Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vi så heldige at Thorning bliver dømt ude pga. hendes mand?

Side 18 ud af 23 (228 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da bare løgn!!

Hold da op. så er der mange der kommer til at betale mindre i skat fremover

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 17:45

Det er da bare løgn!!

Hold da op. så er der mange der kommer til at betale mindre i skat fremover

I

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:01

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:08

Nicolaj Thomasen:

BruunMedia:

http://politiken.dk/politik/1061397/revisor-skat-frikender-thorning-i-skattesag/

.... :(

Hun får endda penge tilbage i skat Zip it! http://nyhederne.tv2.dk/article/33625146/?cbox2

Ja det står der også på politiken.. Jeg er begyndt at lede efter alternativer til Danmark .. :P

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg sender mine dybeste tanker og medfølelser til stakkels Søren Hansen!

Danmarks love gælder for alle, med mindre man bla bla bla bla... Ick!

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 18:24

Det var vist en And, sagen er endnu ikke afgjort.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:08

YES! YES! YES!

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

BruunMedia:

http://politiken.dk/politik/1061397/revisor-skat-frikender-thorning-i-skattesag/

.... :(

Så du er ikke glad fordi hun (hendes mand)  IKKE har begået ulovligheder? Det er da en underlig tilgang til verden.

Du vil hellere ha' at folk snyder eller hvad?

Kommer snart...

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvordan man kan være så kritisk anlagt uandset politisk farve overfor Helle T.

Overvej lige vores nuværende alternativ. Hvad godt er der lige sket for erhvervslivet og iværksætteri Under VK..

Vækstforum.. bla bla bla

Det enest vk regering har været gode til er blokpolitik, fremfor netop at samarbejde over midten, med et indraget socialdemokratisk parti, og ikke alt denne magtliderlighed via DF og blokpolitik.

Det er tidens store synder, og ikke at endnu en politker står med en utroværdighed, påtrods af der er handlet efter bogen. Jeg er helt sikkert mere venstreorienteret, og græmmes da Helle T´s sag her.

Men det er på tide med et magtskift, jeg tror ikke det kan blive meget værre, og mere ensidigt end de sidste par år. Dette var netop Novo direktørens samme dom. Der skal arbejdes bredt over midten.

Derfor er det ultra vigtigt vko ikke behodler magten da vi blot kører videre med samme populistiske vås. Kan vi ikke diskuterer indholdet fremfor formen.

Har i set DF´s sidste udspil?? Og de er regeringsduelige?? 

Det kunne næste gang være udmelding lød således:

Dansk folkeparti er kommet med et forslag til en ny udlændingelov: Ved ankomst til Danmark får alle udleveret et raflebæger og en terning. Slåes der mellem 1 og 5 er det farvel og tak, men er man derimod så heldig at slå en 6'er giver det ret til et ekstra slag.

Dette blev måske bragt en smule ud af kontekst, men det synes jeg generelt denne tråd har båret præg af, fremfor at forholde sig til de virkeligt essenstielle omkring evt. "magtskift".

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:49

Silacio:

Øhhh jeg ved ik, om du har misforstået noget, eller om jeg er helt skævt på den? Men det her handler ik om politik, eller om hvordan man føre politik...

Det handler om skatteundragelse, som Steven åbenbart er blevet frikendt for. Meeeeeen derimod er Søren Hansen, en professionel golfspiller, blevet dømt for et lignende foretagende... Han straffes, fordi han er en nobody, mens Steven kan gå fri, fordi han er Thornings mand...

Men fair nok, at du støtter op om, at loven ik er ens for alle... Men næste gang, at det er dig, som bliver forskelsbehandlet, så hold lige galden indenbords, for ellers bliver det sku en smule for dobbeltmoralsk!

Side 18 ud af 23 (228 indlæg)