|
@Jim hove Nu sviner han ingen til, men han giver konstant ret til nogle personer, uanset hvad de siger og skrever. De bliver fremhævet i mange af hans indlæg. Og det gør også at man mere tænker fankultur end et egentligt indlæg.
Som skrevet før til jim, så mener jeg at din fan dyrkelse er dit største problem, for du kan næsten ikke svare uden at nævne adre personer du ser op til, og uanset hvad de svarer så er du enig. Og hvis det er den form for virksomhed du vil køre så går du falit, før du når at skrive under på lånekontrakten. Det jeg siger til dig er skab din egen mening, hvis den....og om den så går imod dine iconer, og...der er sq ingen her der altid er enige med dem, og som jeg kender dine iconer, så ser de heller ikke ned på folk med en anden mening, så længe man kan argumenterer for den. /Kenneth |
Jeg er den første der smider 100 Kroner i en Pulje der giver Thomas Amino plus for et år!
Det er ikke fordi det er en YNK YNK jeg vil støtte et Amino Plus Medlemskab til Thomas men fordi jeg respektere Thomas' Alder og måde at takle ALT kritik, ris/ros han får, og hans Gåpåmod for at hoppe ud i en voksen verden med Politik, Iværksætteri og fordi han er Modig at turde gøre det!
Folk er velkommen til at skrive en PM til mig hvis de ønsker at tribute til det!
Mangler: 8 :)
Bliv gratis medlem