Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis levering - hvad gør du ?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Men når nu man erfarer ( som jeg ) at rigtig mange kunder ikke kan regne, og blot fokuserer på et af beløbene på fakturaen ( fragt ), ja så synes jeg det er dumt ikke at "hjælpe" kunden med dette problem...

Jeg kan godt se problematikken i dette. Kunne en mulighed være at lave en kombination, hvor du sætter prisen på dine varer en lille smule op, men tilgengæld sænker prisen på fragten?

Jeg ved ikke om det kan lade sig gøre. Det er jo nemt nok med dem der brokker sig, der er det bare om at fjerne fragten, hvis det hænger sammen. Problemet er dem der ikke siger noget, men bare finder et andet sted at handle.

Der er selvfølgelig en løsning et eller andet sted, men du skal nok ud og være lidt kreativ for at finde den :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:03

Øvrige gebyrer er helt håbløst, det må man lægge ind i prisen.

Man betaler jo heller ikke "andel af husleje gebyr" i en fysisk butik.

ja, der er massere af muligheder.

nu vil jeg holde 3 dejlige ugers ferie, så der bliver rig mulighed for at tænke lidt over fremtidigt opsæt.

takker for mange gode inputs

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Bruger også gratis fragt ved køb over 4000,- fragten er desværre idag en meget stor omkostning.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 12:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Krickhahn:
at så kan varerne sendes som erhvervspakke i stedet for privatpakke hos Post DK, hvilket er væsentlig billigere.

pakkeprisen er billigere når du bruger erhvevspakker men så skal du el også opkræve moms af pakke portoen !!  husker du så det?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:43

Som opfølgning til "gratis" fragt, vil jeg da lige fortælle at jeg nu har prøvet at tilbyde dette for følgende storkøbspakker:

Chokolade: http://www.sliknet.dk/shop/chokolade-blanding-414p.html

Bland selv slik: http://www.sliknet.dk/shop/50-kg-assorteret-387p.html

Slikposer : http://www.sliknet.dk/shop/assorterede-slikposer-438p.html

og jeg må sige at det er gået rigtig godt - flere helt nye kunder + nogle stykker af "tvivlerne" har slået til.

Så jeg vil da prøve at arbejde videre med "gratis fragt" konceptet, og se om det kan bruges på mindre portioner også.

Det skal så siges at jeg samtidig har benyttet ny fragtmand - med rigtig gode priser/betingelser, så det gør det jo lidt lettere, og det har fungeret rigtig godt.

Jeg vil da gerne i den forbindelse anbefale Benny - fra http://www.iks-logistik.dk/ , som foreløbig har ydet en rigtig god service.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:10

Det er jo super lækkert at høre, når noget man prøver af viser sig at blive en succes. Og så er det også rart at høre, at det ser ud til at der kan komme et rigtig fornuftigt alternativ til GLS, men det er en helt anden sag..

Jeg havde selv en "fragtoplevelse" i går som jeg da også gerne vil dele, da det også fortæller lidt om hvordan forbugerne tænker. Jeg er nok ikke en helt typisk forbruger, men alligevel :o)

Jeg skulle bruge en microbølgeovn og en PS 3, og havde siddet og kigget på de forskellige prissammenligninssider, og de store butikkers webshops.

Jeg kommer nok ikke til at hande elektronik i en lille biks jeg aldrig har hørt om, da jeg ikke ved hvordan evt. reklametaioner håndteres. Så det skal helst være et sted, hvor jeg forholdsvist smertefrit kan få ombyttet eller repareret, hvis der nu skulle være noget galt. Og her ved jeg at El-giganten har en superservice (det kan odt være der er andre der oplevet andet, men det jeg har hørt har været langt over forventning).

Det eneste der talte imod at vælge El-giganten, og også er grunden til at jeg ikke har handlet der tidligere, er deres ret høje fragtpriser. Men okay, jeg har nogle ønsker til sikkerhed efter købet, så jeg må acceptere at det koster 3-400 kr. ekstra i forhold til det billigste jeg kunne finde.

Men da jeg købte varen, var der et stort rundt 0 ud for fragt, der oven i købet bliver leveret med Post Danmark. Så ud over at jeg får en vare med en god sikkerhed efter købet, får jeg den ovenikøbet leveret til døren og det blev alligevel den samlet set billigste løsning.

Det gør jo nok, at El-giganten bliver et af de første steder jeg kigger, næste gang jeg skal bruge varer som de gør sig i. Så fragten, der er grunden til at jeg ikke har handlet hos dem tidligere, bliver nu én af grundene til at jeg nok kommer til at handle der oftere.

I kan sikkert ikke bruge det til så meget, men det er sjovt som tingene kan vende pga. en lille detalje :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:21

igang:
I kan sikkert ikke bruge det til så meget, men det er sjovt som tingene kan vende pga. en lille detalje :o)

Det kan altid bruges til noget, da det jo beskriver en adfærd, og des mere du tager højde for eller kender folks adfærd, jo større chance for succes.

Har Iøvrigt den samme opfattelse af El-Giganten selvom jeg ikke handler via nettet hos dem. Har aldrig oplevet nogle dikkedarer heller ikke selvom de skulle sænke priserne. Og det er jo ikke uden grund at de med deres returret og imødekommenhed er landets største.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:24

Jesper Laugesen:
Så jeg vil da prøve at arbejde videre med "gratis fragt" konceptet, og se om det kan bruges på mindre portioner også.

Så længe at du ikke overstiger tilsvarende priser på markedet, så tror jeg kun du vil se en stigning i salget også på de mindre "pakker".

Er ikke den store slikspiser, men det ser da ud til at nogle af dine priser er helt ok.

Er der bedre priser til storaftagere? eller er det andre grossister der skal til der? Det er rent hypotetisk, jeg er ikke på vej ind i den branche, men kan måske sende nogle kunder den vej..

Køb ren argan olie her

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:45

Ja, jeg laver individuelle aftaler med butikker/kiosker mv. , afhængig af mængde de aftager, så det er muligt at komme lavere.

Nye kunder ville jeg da hilse velkommen Smile

Specielt de tre produkter ( chokoladebarer, haribo poser, bland selv slik) , ligger jeg med nogle af de laveste priser i landet.  Det er klart der altid kan være tilbud et eller andet sted - men som fast lav pris.

PS. tror lige jeg vi checke elgiganten , skal bruge nogle ting til min datter Smile

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)