Rigtig mange aminoer forsøger igennem dette forum at finde en investor til deres ide/forretning eller lignende, men desværre indeholder deres indledning meget sparsom information, hvilket giver et begrænset resultat efter min bedste overbevisning. Derfor håber jeg, at denne tråd an rede lidt bod på dette, i nedenstående har jeg beskrevet nogle generelle emner, som en sådan type indlæg burde indeholde, om dette er fyldestgørende er så det store spørgsmål, men hvis ikke er jeg nu sikker på at der er nogle andre aminoer der kan spæde til.
"Foreløbig" forretningsplan: http://www.startvaekst.dk/forretningsplan Disse kan være mere eller mindre omfattende men hvis ikke den indeholder nedenstående emner skal disse tilføjes
Selvfølgelig er det ikke muligt at beskrive alt dette i en tråd, men skal kunne leveres via mail e.l. og bør understeges at disse er lavet. Ydermere er det vigtig for personen der ønsker en investorer at gøre op mig selv, hvorvidt det er en investorer eller partner man vil have have, begge kan have sine fordele og ulemper |
Hej Kim.
Jeg syntes det er rigtig godt at du gør opmærksom på de ting, som en seriøs investorsøgning kræver.
Der er mange herinde på Amino, som godt kunne trænge til at læse dit indlæg igennem, en gang eller to.
Jeg vil fremover henvise til denne tråd, hvis jeg oplever en mangelfuld investorsøgning.
Mvh.
Casper.