Trend: "Konklussionen må være, at dine kunder stadig bruger kuglerammer med tælle fejl på Men kan kun give dig ret i, at alt for mange ik kan regne en pris ud + fragt... Og det er et tal + et andet tal (ret basal matematik egentlig på 2. klasses niveau)..." Lige nøjagtig - ville ikke skrive det så direkte |
Hejsa.
Jeg leverer både B2C og B2B hvor det er nogen lunde lige delt op - Måske med hovedvægt på B2C.
Mine erfaringer er, at mine B2C helt vildt godt kan lide varerne fragtfrit. Men nu sælger jeg også et produkt, som kan afsendes i en konvolut med porto på 12,50 i DK og 19,- i udlandet, så derfor betyder fragtfri levering ikke så meget for mig - men kunderne elsker det. Og selvom jeg selvfølgelig har lagt fragtprisen oven i prisen i forvejen, er der ikke nogen som skænker det en tanke. Dvs. at jeg faktisk tjener ekstra, hvis kunden bestiller 2 produkter, da jeg så får fragtprisen ind 2 gange.
Mine B2B kunder fokuserer næsten kun på enhedsprisen, og kigger ikke på fragtprisen. Her kan jeg næsten tage hvad jeg vil, i fragt. Der er selvfølgelig nogle enkelte af B2B kunderne som stiller spørgsmålet til fragtprisen engang imellem, men her kan jeg jo blot oplyse, at det er ekstremt dyrt at sende pakker med post danmark.