Så tak! Så sku jeg lige svines til eller hvad? Ja undskyld mig at jeg rent faktisk svarer på spørgsmålet fremfor at lukke en masse irrelevant ævl ud. Fyren har jo selv netop spurgt om en dedikeredt / virtuel server for at se om det er noget for ham ... hvilket han så nu har fundet ud af at det ikke er. Så har tråden jo tjent hans formål. Hvis du så ellers gad læse hvad der bliver skrevet så har han netop nu et webhotel som han er tilfreds med, som der ikke behøver blive pillet ved! Så jeg ville bestemt ikke, i dit sted, komme og beskylde andre for at forvirre tråden! |
Mikkel Mikjær Christensen:Så tak! Så sku jeg lige svines til eller hvad? Ja undskyld mig at jeg rent faktisk svarer på spørgsmålet fremfor at lukke en masse irrelevant ævl ud.
Fyren har jo selv netop spurgt om en dedikeredt / virtuel server for at se om det er noget for ham ... hvilket han så nu har fundet ud af at det ikke er. Så har tråden jo tjent hans formål.
Hvis du så ellers gad læse hvad der bliver skrevet så har han netop nu et webhotel som han er tilfreds med, som der ikke behøver blive pillet ved!
Så jeg ville bestemt ikke, i dit sted, komme og beskylde andre for at forvirre tråden!
Hold da fast, der er en som er tøsesur i dag... I kraft af, at Martin selv bekræfter det, som jeg skrev, som værende den rette vej for ham, må det imidlertid ikke have været irrelevant ævl, men brugbare råd. Desuden sviner jeg dig på ingen måde til - jeg synes bare, at det du skrev, var forvirrende. Hvis jeg svinede dig til, ville du slet ikke være i tvivl ;-)
Tag lige og snup en kop kaffe og køl ned, kammerart, du er da helt oppe i det røde felt. Det er unødvendigt at tage disse ting personligt og begynde på det fis der, når Martin blot beder om råd, og jeg forsøger at redegøre for, hvordan jeg forstår hans spørgsmål.