Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast indtægt sælges

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har et website som jeg driver sammen med min partner. websitet er ca 1 måned gammel og kører med et ret unikt koncept.

Der er flere ting som er ret unikke ved vores site ud over selve konceptet.

1: Der er ingen udgifter (ud over de 400,- om året til hosting)

2: Der bliver ikke brugt nogen penge på reklame

3: Det er 100% automatiseret og kræver INGEN opmærksomhed fra dig af.

Siden har omkring 50 sider indekseret i google, og ALLE kunder kommer via søgninger hvor de finder os i de naturlige resultater.

På trods af at vi på de 50 sider der er på google ikke findes en eneste top 3 placering, så har vi i denne uge en omsætning på små 4000,- fra den naturlige google trafik.

Denne uge har ikke været unik, og vi har en maj måned der kan bevise det.

Der er altså mildt sagt rigtig store muligheder for indtægt i fremtiden.

Jeg har fra starten af sagt til min partner at jeg kun blev en del af dette projekt for at sælge så snart der var kommet kontrol og stabil indtægt. Jeg hader at drive virksomhed men elsker at starte dem. Jeg ønsker derfor at sælge min andel som er 65%

Der er sikkert flere der vil syntes det er mærkeligt at jeg sælger når det hele nu er godt og der tjenes penge, men det er altså hvad jeg lever af. Jeg lever af at sælge ting der tjener penge ;-)

Min partner er dygtig, dedikeret og ansvarsfuld. Det betyder at du selv kan bestemme hvor meget eller hvor lidt energi du vil smide i dette.

Du kan være helt passiv, eller du kan være manden der tager kontrol og hjælper min partner med at gøre det endnu større.

Min personlige vurdering er at denne side med de rigtige tiltag inden for 6 måneder kan komme helt op og omsætte for over 200k om måneden. Dette er dog kun min personlige mening og er ikke taget med i pris beregninger.

Hvis dette er noget for dig må du meget gerne sende mig en mail. Du skal dog kun skrive hvis du er klar til at lave en bank overførsel på minimum 100k i denne måned. Har du en amino profil så send et link til den i mailen.

Alle tal og indtægter kan dokumenteres fra flere uafhængige kilder.

mvh

dotcom2010@live.dk

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:42

Dagens grin Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 23:44

Hehe - man må jo næsten spørge hvad branche vi er i, hvad sælger i - det hele behøver vel ikke være så hemmelighedsfuldt, så er det jo næsten network marketing i "bedste" form :-)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:44

Et domæne ville være meget cool :)

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 23:45
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj Thomasen:

Dagens grin Yes

Du må da meget gerne give et grundlag for din nedladende kommentar.

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 23:48

Og nej der er på ingen måde tale om mlm eller andet svindel.

Der er tale om en 100% sund og seriøs virksomhed. Jeg gider ikke starte en diskussion med folk, men tager gerne imod mail fra seriøse personer.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 23:49

Tror alle gerne vil hører hvilken branche der er tale om - hvilke produkter der tale om, for at kunne danne sig en mening om det kunne have interesse at overtage dine procenter.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 23:50

Casper Blom:

Et domæne ville være meget cool :)

Amino har desværre gang på gang vist sig at være et sted hvor useriøse folk elsker at råbe højt om ting de ikke engang ved hvad er. Denne tråd er et godt eksempel. Der vil derfor ikke blive lagt et domæne på nettet.

Seriøse folk der tager kontakt vil dog have fuld adgang til alle oplysninger og kontoer der kan dokumenterer diverse tal, trafik og alt det andet der er omtalt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:52

dotcom:

Og nej der er på ingen måde tale om mlm eller andet svindel.

Hvordan kan du kalde et legalt foretagende for svindel? Hvem er det lige, som er nedladende af dig og Nikolaj?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:55

dotcom:

Nicolaj Thomasen:

Dagens grin Yes

Du må da meget gerne give et grundlag for din nedladende kommentar.

Jeg troede rent faktisk at indlægget var skrevet i sjov. En anonym Amino bruger, som vil have 100K for 65% af en nystartet hjemmeside uden den store trafik og hvor køber lokkes med et månedligt overskud på op til 200K minus 33 kr. til hosting - uden at røre en finger. Det vil sige ingen linkbuilding, SEO, nye undersider osv.

Held og lykke med salget, hvis du mener det seriøst.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)