Hej
Fy for fanden da.
Først bliver jeg nødt til at give Rosenstand ret, og nu donerer jeg sgu 100 kr. til Plus selvom jeg er inderligt imod pluskonceptet.
Jeg medgiver gerne at jeg støtter op omkring Thomas, og selvom Thomas ofte er fuld af sig selv så synes jeg egentligt at han hører mere hjemme på Amino, end de stakler som af uransagelige grunde tror at de kan imponere nogen med deres "forretningssnak".
Amino består hovedsagelig af meget unge mennesker, og der er rigtigt langt mellem de ægte entreprenører, og Thomas er faktisk én af dem. Jeg bryder mig ikke om noget af det Thomas laver, men det er nu engang hans beslutning, og så er det faktisk ikke så besværligt lige at bruge 5 minutter på at afkode de forskellige projekter, og give lidt feedback på det han render rundt og laver.
Jeg synes ikke der er noget særligt voksent over Amino,- og det vil da også kun være de færreste forundt at få et voksenliv som selvstændige erhvervsdrivende. Sådan er det, - det er ikke alle der er gjort af det rette stof, - men jeg tror faktisk Thomas er det.
Michael