Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast indtægt sælges

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Fashion-Seller:

dotcom:

Og nej der er på ingen måde tale om mlm eller andet svindel.

Hvordan kan du kalde et legalt foretagende for svindel? Hvem er det lige, som er nedladende af dig og Nikolaj?

pyramidespil var også en gang lovligt, men vil du ikke lade være at poste ligegyldigt skrammel i min tråd. Dette er hvad jeg lever af og dine intetsigende kommentere ville svare til jeg fyldte din hjemmeside med stavefejl og andet der skræmmer kunder væk.

Hav nu lidt respekt for jeres med aminoer (for EN gang skyld)

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 23:56

Siden er 1 mdr gammel ?

indtægt 4000,- om ugen ? x 4 uger

det lyder sku lidt vildt

mener du 100,000,- for et salg?

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 23:59

Nicolaj Thomasen:

dotcom:

Nicolaj Thomasen:

Dagens grin Yes

Du må da meget gerne give et grundlag for din nedladende kommentar.

Jeg troede rent faktisk at indlægget var skrevet i sjov. En anonym Amino bruger, som vil have 100K for 65% af en nystartet hjemmeside uden den store trafik og hvor køber lokkes med et månedligt overskud på op til 200K minus 33 kr. til hosting - uden at røre en finger. Det vil sige ingen linkbuilding, SEO, nye undersider osv.

Held og lykke med salget, hvis du mener det seriøst.

Nu tager du ord ud af munden på mig som jeg ikke har sagt.

Til at starte med så har jeg ikke lokket med 200k. Jeg har sagt det er min personlige vurdering af fremtiden og at det ikke har været med i pris beregningen. Jeg skriver klart at omsætningen er 4000 om ugen.

Ja den eneste rigtig udgift er 33 kroner til hosting, og hvis man ønsker så kan man få dette uden at røre en finger da min partner laver de små ting der er. (inkl linkbuilding, seo, nye undersider og hvad du ellers nævner)

Taget i betragtning af siden indtægt og den kurve der viser hvordan den konstant øges så mener jeg dette er et ret godt tilbud. Ud over dette har jeg på intet tidspunkt sagt at prisen er 100k. Jeg har blot sagt at du skal have midlerne til at lave denne overførsel.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 08:42

Hej dotcom,

Hvis vi ser dit indlæg ud fra et neutralt synspunkt, så lyder det næsten for godt til at være sandt..

Jeg vil meget gerne se noget dokumentation, hvis denne er i orden, vil jeg ikke være afvisende.

MvH

Kim

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 08:54

Kim Jensen :

Hej dotcom,

Hvis vi ser dit indlæg ud fra et neutralt synspunkt, så lyder det næsten for godt til at være sandt..

Jeg vil meget gerne se noget dokumentation, hvis denne er i orden, vil jeg ikke være afvisende.

MvH

Kim

Ja ting kan nemt høre godt ud, men det er også nemt at være skeptisk når man ikke har noget som helst info.

Måske folk skulle holde sig til at udtale sig om noget de ved hvad der !!!

Som jeg også skriver er der tale om en sund og alm virksomhed hvor alle tal kan dokumenteres fra FLERE uafhængige kilder. Dette info burde som minimum få folk til at undersøge om det nu passer før de udtaler sig.

Smid mig en mail på dotcom2010@live.dk så kan vi snakke der.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 09:17

dotcom:
Som jeg også skriver er der tale om en sund og alm virksomhed hvor alle tal kan dokumenteres fra FLERE uafhængige kilder. Dette info burde som minimum få folk til at undersøge om det nu passer før de udtaler sig.

Det der er grunden til at folk er skeptiske er jo at det umiddelbart lyder som en ekstremt tåbelig disposition fra din side. Bevares, det er da forståeligt nok, at du ikke er typen der gider det lange løb, men hellere vil fokusere på opstart af ting. Men i og med du påstår det ikke kræver nogen løbende indsats virker det jo lidt dumt at sælge din del af virksomheden.

Derudover er der også det forhold, at du smider en live.dk email adresse på bordet og i øvrigt er totalt anonym - ikke noget der ligefrem udstråler troværdighed.

Med andre ord står "vi" med en anonym gut, der tilsyneladende er villig til at slagte sin guldgås - du kan vel godt forstå hvorfor folk så er bare en anelse skeptiske?

Nu sider jeg ikke du skal smide alle oplysninger på bordet... Men hvis projektet virkeligt er så godt som du påstår og du er villig til at slagte det, for et hurtigt fix på 100k.... ja hvorfor kører du det så ikke igennem en virksomhedsmægler?

Først og fremmest har du jo muligheden for at være anonym, samtidigt med du udstråler troværdighed. Derudover kan du sikkert også få en bedre pris for din andel - såfremt det du skriver holder vand så er 100k jo temmeligt lavt sat.... så selvom du skal betale salær til en professionel virksomhedsmægler er jeg ikke i tvivl om du ville kunne komme ud med et større plus på bundlinjen, hvis du kunne trække på sådan en fætters netværk og ekspertise.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 09:33

Ja jeg er anonym...... og hvad så ?

Jeg er ret sikker på at både min og virksomhedens identitet afsløres hvis man kontakter mig og er seriøs.

Dette indlæg er en reklame, og siden hvornår skal man nu linke sin facebook profil sammen med en anonce før den er troværdig.

Og ja selvfølgelig er jeg også ude andre steder, men hvorfor undlade amino.

Ja det er en guldgås, og kan blive meget større hvis de rigtige skridt tages.

Der er selvfølgelig mindre ting som skal ordnes, og som jeg også skriver tidligere så er den eneste grund til du kan være 100% passiv at jeg har en partner der mod 35% ordner alle de ting der måtte være.

Du kan altså selv bestemme om du vil have en passiv indtægt, eller om du er manden der gå ind og tager kontrol.

Igen har jeg ikke skrevet noget om at prisen er 100k, jeg har blot skrevet at du skal have midlerne til at kunne lave en overførsel af denne størrelse. Det er simpelthen for at fjerne de useriøse, og kan du mentalt ikke se dig lave en overførsel i den klasse er dette ikke noget for dig.

Alle de folk der er seriøse skriver til mig, og alle dem der ikke er råber og skriger på amino. Derfor gider jeg ikke bruge meget tid på at diskuterer med jer.

Gider altså ikke bruge mere tid på denne diskution. Havde i den mindste interresse havde i sendt mig en email. I er altså blot tilskuere der spilder min tid med jeres brok over ting i ikke forstår.

Lad os nu spole tiden 20 år tilbage. Der kunne jeg eksempeltvis have haft en aftale om at få sat en sodanvands outomat op på en skole uden beregning hvis de fik 30% af salget

I retur ville de vedligeholde den, og leverandøren fylde den op. Det er en stor skole og der bliver solgt sodavand for 3-4000 om ugen.

Det jeg lige har beskrevet er fantasi men min projektbeskrivelse passer også på dette setup. Jeg lavede det blot for at vise at mange ting kan besvares hvis man gider at spørge og undersøge.

Så klap lige hesten alle sammen.

Og lad nu være med at kom med kommentare om alle muligheder huller og fejl i min sodanvands ide. Det var bare et eksempel.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 09:39

dotcom:
Ja jeg er anonym...... og hvad så ?

Ja, så virker det useriøst og ærligt talt lidt skummelt.... Det er ikke en personlig kritik af dig. Jeg forsøger bare at forklare dig hvorfor folk reagerer som de gør. Det kan du så ignorere og blive ved med at sidde her og hidse dig op, eller du kan tage det til efterretning. Jeg er sådan set ligeglad med hvad du gør, det er ikke mig der forsøger at sælge en gås der lægger guldæg. Det var bare et venligt råd...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 09:45

Ved du hvad folk havde reageret på præcis samme måde uanset hvor meget jeg kom ud af busken.

At du finder anonyme reklamer skumle må være trist da stort set alle reklamer er det. Og det er jo ikke fordi jeg er hemmelig, men det kræver man kontakter mig for svar.

På den måde fjerner jeg også useriøse folk som dig, og hvis amino ikke havde været fyldt med hyklere kunne man måske fristes til at smide et link.

I har ødelagt det for jer selv og tvinger folk til at gemme ting på denne måde for at undgå ens firmanavn bliver smudset ind i en debat med idioter der råber svindel og skummelt fordi man kræver de sender en mail før der kommer noget info på bordet.

Dette er ikke noget for dig så hop du bare videre og lad mig have denne tråd i fred og ro sammen med folk der måske har en oprigtig interesse.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 09:55

Tag dog og slap lidt af.... Jeg er kommet med et venligt råd og så kalder du mig for hykler og hvad ved jeg... Men jo, jeg skal nok lade "din" tråd være... Held og lykke med salget.

Vil du være med?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)