Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck SEO, op i røven med linkbuilding :-)

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så vil jeg nu hellere have lidt længere tekster og lidt blog på en side, end jeg vil " rammes " af virksomheder igennem de sociale medier. For mig hedder det sociale medier, fordi man kan hygge sig og være social, og ikke fordi man skal spammes igennem af virksomheder.

Det kan selvfølgelig være rart at få et godt tilbud igennem de sociale medier , men sociale medier , er for mig et socialt online rum for mig , min familie og venner. Firmaerne finder jeg på Google.

Jeg har sågar "unfriended " nogle gamle venner, fordi de for ofte skulle manipulere lidt business ind i deres Facebook updates.

Pas på dine venner ;-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:30

Jimi Hove:

Så vil jeg nu hellere have lidt længere tekster og lidt blog på en side, end jeg vil " rammes " af virksomheder igennem de sociale medier. For mig hedder det sociale medier, fordi man kan hygge sig og være social, og ikke fordi man skal spammes igennem af virksomheder.

Det kan selvfølgelig være rart at få et godt tilbud igennem de sociale medier , men sociale medier , er for mig et socialt online rum for mig , min familie og venner. Firmaerne finder jeg på Google.

Jeg har sågar "unfriended " nogle gamle venner, fordi de for ofte skulle manipulere lidt business ind i deres Facebook updates.

Pas på dine venner ;-)

Hey Jimi

Jeg har nu heller ikke tænkt mig at fokusere mere på de sociale medier end indholdet. Det ene udelukker jo heldigvis ikke det andet. Jeg vil benytte mig af alle de muligheder, der findes. Mit website vil ugentligt blive opdateret med mindst 2 anmeldelser og 2 blogindlæg. Meget gerne mere, hvis jeg magter det :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:06

Spangsberg:

Hvor kan man se hvor mange backlinks man har?

Du kan benytte det, der kaldes en backlink checker. Hvis du Googler det, kommer der flere søgeresultater. Men det kræver naturligvis, at du har tilmeldt dit website til nogle linkkataloger :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:28

Hej Thomas

Det var nu heller ikke til dig , men bare sådan generelt mit syn på markedsføring igennem sociale medier. Skal man gøre det, skal man gøre det kun igennem sit firma, og selv der er det belastende at få updates for ofte. Men det er jo bare min holdning.

Jeg tænker, handler og snakker business nok i forvejen til at jeg også gider have det ind i mit private rum

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener, man siger jo generelt, at "indholdet er alt!" på et website.

Content is King...? Nope, Links er King - content er bare kongens bitch :)

Du glemmer noget, som mange overser - opbygning af godt indhold er OGSÅ en del af en linkstrategi. Nogle gange en meget vigtig del. Det lyder lidt som om du er grebet af den der  ..."Links, det er da bare noget med at tilmelde nogle kataloger ..." -sygdom.

Du kan opnå top rankings med links alene - stort set uden tekst, men ikke omvendt. Det siger næsten det hele.

Det bedste er dog, samlet set, hvis du både har gode links og godt indhold - udover de 1000 andre ting der også skal være gode.

Jeg har arbejdet med danske kunder, som ikke mener de har gjort noget aktivt ved deres linkbuilding, og som får næsten 2 millioner danske besøg fra Google (organisk) om måneden.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:35

Jimi Hove:

Hej Thomas

Det var nu heller ikke til dig , men bare sådan generelt mit syn på markedsføring igennem sociale medier. Skal man gøre det, skal man gøre det kun igennem sit firma, og selv der er det belastende at få updates for ofte. Men det er jo bare min holdning.

Jeg tænker, handler og snakker business nok i forvejen til at jeg også gider have det ind i mit private rum

Jeps, kender det godt. Synes godt nok også, at jeg - eksempelvis - klikker rigtig ofte på "synes godt om"-knappen på Facebook efterhånden. Wink

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:40

TT Tekstforfatter:
Synes godt nok også, at jeg - eksempelvis - klikker rigtig ofte på "synes godt om"-knappen på Facebook efterhånden.

Præcis, det vælter ind med " køb dit, køb dat ". Jeg vil bare se hvad mine venner og familer roder med

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 19:43

Mikkel deMib Svendsen:

Hahahahahah, fantastisk sætning!

God weekend herfra! ;-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:44

Mikkel deMib Svendsen:

Jeg har arbejdet med danske kunder, som ikke mener de har gjort noget aktivt ved deres linkbuilding, og som får næsten 2 millioner danske besøg fra Google (organisk) om måneden.

Flere end min side er det månedelig unikke besøgene min google analytics , for den siger mange tal og kan sættes disse tal op på forskellige måder med vil gerne have 2 millioner ny besøgene om måneden på min side , de må gerne besøger min siden igen og igen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 19:46

Mikkel deMib Svendsen:

Du glemmer noget, som mange overser - opbygning af godt indhold er OGSÅ en del af en linkstrategi. Nogle gange en meget vigtig del. Det lyder lidt som om du er grebet af den der  ..."Links, det er da bare noget med at tilmelde nogle kataloger ..." -sygdom.

Du kan opnå top rankings med links alene - stort set uden tekst, men ikke omvendt. Det siger næsten det hele.

Det bedste er dog, samlet set, hvis du både har gode links og godt indhold - udover de 1000 andre ting der også skal være gode.

helt eksakt. det var det jeg prøvede at sige tidligere med mit lille indlæg :) bortset fra at jeg ikke var så fokuseret på det med at der også bliver snakket om links. Jeg var mere fokuseret på at man ikke kommer så langt hvis det eneste man har er gode tekster.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)