Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck SEO, op i røven med linkbuilding :-)

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også dét, jeg satser på i første omgang: Stærk markedsføring. Der er mange muligheder, så mon ikke man kan generere mange besøgende alene baseret på dét. Så må SEO komme bagefter.

Jeg synes det er en forkert prioritering ud fra den betragtning at markedsføring er "her og nu" eller "hele tiden", hvor SEO er noget der tager længere tid. Du kommer ikke lynhurtigt i top på Google, det kan godt tage måneder eller år, hvor du med markedsføring kan få et super resultat her og nu med en reklame der bare sidder lige i øjet.

Jeg anbefaler altid at man starter med at få optimeret sin side, sådan at alt på siden er SEO optimeret, f.eks. interne links, title og description på sider osv. Så kan man efterfølgende begynde med lidt linkbuilding og artikel skrivning.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 15:25

Mikkel deMib Svendsen:
Du kan opnå top rankings med links alene - stort set uden tekst, men ikke omvendt. Det siger næsten det hele.

Ja, som en ganske sjov historie lå jeg i en periode nr. 1 på google ved søgning på mit navn. På trods af at navnet intet sted fremgik af den pågældende hjemmeside.

Udelukkende pga. mit navn tit linkes ind til siden ved diskussioner i diverse fora og blogs.

Det var virkelig en ganske spøjs fornøjelse.. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:43

IT-Konsulenten:

TT Tekstforfatter:
Det er også dét, jeg satser på i første omgang: Stærk markedsføring. Der er mange muligheder, så mon ikke man kan generere mange besøgende alene baseret på dét. Så må SEO komme bagefter.

Jeg synes det er en forkert prioritering ud fra den betragtning at markedsføring er "her og nu" eller "hele tiden", hvor SEO er noget der tager længere tid. Du kommer ikke lynhurtigt i top på Google, det kan godt tage måneder eller år, hvor du med markedsføring kan få et super resultat her og nu med en reklame der bare sidder lige i øjet.

Jeg anbefaler altid at man starter med at få optimeret sin side, sådan at alt på siden er SEO optimeret, f.eks. interne links, title og description på sider osv. Så kan man efterfølgende begynde med lidt linkbuilding og artikel skrivning.

@IT-Konsulenten:

Jeg tror ikke, jeg ville kalde det en egentlig prioritering: Det er ikke noget, jeg vælger af egen fri vilje. Jeg vil gerne bruge penge på SEO - når jeg har dem - men jeg er også af den overbevisning, at jeg godt kan nå et godt stykke vej uden en SEO-ekspert.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)