Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en investorer?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

@Jesper

Det er bestemt ikke meningen at det skal virke sådan. Jeg er skam også og har været længe i gang med en beskrivelse i alle små detaljer, om hvordan man som investor har sikkerhed med sine penge. Jeg vil blot gerne vide hvordan man så finder de rette at sende det til. Om man skal søge i sit netværk, om der er en internet service der hjælper, osv. osv. :-)

Mvh. Thomas

Hvis jeg var investor og skulle skyde penge i dette, vil jeg nok spørge dig om du virkelig virkelig brænder for det? For hvis du gør det, hvorfor tager du så ikke et par avisruter og et job i en isbutik i løbet af sommeren - så vil du nemt ha' det nødvendige kapital til kamera til september.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:05

@Martin

Hej Martin

For at være helt ærlig for dig, og for den sags skyld, alle jer andre har jeg pisse svært ved at vente, jeg kan simpelthen ikke vente på den erfaring ved at tage det lige stille og roligt, jeg bliver sgu nød til at tage nogen store spring, og se de mange forskellige muligheder.

Jeg mener det vil være totalt useriøst at møde op ved f.eks. Flemming Østergaard for at snakke om personlig branding, med min iPhone, og en lyd som ingen kan høre. Når jeg først har sådanne aftaler på plads skal det bare fungere perfekt. Men selvfølgelig skal jeg også kunne stille de rigtige spørgsmål, planlægge det osv. 

Ang. praktikophold, vælger jeg Mogens Nørgaard ;-) 

Mange tak for indlægget.

Mvh. Thomas 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:16
Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Kan nu kun give Thorborg ret i, at du ikke har behov for en investor. I sidste ende tror jeg, at øvelsen med at finde pengene selv vil være enormt givende for dig. At du ikke har det rigtige udstyr skal du så absolut ikke betragte som en begrænsning - tværtimod – heller ikke ved Fleming Østergaard.

Det er dig selv, dine ideer og visioner og sidst men ikke mindst din energi du sælger og den har du jo masser af så bare klø på, så skal det nok komme. I mange tilfælde vil det give meget mere respekt – du kan sammenligne det lidt med uddannelse, vi vælger heller ikke vores ledere ud fra deres uddannelse men ud fra de ideer, visioner og energi de ligger for dagen.

Hvis du stadig er fast besluttet på at finde en investor har jeg lavet en guide i et tidligere indlæg du kan se her. Dog er der en ting, indlægget ikke har med og det er en track record, ens historik på tidligere projekter som ofte tæller højt ved mange investorer

Glæder mig til at høre dine fremtidige blogs med Don Ø m.m.

Keep Swinging

Kim Kampp

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Så køb sådan en:
http://www.amazon.com/Olympus-DS-30-Digital-Voice-Recorder/dp/B000MSDL6K/ref=sr_1_13?s=electronics&ie=UTF8&qid=1276715769&sr=1-13

Den koster vel 2.000 kr. så det må kunne klares med et par avisruter og så vil du have dem samme diktafon som nogle af verdens fineste journalister har.

Det ser fint ud, konceptet er dog video. Men jeg har selv kigget på noget videokamera værk og faktisk fundet et fint kamera til omkring 1.700,- det kan jo være et ''begynder'' kamera. 

Jeg kan jo også gøre det at sælge mit Nikon D200 digital spejlrefleks kamera (værdi fra nu 10.000,-) også købe noget mere prof videokamera, som jeg tror er det bedste. 

Mvh. Thomas

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:47

Sådan, min dreng!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 21:48

Thomas De Oliveira:

Martin Thorborg:

Så køb sådan en:
http://www.amazon.com/Olympus-DS-30-Digital-Voice-Recorder/dp/B000MSDL6K/ref=sr_1_13?s=electronics&ie=UTF8&qid=1276715769&sr=1-13

Den koster vel 2.000 kr. så det må kunne klares med et par avisruter og så vil du have dem samme diktafon som nogle af verdens fineste journalister har.

Det ser fint ud, konceptet er dog video. Men jeg har selv kigget på noget videokamera værk og faktisk fundet et fint kamera til omkring 1.700,- det kan jo være et ''begynder'' kamera. 

Jeg kan jo også gøre det at sælge mit Nikon D200 digital spejlrefleks kamera (værdi fra nu 10.000,-) også købe noget mere prof videokamera, som jeg tror er det bedste. 

Mvh. Thomas

Canon EOS 550D har HD video samt det er et fantastisk Kamera.. Koster 5-7000 mener jeg :) Måske et godt køb når du også er fotograf ved siden af :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:56

Bautik:
Canon EOS 550D har HD video samt det er et fantastisk Kamera.. Koster 5-7000 mener jeg :) Måske et godt køb når du også er fotograf ved siden af :)

Ja, det kunne være en mulighed. Tak for informationen :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:00

Thomas, hvis du tog på konferencer i USA, så render alle hippe folk rundt og interviewer med Flip kameraer til 400 kr.
Glem nu det udstyr og øv dig :-)

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:13

Martin Thorborg:

Thomas, hvis du tog på konferencer i USA, så render alle hippe folk rundt og interviewer med Flip kameraer til 400 kr.
Glem nu det udstyr og øv dig :-)

Dbh Martin

Jeg er ked af at sige det Martin, men det kan jeg ikke.. :) 

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)