Det er muligt, men det indledene indlæg (altså trådstarterens) og de efterkommene svar, giver ikke udtryk for din beskrivelse, og det er det som jeg tager udgangspunkt i. Nemlig alt det mudderkastning, også er det jo fint at der er blevet snakket om hvordan man gør Amino til et bedre sted, det synes jeg er super fantastisk, men udfra de indlæg jeg har læst, har jeg formuleret mit indlæg, som tydeligt giver min mening, på alle de folk som ikke kan diskutere uden at nedgøre, eller kaste med stjerner efter hinanden.
Mvh. Thomas
Hej Thomas
Kunne det tænkes, at du kunne læse og forstå indholdet i denne blog?:
http://ivaerksaetteri.blogspot.com/2010/06/32-apser-sendt-til-tvangsoplsning.html
og så deltage i debatten omkring det som tråden handler om, fremfor at indtage en belærende rolle overfor voksne mennesker? Tro mig når jeg siger, at dette kan risikere at være mere skadeligt for Amino i længden end du regner med.
MT har sig selv og sine moderatorer, så jeg synes det ville være perfekt om de holder sig til deres "tjans" og udfører dette i forhold til de udstukne retningslinier. Og på sædvanlig vis bringer du angivelse af stjerne op igen. Jeg tror du får minus stjerne for intet totalt intetsigende indlæg som ingen relevans har overhovedet.
Hej Jan
Jeg kan love dig for at jeg har læst og forstået indholdet i den artikel, og mere en en gang! og det er ikke den eneste artikel om det ''firma'' jeg har læst.
Jeg kan af gode grunde ikke kommentere mere om den sag, du er dog velkommen til at sende mig en PB.
Jeg skriver det gerne igen. I mit første indlæg her i tråden, skriver jeg udfra de mange indlæg med mudderkastning, som jeg simpelthen ikke synes høre hjemme her. Men det er jo min mening, har du en anden er det jo også helt i orden - sådan er vi jo. Ang. at der bliver diskuteret hvordan vi får et bedre Amino, synes jeg jo bare er fantastisk.
Jeg har lovet mig selv, ikke at bruge tid på at lave sådanne debatter, det ender bare med mudderkastning, så jeg låser derfor tråden, og synes vi skal tage den i en PB, hvis du ønsker mere debat..