Ved at bruge Yahoo Site Explorer :-)
|
Hey
Efter min mening kan en hjemmeside ikke leve af kun at skrive gode tekster, så skal de i hvertfald være så gode at folk begynder at linke til dem i stor stil.
Et eksempel kunne være en kunde jeg engang havde.
De havde en utrolig dårlig side, altså teknisk dårlig, dårlig kode, dårlige titler og ikke rigtig noget seovenligt eller så mange muligheder for SEO.
Men teksterne var gode, og der var da også en del sider som linkede til dem. De havde dog kun ca 20 besøgende fra søgemaskinerne om måneden, og det var endda kun på keywords som havde deres firmanavn. jeg lavede samtidig også en ranking analyse som viste at de ikke kom frem på produktrelaterede keywords.
De fik så mit SEO CMS, som det så ud dengang, og med de funktioner det havde dengang. og dengang var det lige så opdateret med funktioner og seovenlighed som det er i dag, så det fulgte den tids SEO. De brugte de gamle tekster som og lavede nogle titler som stemte overens med indholdet. Og De steg til 2486 besøg fra Google om måneden.
Hvad er moralen i denne lille anekdote fra det virkelige liv?
Jo, det er ikke nok bare at have gode tekster, der skal til hver en tid en lille smule seo, om så det er et teknisk godt SEO venligt system, muligheden for at skrive titler, metadata eller andet som jo i grunden har med SEO at gøre.
MVH Kim