Hej Martin,
Jeg tillader mig at springe ind, da Mikkel M. C. i mine øjne forvirrer mere, end han gavner i denne tråd.
I min øre lyder det som om, at du skal bruge et Erhverv-webhotel. Hvor du køber det er (stort set) ligegyldigt, du kan jo selv granske markedet og læse reviews af diverse udbydere på fx. Trustpilot, for at finde den udbyder, som passer til dig.
Hvis du vitterligt søger så høj kvalitet, og derfor kigger mod en VPS eller dedikeret server, men ikke er parat til at betale hvad det koster for sådan en + professionel assistance til opsætning og drift, er det måske ikke den rette løsning for dig alligevel. Kig lige dit projekt igennem - er det virkelig nødvendigt? Er dit website så stort og ressourcekrævende? Eller havde din gamle udbyder bare ikke styr på tingene? Min erfaring er igen, at hvis et website er så stort, at det kræver disse ting, har det som regel også en omsætning der gør, at det intet problem er at betale sig fra problemer som disse.
Pas på med at købe en billig dedikeret server/VPS og få en ven til at lave med opsætningen for en kasse bajer - pludselig, fredag aften kl 19:00 i prime time for dit website, går skidtet ned, din ven er til sin mormors 70 års fødselsdag, og så står du ellers med håret i postkassen.
Mit råd er som sagt: Erhverv / professionelt webhotel i den ene eller anden afskygning, hvor udbyder klarer alt det tekniske (inks. loadbalance og ressourcekontrol), og du udelukkende skal fokusere på at skabe et fantastisk website!
Hav en fortsat fantastisk dag.