Jeg får altid det indtryk at KUN det du siger er rigtigt og KUN de ting du leverer er gode nok. Og man skal ALTID have det største af det største.
Jeg har tit anbefalet Surf-Town, jeg har også anbefalet Activewebs og Ace-net et par gange. Grunden til at jeg sjældent anbefaler Ace-net, og aldrig anbefaler dig er den grad af arrogance man ofte møder fra jer, jeg har en god ide om at dine løsninger er nogenlunde vel-funderede, og jeg er overbevist om at Anders' er det.
Jeg ved at Sune har nogle virkelige grimme discount løsninger, eller har haft ihvertfald, og eftersom jeg ikke VED om han har det mere er jeg nødt til at antage at han stadig har det, og derfor fraråder jeg folk at købe hans billige løsninger.
Min prissætning fungerer på den måde at jeg tager mine produkter, beregninger min kostpris, så tager jeg mine konkurrenters (frasortere alle discountudbyderne) og lægger mig i den lave ende prismæssigt, og i den høje ende feature og service mæssigt.
Så det kan godt være at Scannet måske er en smule billigere på deres mindste webhotel, men tilgengæld får du så 2GB mere hos os.
Derudover så misforstod ham tumpen du referere fuldstændig mit indlæg, min pointe er at alle oversælger. El-værket, ISP'en, ja selv Føtex oversælger.