, de konkurrencer de laver, virale aktivieter, spil osv. De tænker ikke på det som linkbuilding - og derfor bliver effekten af det også MEGET lavere end den kunne have være, hvis de gjorde det helt rigtigt.

Pointen er, at de tror det hele kommer bare fordi de laver indhold. Det gør det ikke :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:41

Jimmy Thomsen:

Interessant som nogen betragter trafik fra Google som gratis, hvis de har brugt hundredevis af timer på SEO optimering og linkbuilding. Hvis man har brugt én time på SEO optimering, så har det kostet dét, som man selv kunne tjene på en time. Hvis man antager dén vinkel, så er Adwords/Sponsorlinks måske ikke så dyre endda, hvis man har en side der konverterer godt, når først kunden "checker ind".

jeg har f.eks. over 50.000 ord på min side og har skrevet rundt i links kataloger

når man  har siddet i tog eller andre steder hvor man ikke kunne lave andet for hvad kan man ellers lave på en lang tog rejse til nord Jylland eller lille en smut tur i tog til Oslo eller andre steder der er så meget ventetid i hvert fald for mig ,

sikkert andre end mig rejser dagligt et par timer eller mere med offentlig transport og kan ikke finde på andet at lave end at læse avisen ,med det er de samme nyheder hverdag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 20:48

Jeg koncentrer mig kun om:

titel

Discription

Keywords

lange tekster hver uge

link rundt om hver dag 3-5 styk

Har fået en af mine sider blandt top 5 på den måde og det virker meget godt :-)

Mikkel

Side 4 ud af 5 (43 indlæg)