Det kan vel siges let. 1. Politi = sikkerhedssele og ingen sprit kørsel Der er tiden for os alle hvor vi kan tvivle på hvad det er rigtigt at gøre. Det er når vi har fået flyttet en grænse for hvad der er fair over for vores medmennesker/dyr da må vi tage et valg. Ville du have et problem hvis andre gjorde det over for dig ville de nok også syntes det var unfair. Lad dog for F være med at snylte på vores samfund vi er presset nok som det er. Men lad være med at udstille mennesker på den måde og få dog Kæ...... FYRET nu jeg vil ikke være med til at betale løn til sådan nogle mennesker. Det er da tros alt os de er for og ikke imod Eller ?
|
Thomas Reberholt:og få dog Kæ...... FYRET nu jeg vil ikke være med til at betale løn til sådan nogle mennesker.
Stemmer du normal Socialdemokratisk? I så fald synes jeg din holding har sin berettigelse. Du skal naturligvis ikke stemme for en formand du ikke bryder dig om. Men hvis ikke du ellers plejer - eller kunne have lyst til, at stemme Socialdemokratisk, så er det vel ret beset ikke din sag :)
Der er skam mange i folketingen jeg ikke har lyst til at betale løn til. Hele militæret så jeg gerne fyret og nedlagt. Og der er skam også mange i den offentlige administration jeg gerne så forsvinde. Men hvor ER det dog godt, at der ikke skal være 100% enighed blandt alle landets mennesker om, hvem der skal have hvilke stilinger - for så ville der ikke ske meget :)