Men al den tid konkurrentanalyser, seo-ordvalg, linkbuilding tager og det behov for at holde det opdateret osv. er jo ikke gratis - jeg er ikke i tvivl om at en professionel gennemgang af sitet batter - men så er det ikke gratis længere. |
Frank Hellerup Madsen:"Indholdet er alt" er noget hippiefis og ønsketænkning. Bare for at fortsætte i samme tone.
Og mere seriøst, så kan man have nok så godt indhold og alligevel ikke nå til tops overfor konkurrenter, der bruger energi på andre aspekter af SEO-arbejdet også.
Når det så er sagt, har jeg selv tidligere oplevet ganske pæn succes på nogle testsites, hvor jeg ikke brugte to minutter på linkbuilding, men blot skrev en hulens masse indhold. Så det kan lade sig gøre at tiltrække en del besøgende uden at tænke SEO overhovedet - det er bare noget sværere, end hvis man lige har de der søgemaskiner i baghovedet, når man producerer indhold.
Hej Frank
Jeg vil godt lige indskyde, at min overskrift naturligvis var mest for "stopeffektens skyld". Som nævnt er jeg slet ikke i tvivl om, hvad en SEO ekspert kan udrette. Mit indlæg var inspireret af et andet indlæg, som fortalte hvor meget Amino har betydet for hans placering i Google (hvilket også har været meget afgørende for mig).
Jeg ved, at jeg en dag gerne vil bruge penge på en SEO ekspert til et eller flere af mine kommende Affiliate sites. Jeg er bare nysgerrig efter at få nogle solstrålehistorier om, hvor langt visse websites er kommet udelukkende baseret på stærkt og relevant indhold. Det ville være inspirerende for min videre indsats som iværksætter, indtil jeg en dag har råd til at få en super-professionel SEO ekspert til at hjælpe mig :-)
Dbh
Thomas