Jeg tror at han har to hænder
@Thomas, når/hvis du laver den forretningsplan, så husk at beskriv hvordan du vil skaffe trafik til din side, det er ikke nok at sige at der komme adsense reklamer på. Du kan plastre din side til med reklamer, men det kan være nok så ligegyldigt hvis ikke, at der kommer trafik til siden. En ejendomsmægler plejer at sige "beliggenhed, beliggenhed, beliggenhed", som et vigtigt fundament. Som ejer af en side, er de gyldne ord "synlighed, synlighed, synlighed", og selvfølgelig et indhold der gør at besøgende gider at komme igen. På Amino Download, kan du finde flere forretningstekster til inspiration. Jeg er nu mest tilhænger af dem som siger at du skal tage dig en avisrute, blive flaskedreng eller lign. og "fortjene" dig eget udstyr. Du vil gerne starte på toppen, men bunden i form af et fundament, er der hvor man starter...Hvor mange huse har du set, hvor taget er det første der er bygget? Arbejd dig opad, så lærer du osse dit "hus" bedre at kende. Rune.
|
Jeg vil gerne havde en Ferari! Og søger investorer, any takers :-)
Regner med at skulle bruge en 3-5 millioner, vi laver en del arbejde for MLA så jeg håber de kan finde en god en til mig! Jeg har reserveret hele højre bagskærm til reklamer, og regner med at tjene styrtende! Skal du være en del af succesen :-)
(Det egentligt en glimmerende ide, det der med at få sin ønskeseddel finansieret af eksterne investorer, men måske ikke så realistisk.)