Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en investorer?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

På med vanten min ven :-)

Jeg tror at han har to hænder Skype-Wink

@Thomas, når/hvis du laver den forretningsplan, så husk at beskriv hvordan du vil skaffe trafik til din side, det er ikke nok at sige at der komme adsense reklamer på.

Du kan plastre din side til med reklamer, men det kan være nok så ligegyldigt hvis ikke, at der kommer trafik til siden.

En ejendomsmægler plejer at sige "beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed", som et vigtigt fundament. Som ejer af en side, er de gyldne ord "synlighed, synlighed, synlighed", og selvfølgelig et indhold der gør at besøgende gider at komme igen.

Amino Download, kan du finde flere forretningstekster til inspiration.

Jeg er nu mest tilhænger af dem som siger at du skal tage dig en avisrute, blive flaskedreng eller lign. og "fortjene" dig eget udstyr.

Du vil gerne starte på toppen, men bunden i form af et fundament, er der hvor man starter...Hvor mange huse har du set, hvor taget er det første der er bygget?

Arbejd dig opad, så lærer du osse dit "hus" bedre at kende.

Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne havde en Ferari! Og søger investorer, any takers :-)

Regner med at skulle bruge en 3-5 millioner, vi laver en del arbejde for MLA så jeg håber de kan finde en god en til mig! Jeg har reserveret hele højre bagskærm til reklamer, og regner med at tjene styrtende! Skal du være en del af succesen :-)

(Det egentligt en glimmerende ide, det der med at få sin ønskeseddel finansieret af eksterne investorer, men måske ikke så realistisk.)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:09

Lundsby:
(Det egentligt en glimmerende ide, det der med at få sin ønskeseddel finansieret af eksterne investorer, men måske ikke så realistisk.)

Det er ikke nogen ønskeseddel, men en form for at være og virke seriøs når man kommer ud og interviewer kendte personer. 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Thomas , du er ung og sød, men tro mig det er kun blandt jer unge at det betyder noget at man møder op med en mærkevare. Det har intet med seriøsitet at gøre, at du har et godt kamera.

Lyt til hvad de andre siger, ellers kommer du bare til at lære det på den hårde måde, hvis du vil noget.

De professionelle mennesker du vil i kontakt med, har en meget udviklet psykologisk sans, og vil spotte at det du kalder seriøsitet, er forfængelighed, og du vil derfor forblive uinteressant for dem.

Hvis du til gengæld udstråler at du har arbejdet hårdt for at nå til hvor du er, og er pikke ligeglad med hvordan din diktafon eller kamera ser ud, men at du VED at du er the shit, med eller uden kamera, SÅ bliver du interessant. Tro mig.

Undskyld alle de grimme voksenord :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:26

Jimi Hove:

Thomas , du er ung og sød, men tro mig det er kun blandt jer unge at det betyder noget at man møder op med en mærkevare. Det har intet med seriøsitet at gøre, at du har et godt kamera.

Lyt til hvad de andre siger, ellers kommer du bare til at lære det på den hårde måde, hvis du vil noget.

De professionelle mennesker du vil i kontakt med, har en meget udviklet psykologisk sans, og vil spotte at det du kalder seriøsitet, er forfængelighed, og du vil derfor forblive uinteressant for dem.

Hvis du til gengæld udstråler at du har arbejdet hårdt for at nå til hvor du er, og er pikke ligeglad med hvordan din diktafon eller kamera ser ud, men at du VED at du er the shit, med eller uden kamera, SÅ bliver du interessant. Tro mig.

Undskyld alle de grimme voksenord :-)

5 stjerner fra mig, hvor har du mega ret!

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:31

Thomas De Oliveira:
Jeg er ked af at sige det Martin, men det kan jeg ikke.. :

@Thomas: Som gammel tryllekunstner vil jeg sige.... øv dig.... øv dig .... øv dig... og når du kan det... så øv dig.

Som en sidegevinst så er det ikke udstyret der laver dit show... det er dig. Det hjælper ikke at du hiver sidste nye hightech udstyr frem hvis du fjumre i det.... derimod kan du få et kanon godt show med en iPhone og øvelse.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:45

Thomas De Oliveira:

Det er ikke nogen ønskeseddel, men en form for at være og virke seriøs når man kommer ud og interviewer kendte personer. 

At være og virke seriøs? Hvordan gør man det? Det er et dybt seriøst spørgsmål ;-)

Kan huske for mange år siden, jeg tænkte præcis som dig, og da tiden kom og jeg ikke havde råd til dyre jakkesæt og skjorter, så måtte jeg møde op i Jeans og T-shirts, og ved du hvad? Det lykkes sgu alligevel.

Det betyder sgu intet hvor godt en ens udstyr er (Ikke det udstyr...) eller hvor fint man er i tøjet, hvis man brænder for lortet, så betyder alt andet intet!

Vi kan tage hr. Thorborg som et eksempel, vi kan vel alle blive enige om at han er forretningsmand og iværksætter, han har dyre bil(er) og stort hus med pool, men hvor mange har rent faktisk set ham i et jakkesæt? :-)

Mads Madsen

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:50

Mads Madsen:
men hvor mange har rent faktisk set ham i et jakkesæt? :-)

Svigermor :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Ja tak - så er den fattet ;-) 

Jeg har selv ved hårdt arbejdet fået råd til mit Nikon D200 med dyre linser og hele udstyret, og det er jeg stolt af! Jeg føler nu det er den rette tid til at jeg godt kan sælge mit kamera, også bruge de penge på et videokamera. 

Tak for jeres feedback, ikke mindst alt den gode Amino karma Yes

Mvh. Thomas

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:
Tak for jeres feedback, ikke mindst alt den gode Amino karma Yes

Ja, hvis Martin stadig er med i her tråden, kunne jeg godt tænkle mig at i så videre på den her sag med Thomas`s minus karma. Thomas er en sød ung fyr, som jeg ikke har oplevet lave " rav i gaden " eller andet dårligt. Men minus karma har regnet ned over ham i månedsvis. Det er garanteret kun èn person, som gemmer sig bag at Thomas ikke kan se hvem det er.

Er ærligt talt ved at være lidt trættende at se på :(

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)