Eeeej, det kan du da ikke bare svare. Giv mig dog et eksempel!
Det lyder ikke somom du er modtagelæig overfor eksempler, men blog vil komme med de samme lamme undskyldinger som politikerne selv kommer med ...
- Har du aldrig hørt om den sage hvor først undervisningsministeren tordner mod forældrer der tager deres børn ud af skolen for at tage på ferie - hvorefter statsministeren gør LIGE præcis det? Synes du ikke det er utroværdigt?
- Har du heller aldrig hørt om samme statsminister, der som sundhedsminister bad os alle om at stoppe med at ryge - samtidig med at han selv røg som en skorsten?
- Har du slet ikke fulgt med i sagerne om Lene Espersen? På mig virker det sgu provokerende at regeringen siger, at vi alle skal knokle mere - og så se vores ledere holder MEGET mere ferie end jeg som iværksætter selv har mulighed for.
- Og hvad mener du om Birthe Rønn Hornbechs forhold til udlændigelove før hun blev minister og efter. Synes du selv det er troværdigt?
- Og så er der statsministerens bilagsrod.
Og jeg kunne blive ved. Men som sagt virker det ikke somom du er modtagelig overfor kritik af "dine egne" - modsat mange af os andre, der er på den anden fløj, men godt kan se det stærkt problematiske i f.eks. Helles opførsel.