Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck SEO, op i røven med linkbuilding :-)

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tom Frank Christensen:

LuckyCharm:

Jeg kan ikke være mere enig. :)

Jeg er dybt uenig :) Jeg har oplevet effekten af en SEO optimeret side og har selv lavet det en del gange. Det betyder en hel del :D

Men så igen - hvis man ikke vil h

Men al den tid konkurrentanalyser, seo-ordvalg, linkbuilding tager og det behov for at holde det opdateret osv. er jo ikke gratis - jeg er ikke i tvivl om at en professionel gennemgang af sitet batter - men så er det ikke gratis længere.

Bare det at sætte sig ind i hvordan det fungerer og komme op med en "basis" løsning er i mine øjne ikke det værd som en god markedsføring kan medføre!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:35

Frank Hellerup Madsen:

"Indholdet er alt" er noget hippiefis og ønsketænkning. Bare for at fortsætte i samme tone. Smile

Og mere seriøst, så kan man have nok så godt indhold og alligevel ikke nå til tops overfor konkurrenter, der bruger energi på andre aspekter af SEO-arbejdet også.

Når det så er sagt, har jeg selv tidligere oplevet ganske pæn succes på nogle testsites, hvor jeg ikke brugte to minutter på linkbuilding, men blot skrev en hulens masse indhold. Så det kan lade sig gøre at tiltrække en del besøgende uden at tænke SEO overhovedet - det er bare noget sværere, end hvis man lige har de der søgemaskiner i baghovedet, når man producerer indhold.

Hej Frank

Jeg vil godt lige indskyde, at min overskrift naturligvis var mest for "stopeffektens skyld". Som nævnt er jeg slet ikke i tvivl om, hvad en SEO ekspert kan udrette. Mit indlæg var inspireret af et andet indlæg, som fortalte hvor meget Amino har betydet for hans placering i Google (hvilket også har været meget afgørende for mig).

Jeg ved, at jeg en dag gerne vil bruge penge på en SEO ekspert til et eller flere af mine kommende Affiliate sites. Jeg er bare nysgerrig efter at få nogle solstrålehistorier om, hvor langt visse websites er kommet udelukkende baseret på stærkt og relevant indhold. Det ville være inspirerende for min videre indsats som iværksætter, indtil jeg en dag har råd til at få en super-professionel SEO ekspert til at hjælpe mig :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:43

Mikael christiansen:

jeg synes da jeg er nået rimeligt langt , arbejder meste med indholdet , dog er lidt over de 12.000 om måneden unikke , som er ny besøgene som ikke har besøgte siden andre gange i løbet af måneden , jeg se kan nogle kommer igen og igen , og det er  vel det afgørende , for det er kunder

har kun 10.000 back links til siden så har ikke gjort det vilde SEO endnu med arbejder videre, mod ny mål

"Kun" 10.000 backlinks? Hold da kæft! Er det ikke vildt mange?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:53

Mikkel Tschentscher Pedersen:

Tom Frank Christensen:

LuckyCharm:

TT Tekstforfatter:

Jeg kan ikke være mere enig. :)

Jeg er dybt uenig :) Jeg har oplevet effekten af en SEO optimeret side og har selv lavet det en del gange. Det betyder en hel del :D

Men så igen - hvis man ikke vil h

Men al den tid konkurrentanalyser, seo-ordvalg, linkbuilding tager og det behov for at holde det opdateret osv. er jo ikke gratis - jeg er ikke i tvivl om at en professionel gennemgang af sitet batter - men så er det ikke gratis længere.

Bare det at sætte sig ind i hvordan det fungerer og komme op med en "basis" løsning er i mine øjne ikke det værd som en god markedsføring kan medføre!

Det er også dét, jeg satser på i første omgang: Stærk markedsføring. Der er mange muligheder, så mon ikke man kan generere mange besøgende alene baseret på dét. Så må SEO komme bagefter.

Dbh

Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:57

Nikolaj Astrup Madsen:

Hej Thomas,

Godt og meget indhold kan sagtens være nok. Jeg har en kunde som er en landsdækkende virksomheder med over 400 ansatte. Her skriver forskellige ansatte løbende artikler på siden.

Det har de relativ stor succes med. De har en god hjemmeside, men der udføres ikke løbende linkbuilding. De får over 12.000 besøgende om måneden fra Google. 

De får helt vanvittigt mange long-tail søgninger, og det giver meget relevante besøgende.

Hej Nikolaj

Det må jo siges at være et pænt antal besøgende. Det giver mig forhåbninger for mit eget kommende, internationale website, hvor jeg bl.a. vil tage YouTube i brug til at promovere det :-)

Dbh

Thomas

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:00

Jeg synes SEO optimeret indhold er ved at tage overhånd... Prøv at kigge på diverse engelske sites, webshops mm. Webshoppen sælger måske 10 produkter, men har en hel roman skrevet. Romanen er totalt ligegyldig for kunden, da det intet har med produktet at gøre, og blot står der for at opnå en bedre placering i Google...

Og det virker som om, at webshop på webshop og website på website bliver ved med at forsøge at overgå hinanden... Dvs snart står der 2 romaner, som kunden ALDRIG får læst...
Det ødelægger både brugervenligheden osv på siden, men det er blevet nødvendigt, hvis man bare vil ligge nogenlunde i Google... SEO udvikler sig til en kamp, som ingen ende vil tage. Jo mere du optimere, des mere skal de konkurrenter optimere osv.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:03

TT Tekstforfatter:

Mikael christiansen:

jeg synes da jeg er nået rimeligt langt , arbejder meste med indholdet , dog er lidt over de 12.000 om måneden unikke , som er ny besøgene som ikke har besøgte siden andre gange i løbet af måneden , jeg se kan nogle kommer igen og igen , og det er  vel det afgørende , for det er kunder

har kun 10.000 back links til siden så har ikke gjort det vilde SEO endnu med arbejder videre, mod ny mål

"Kun" 10.000 backlinks? Hold da kæft! Er det ikke vildt mange?

amino.dk har over 202.000 links og jubii.dk har over 296.000, med vis du sammenligner med em lille bitte hygge side er det selvfølgelige mange links 10.000 links med hvilken siden sammenligner du med  ?

Hvad sammenligner du med ?

• En siden der ikke har satset på links ?
  • En side der har satset på links ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:14

@Mikael

Sammenligner med min egen side, som ligger i nederste halvdel på side 1 på Google. Med 300-et-eller-andet backlinks!

Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:19

Hvor kan man se hvor mange backlinks man har?

Gode tips til Rengøring hos rengoeringstips.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 16:22

Fashion-Seller:

SEO udvikler sig til en kamp, som ingen ende vil tage. Jo mere du optimere, des mere skal de konkurrenter optimere osv.

Men forholder det sig ikke præcist på samme måde inden for de fleste andre områder af forretningslivet? Når konkurrenten gør en bestemt indsats, bliver du også nødt til at handle for at slå konkurrenten, hvad enten der er tale om tv-reklamer, priskrig, konkurrence på service, eller hvad nu det kan være.

Det hele ville selvfølgelig være meget nemmere, hvis konkurrenterne ikke lavede nye tiltag, og man derfor heller ikke selv behøvede at røre en finger. Sådanne tilfælde forekommer oftes kun, når der ingen konkurrenter er. Det er selvfølgelig sjovt for monopolisten selv, men det er ret surt for alle andre, og der kommer ikke meget nytænkning ud af det. Smile

Jeg forstår godt din kritik af indhold, der kun er til for søgemaskinerne, men forhåbentlig bliver maskinerne også bedre til at forstå, hvad der rent faktisk er relevant for brugerne. Det kan man i hvert fald håbe på.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)