Så vil jeg nu hellere have lidt længere tekster og lidt blog på en side, end jeg vil " rammes " af virksomheder igennem de sociale medier. For mig hedder det sociale medier, fordi man kan hygge sig og være social, og ikke fordi man skal spammes igennem af virksomheder. Det kan selvfølgelig være rart at få et godt tilbud igennem de sociale medier , men sociale medier , er for mig et socialt online rum for mig , min familie og venner. Firmaerne finder jeg på Google. Jeg har sågar "unfriended " nogle gamle venner, fordi de for ofte skulle manipulere lidt business ind i deres Facebook updates. Pas på dine venner ;-) |
Jimi Hove:Så vil jeg nu hellere have lidt længere tekster og lidt blog på en side, end jeg vil " rammes " af virksomheder igennem de sociale medier. For mig hedder det sociale medier, fordi man kan hygge sig og være social, og ikke fordi man skal spammes igennem af virksomheder.
Det kan selvfølgelig være rart at få et godt tilbud igennem de sociale medier , men sociale medier , er for mig et socialt online rum for mig , min familie og venner. Firmaerne finder jeg på Google.
Jeg har sågar "unfriended " nogle gamle venner, fordi de for ofte skulle manipulere lidt business ind i deres Facebook updates.
Pas på dine venner ;-)
Hey Jimi
Jeg har nu heller ikke tænkt mig at fokusere mere på de sociale medier end indholdet. Det ene udelukker jo heldigvis ikke det andet. Jeg vil benytte mig af alle de muligheder, der findes. Mit website vil ugentligt blive opdateret med mindst 2 anmeldelser og 2 blogindlæg. Meget gerne mere, hvis jeg magter det :-)
Dbh
Thomas