Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus til Thomas De Oliveira, Velfortjent!

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mn-totalservice:

men når så du skriver folk er missundelige osv tror jeg mere og mere det er noget du har "nasset" dig til.

Han har på intet tidspunkt givet udtryk for at han ville ønske nogen ville give ham amino plus, ikke hvad jeg har bemærket.. Som jeg skrev flere steder er vi nogen stykker der har tænkt det i et stykke tid at han har fortjent Amino Plus. Og det er bestemt ikke KUN for at han kan tjekke stjerner, der er mere i Amino Plus end det.

:D

Nogen lægger mere i det end andre, og jeg tror for Thomas er det en stor ting at få Amino Plus :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:11

mn-totalservice:
men når så du skriver folk er missundelige osv tror jeg mere og mere det er noget du har "nasset" dig til.

Jeg skriver at jeg tror de to er misundelige fordi jeg tror det, hvis du har læst den anden tråd HELT kan du også forstå mig.. Jeg har ikke nasset mig til noget derimod.

Thomas De Oliveira:

Tak tak venner, men jeg ved ikke om jeg kan og vil tage imod det, jeg synes det er plat det skal nå så langt til i skal betale for mit plus medlemsskab fordi personen/personerne bag er så barnlige! 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BURDE vi ikke stoppe denne tråd? eller skal vi blive ved med at sige at folk er misundelige, og hakke ned på hinanden?

.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:14

Jimi Hove:
John Nielsen, Nielco IT :
Mon det var muligt at holde diverse personfnidder i PM og væk fra debatten..?

..eller igennem stjernesystemet ?

Kan det tænkes, at det er derfor Karma stjernesystemet har en begrænsning i, hvor meget negativitet, man kan sprede på én dag? .

Kom nu .. positive tanker. !

Dette er et iværksætter forum.. og denne tråd ligger i Cafe og hygge. Skype-Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:14

Thomas De Oliveira:

(Personfnidder fjernet - Moderator)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 23:15

Hej kenneth

Det er sådan mere et indlæg så du kan give mig en stjerne også. Sådan er jeg nemlig, - meget rummelig.

Jeg synes det er underligt at du så tit (i dag) referer til Arto, når du ikke selv er istand til på en voksen måde at respektere min holdning, som jeg iøvrigt har argumenteret for. Det er disrespekt at kalde det plat, - det er nærmest lidt på Arto-niveau.

Michael

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen, Nielco IT :
at det er derfor Karma stjernesystemet har en begrænsning i, hvor meget negativitet, man kan sprede på én dag? .

Ja på den liste jeg har set over nogle få folk som konsekvent har forfulgt en 14 årig dreng med iværksætter drømme, er det vel meget godt at der er begrænsninger for folks negativitet.

Så blev det endelig weekend :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:16

avisen:
Men det lyder lidt for sukkersødt at du siger tak så mange gange og har lavet en video om det :O

Se videoen igen, også kan du se, jeg overhoved ikke snakker om det plus medlemsskab jeg har fået. 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:20

Thomas De Oliveira:

Thomas De Oliveira:

(Personfnidder fjernet - Moderator)

Kære Moderator du får sgu travlt 

Er det egentlig tilladt af Moderator at give så mange minus stjerner (karma) ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 23:20

Thomas . du må forstå mig ret jeg har intet imod dit plus abbo .

Jeg har også læst hele den anden lange tråd .

Syntes bare der går lidt for meget "børnehave" i det efterhånden og man så gnider salt i såret ved af skrive folk er missundelige mm .

Jeg vil opforderer Admin til og lukke tråden så der kan blive ro på igen .. :-)

Alle Aminoerne kan jo ikke få nattesøvn hvis de skal blive ved med af skrive her på indlæget :-))

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)