Hej Mikkel Rart at høre fra dig :-) Som jeg skrev i et andet indlæg, så er jeg helt med på, at det ene ikke udelukker det andet -- at begge punkter er uhyre vigtige. Jeg vil bruge al den energi, jeg overhovedet magter, på såvel indhold som linkbuilding og anden SEO. Jeg er dog ikke helt med på, hvad du mener med de sidste par sætninger: "Jeg har arbejdet med danske kunder, som ikke mener de har gjort noget aktivt ved deres linkbuilding, og som får næsten 2 millioner danske besøg fra Google (organisk) om måneden." Hvorfor mener de ikke det? For det gør du jo ikke tydeligvis! Eller er jeg forvirret? :-) Dbh Thomas
|
Frank Hellerup Madsen:"Indholdet er alt" er noget hippiefis og ønsketænkning. Bare for at fortsætte i samme tone.
Jeg tror at det er en meget frit oversat version af "content is king", og det er da klart at man skal ha´ noget indhold på sine sider som er på toppen, og værd at komme efter, ellers vil det være ligegyldigt at lede trafik til siderne.
En konge er forøvrigt intet uden et kongerige, så der skal være lidt af det hele, både et godt indhold, og noget godt SEO til at lede besøgende derhen.
Dem som siger at det kun drejer sig om SEO, og dem som siger at det kun drejer sig om indhold, mangler begge den gyldne middelvej, der skal til for at det går op i en højere enhed.
Mvh. Rune.