Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Du er sgu da barnlig!

Side 14 ud af 17 (161 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Passiv +:

moar jeg vil også have en stor is

Mon ikke snart det er ved at være sengetid - eller tid til iværksætteri? Skype-Speechless

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 00:09 | Låst
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Hej Thomas

Jeg har givet dig Thomas negative stjerner, og det har jeg vist også skrevet før. Jeg kan godt forklarer hver enkelt af dem, men helt ærligt, det gider jeg simpelthen ikke bruge min tid på.

Jeg har også givet dig en negativ stjerne for din oprettelse af dette indlæg, for det bringer intet positivt til amino.dk. Tværtimod, det trækker en masse mennesker og virksomheder ned i en stor fed pøl og mudder og lort. 
Intet kan vi bruge til noget, intet.

Jeg ved ikke om historien nogensiden vil tage en ende, men næste kapitel i sagaen bliver vel at de 6-7 personer du har vist listen, taler om den indtil den dag du offentliggøre den, også starter endnu et kapitel. Jeg står sgu af her. 

Jeg vil til gengæld rose dig for rent faktisk at have flyttet dig et godt stykke. Hvis vi går blot nogle måneder tilbage, så ser dine indlæg en del anderledes ud.

I min optik er det hele efterhånden blevet en stor farce og jeg kan slet ikke finde rundt i gode og dårlige indlæg længere, nogle vil gerne hjælpe, men de stakkels mennesker drukner i blandt dem der ikke hjælper, så for mit eget bedste tager jeg lige en offline periode fra amino, måske ses vi igen i 2011.

God iværksætter vind til Jer alle!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:19 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Boysen:
ntet kan vi bruge til noget, intet.

Hvem er vi ? Dig og de 4-5 andre på listen ?

For mig er det her en af de mest spændende diskussioner der har været på Amino længe. Psykologi er 99 % af et salg og en idè. Og der er sørme nogle menneskers psykologiske profil der bliver udstillet her, på godt og ondt.

Vi skal nok tale Adsense, og hvem der har købt et videokamera til 3500,- kr i Elgiganten og er begyndt på de sociale medier med videoblogging i morgen, og som af den grund, simpelthen bare ikke KAN stoppes på vejen mod stjernene.

Efter den store deltagelse i debatterne tror jeg ikke der er så mange stakkels mennesker, men en masse mennesker der er blevet beriget. Du er så ikke, og det er da klart ærgeligt. Men der kommer nok noget for dig i morgen.

Ellers ærgeligt at du ikke ville deltage i diskussionen med dine meninger, men bare trykkede på minusknappen. Meninger er nemlig det Amino skal overleve på. Men sådan er vi så forskellige :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:22 | Låst

Jimi... Du lovede mig du ville smutte på weekend og sove! :P Addiction! :D

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:22 | Låst

Det er altså spændende hvordan den liste ser ud!

Selvom det høre til den mere tabloide del af Amino, så er det stadig god underholdning :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:27 | Låst

Lundsby:

Det er altså spændende hvordan den liste ser ud!

Selvom det høre til den mere tabloide del af Amino, så er det stadig god underholdning :-)

Det er fredag og weekend.. hvad er bedre end Roastbeef, Rødvinssovs, Fars fede ferie med Chevy Chase & Amino Drama :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:30 | Låst

Jeg elsker at skabe sådanne debatter, og jeg er efterhånden en erfaren 'herre' til det. Men jeg får simpelthen så meget viden og erfaring tilbage. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:30 | Låst

Det er lørdag nu, og Nicklas Bendtner har lovet at han scorer 5 basser i aften, SÅ bliver det ikke bedre. Og så jeg en ramme dåsesodavand. Og ja jeg er også småfed , og har fået rigeligt af dem.

Og ja jeg følger en diskussion til dørs, det den rette måde at gøre det på. Men nu har vi nået døren, og jeg vil gerne takke alle for at deltage.. its been a blast :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:33 | Låst

Thomas De Oliveira:
Men jeg får simpelthen så meget viden og erfaring tilbage. 

Og den får du brug for, når du skal forhandle kontrakter med levende mennesker. Så derfor har den her tråd været genial, for dem som formår at trække viden ud af den.

Tillykke Thomas, og god nat

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 00:36 | Låst

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Side 14 ud af 17 (161 indlæg)