Hej jeg har et website som jeg driver sammen med min partner. websitet er ca 1 måned gammel og kører med et ret unikt koncept. Der er flere ting som er ret unikke ved vores site ud over selve konceptet. 1: Der er ingen udgifter (ud over de 400,- om året til hosting) 2: Der bliver ikke brugt nogen penge på reklame 3: Det er 100% automatiseret og kræver INGEN opmærksomhed fra dig af.
Siden har omkring 50 sider indekseret i google, og ALLE kunder kommer via søgninger hvor de finder os i de naturlige resultater. På trods af at vi på de 50 sider der er på google ikke findes en eneste top 3 placering, så har vi i denne uge en omsætning på små 4000,- fra den naturlige google trafik. Denne uge har ikke været unik, og vi har en maj måned der kan bevise det. Der er altså mildt sagt rigtig store muligheder for indtægt i fremtiden. Jeg har fra starten af sagt til min partner at jeg kun blev en del af dette projekt for at sælge så snart der var kommet kontrol og stabil indtægt. Jeg hader at drive virksomhed men elsker at starte dem. Jeg ønsker derfor at sælge min andel som er 65% Der er sikkert flere der vil syntes det er mærkeligt at jeg sælger når det hele nu er godt og der tjenes penge, men det er altså hvad jeg lever af. Jeg lever af at sælge ting der tjener penge ;-) Min partner er dygtig, dedikeret og ansvarsfuld. Det betyder at du selv kan bestemme hvor meget eller hvor lidt energi du vil smide i dette. Du kan være helt passiv, eller du kan være manden der tager kontrol og hjælper min partner med at gøre det endnu større. Min personlige vurdering er at denne side med de rigtige tiltag inden for 6 måneder kan komme helt op og omsætte for over 200k om måneden. Dette er dog kun min personlige mening og er ikke taget med i pris beregninger. Hvis dette er noget for dig må du meget gerne sende mig en mail. Du skal dog kun skrive hvis du er klar til at lave en bank overførsel på minimum 100k i denne måned. Har du en amino profil så send et link til den i mailen. Alle tal og indtægter kan dokumenteres fra flere uafhængige kilder. mvh dotcom2010@live.dk |
Dagens grin