Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel - virtuel server

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Eiler:

Jeg tillader mig at springe ind, da Mikkel M. C. i mine øjne forvirrer mere, end han gavner i denne tråd

Så tak! Så sku jeg lige svines til eller hvad? Ja undskyld mig at jeg rent faktisk svarer på spørgsmålet fremfor at lukke en masse irrelevant ævl ud.

Fyren har jo selv netop spurgt om en dedikeredt / virtuel server for at se om det er noget for ham ... hvilket han så nu har fundet ud af at det ikke er. Så har tråden jo tjent hans formål.

Hvis du så ellers gad læse hvad der bliver skrevet så har han netop nu et webhotel som han er tilfreds med, som der ikke behøver blive pillet ved!

Så jeg ville bestemt ikke, i dit sted, komme og beskylde andre for at forvirre tråden!

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Så tak! Så sku jeg lige svines til eller hvad? Ja undskyld mig at jeg rent faktisk svarer på spørgsmålet fremfor at lukke en masse irrelevant ævl ud.

Fyren har jo selv netop spurgt om en dedikeredt / virtuel server for at se om det er noget for ham ... hvilket han så nu har fundet ud af at det ikke er. Så har tråden jo tjent hans formål.

Hvis du så ellers gad læse hvad der bliver skrevet så har han netop nu et webhotel som han er tilfreds med, som der ikke behøver blive pillet ved!

Så jeg ville bestemt ikke, i dit sted, komme og beskylde andre for at forvirre tråden!

Hold da fast, der er en som er tøsesur i dag... I kraft af, at Martin selv bekræfter det, som jeg skrev, som værende den rette vej for ham, må det imidlertid ikke have været irrelevant ævl, men brugbare råd. Desuden sviner jeg dig på ingen måde til - jeg synes bare, at det du skrev, var forvirrende. Hvis jeg svinede dig til, ville du slet ikke være i tvivl ;-)

Tag lige og snup en kop kaffe og køl ned, kammerart, du er da helt oppe i det røde felt. Det er unødvendigt at tage disse ting personligt og begynde på det fis der, når Martin blot beder om råd, og jeg forsøger at redegøre for, hvordan jeg forstår hans spørgsmål. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:38

Eller måske har han en nedre kvalitets-grænse for de løsninger han anbefaler til sine fellow-iværksættere ;)

Nøøøj! Der var godtnok nogen der følte sig trådt over tærene der hva?

Det undrer mig lidt, for i mine øjne må det da netop være karakter styrkende kun at anbefale ting man rent faktisk kan stå inde for. Hvis jeg bare anbefalede alt det makværk mine venner lavede, så kunne mine anbefalinger jo ikke bruges til en skid.

På den anden side set vil jeg heller ikke tale grimt om andre, som f.eks. Sune indirekte bad mig gøre (Enten kan jeg sige ham imod, og dermed give ham en indirekte anbefaling - det vil jeg ikke, eller også skal jeg give ham ret og dermed tilsvine en kammerat og det han laver offentligt, det vil jeg heller ikke.

Jeg står dog fast på at jeg ikke vil anbefale discount-hosting løsninger til noget som helst der har med forretning at gøre ... de 800kr om måneden for en billig server, er bedre givet ud på en professionelt opsat vserver med ordentlig service, ligesom de 499 for en billig vserver er bedre givet ud på et professionelt webhotel.

Jeg vil hellere køre i en golf med lædersæder fremfor en mercedes hvor jeg sider på en ølkasse fordi jeg ikke havde råd til sæderne!

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 21:51

Martin Hjort:

Hej

Jeg søger et (rigtig) godt tilbud fra jer derude på et webhotel. Det jeg har brug for, eller gerne vil have, er et mere stabilt webhotel end vores nuværende (Gigahost). Der er som sådan intet galt i Gigahosts service, men jeg er træt af at dele server med andre, og på den måde være "afhængig" af om andre kan finde ud af at opføre sig ordentligt.

Derudover vil jeg have mere kontrol med opsætningen. Jeg er ikke server-nørd, på nogen måde, så den skal sættes op for mig, men der skal stadig være mulighed for at jeg selv kan lave indstillinger på andet end runtime-niveau. Lidt som Gigahost der giver mulighed for at ændre i php.ini.

Det skal altså være et PHP/MySQL webhotel, helst med ubegrænset antal (eller mange) mail-konti, ubegrænsede (eller mange) ftp konti, mulighed for en del subdomæner, samt god statistik. Og så self cronjobs og en god support :)

Jeg har længe tænkt på en virtuel server, netop for at undgå problemet (eller næsten da ihf.) med at andre kan få serveren til at gå ned, men ved også at det kan blive en (for) dyr fornøjelse.

Så hvad kan I byde på?

På forhånd tak Martin Hjort

Hej Martin

Jeg har brugt Powerhosting igennem mange år, og de yder altså en kanon services, så ved ikke om det kunne være noget for dig...?

Du kan se hvad de har her: https://www.vpshosting.dk/ 

eller du kan ringe til Dennis fra powerhosting som altid står klar til at hjælpe hans kunder på Tlf: 86 25 3320

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Vedbæk
Tilmeldt 29. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Jeg har selv tre kørende websites på Surftown Erhverv. Her har jeg et webhotel med mulighed for 10 domæner og 20 GB plads. Endvidere har du også mulighed for SQL - Server database som kan optage hele 20 GB.

Mine sites har henholdsvis ca. 9000, 14000 og 500 unikke besøgende om måneden og jeg er godt tilfreds med deres performance. Du kan jo selv prøve dem herunder.

hcsmykker.dk

markedsindex.dk

hcmassage.dk

Hilsen Jesper

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:02

Jeg står dog fast på at jeg ikke vil anbefale discount-hosting løsninger til noget som helst der har med forretning at gøre ... de 800kr om måneden for en billig server, er bedre givet ud på en professionelt opsat vserver med ordentlig service, ligesom de 499 for en billig vserver er bedre givet ud på et professionelt webhotel.

Jeg undlader at kommentere og inkludere resten af dit indlæg, som jeg finder meget mystisk (pinligt).

Det virker nogle gange som om du prøver at forsvare dine priser, fordi de generelt bare er høje... for pris og kvalitet hænger jo ALTID sammen (...not!).

Sjov historie - Jeg skulle for et stykke tid siden til Aalborg med fly. Der kiggede jeg på forskellige flybilletter og undrede mig over, at en billet fra SAS kostede 1250 kr., når jeg kunne flyve samme tur, samme klasse, samme tidspunkt med Norwegian for 199 kr. Hvad var forskellen? Hos SAS fik man en sandwich ombord, som garanteret var kedelig og svarede til den jeg kunne købe i lufthavnen for 39 kr. SAS synes altså at jeg skulle betale over 1000 kr. for en sandwich og det de hævdede var bedre service.

Turen varede lige godt 30-40 minutter. Det var begrænset hvor meget "service" jeg havde behov for. Og den jeg havde behov for, leverede Norwegian glimrende.

Bare lige for at nævne et perfekt eksempel på hvordan nogle selskaber tager røven på folk og hvordan pris og kvalitet ikke altid hænger sammen.

Men okay - Der findes discount-udbydere (inden for hosting og flere brancher), der burde skamme sig. Men fordi man kan gøre prisen lav og bedre end sine konkurrenter, kan kvaliteten og service-niveauet stadig godt være højt.

Så jeg synes du skal droppe den holdning med at "alt discount er dårligt og det kan man er et dårligere menneske, hvis man anbefaler discount" :-)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:11

Patrick:

Jeg undlader at kommentere og inkludere resten af dit indlæg, som jeg finder meget mystisk (pinligt).

Jep! Helt klart pinligt at du ikke forstår ganske normal etik, det kan jeg godt se!

Også pinligt at du tilsyneladende ikke tror at jeg kan abstrahere fra min rolle som hostingudbyder,du kan tydeligvis ikke selv, men blot fordi DU ikke kan betyder det ikke at vi andre ikke kan.

Patrick:

Så jeg synes du skal droppe den holdning med at "alt discount er dårligt og det kan man er et dårligere menneske, hvis man anbefaler discount" :-)

Jeg ved ikke hvor du har den åndsvage konklution fra? Det er ikke noget jeg har sagt og jeg finder mig ikke i at få lagt ord i munden, og så gider jeg egentlig ikke tage stilling til resten af dit indlæg når du nu heller ikke gad tage stilling til mit.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Hold nu op børn! (begge to!!). Det er ikke hvad det her drejer sig om... Topic! 

Børnehave ... 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:19

Eiler:

Hold nu op børn! (begge to!!). Det er ikke hvad det her drejer sig om... Topic! 

Børnehave ... 

Uha har vi fået ny moderator? Velkommen til!

Og sikke noget pjat! Det her er et debat forum .. folk debattere og diskutionen udvikler sig, desuden vil jeg have lov at forsvare mig når jeg bliver angrebet på den måde. Syntes virkelig ikke den latterligt barnlige holdning der gives udtryk for her er Amino ... eller nogen andre for den sags skyld, værdig!

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:57

Patrick:

Jeg ved ikke hvor du har den åndsvage konklution fra?

Det er nu ikke så svært - Jeg læste bare debatten igennem.

"Eller måske har han en nedre kvalitets-grænse for de løsninger han anbefaler til sine fellow-iværksættere ;)"

Jeg læser:
1) Man anbefaler ikke discount - Fordi det er discount.
2) Discount = Dårlig kvalitet.

Og jeg kan sagtens abstrahere mig fra min rolle. Om du kan eller ej, vil jeg ikke tage stilling til.

Jeg får altid det indtryk at KUN det du siger er rigtigt og KUN de ting du leverer er gode nok. Og man skal ALTID have det største af det største. Man kan i hvert fald ikke bruge webhosting, vservere eller andet i en pris-klasse under din. Jeg synes tit du nedegøre andres løsninger/forslag direkte eller indirekte. Det synes jeg personligt er en rigtig dårlig måde at opføre sig på, her på Amino og generelt.

Jeg kunne sagtens have anbefalet dine dedikerede servere, hvis det var det som en Amino-bruger skulle bruge, men nu har du jo svinet mig ved hver en lejlighed du har haft - nogle gange uden grund, så hvorfor skulle jeg dog være så dum.

Og så har jeg faktisk nogenlunde samme holdning som Ken:

kenhvm:

Kvalitet er dyrt / at det er dyrt behøver ikke betyde at det er kvalitet.

Jeg ville betænke mig ved at handle hos Mikkel når jeg ved at han oversælger og samtiddig prissætter som om han ikke gør.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)