Ja jeg er anonym...... og hvad så ?
Jeg er ret sikker på at både min og virksomhedens identitet afsløres hvis man kontakter mig og er seriøs.
Dette indlæg er en reklame, og siden hvornår skal man nu linke sin facebook profil sammen med en anonce før den er troværdig.
Og ja selvfølgelig er jeg også ude andre steder, men hvorfor undlade amino.
Ja det er en guldgås, og kan blive meget større hvis de rigtige skridt tages.
Der er selvfølgelig mindre ting som skal ordnes, og som jeg også skriver tidligere så er den eneste grund til du kan være 100% passiv at jeg har en partner der mod 35% ordner alle de ting der måtte være.
Du kan altså selv bestemme om du vil have en passiv indtægt, eller om du er manden der gå ind og tager kontrol.
Igen har jeg ikke skrevet noget om at prisen er 100k, jeg har blot skrevet at du skal have midlerne til at kunne lave en overførsel af denne størrelse. Det er simpelthen for at fjerne de useriøse, og kan du mentalt ikke se dig lave en overførsel i den klasse er dette ikke noget for dig.
Alle de folk der er seriøse skriver til mig, og alle dem der ikke er råber og skriger på amino. Derfor gider jeg ikke bruge meget tid på at diskuterer med jer.
Gider altså ikke bruge mere tid på denne diskution. Havde i den mindste interresse havde i sendt mig en email. I er altså blot tilskuere der spilder min tid med jeres brok over ting i ikke forstår.
Lad os nu spole tiden 20 år tilbage. Der kunne jeg eksempeltvis have haft en aftale om at få sat en sodanvands outomat op på en skole uden beregning hvis de fik 30% af salget
I retur ville de vedligeholde den, og leverandøren fylde den op. Det er en stor skole og der bliver solgt sodavand for 3-4000 om ugen.
Det jeg lige har beskrevet er fantasi men min projektbeskrivelse passer også på dette setup. Jeg lavede det blot for at vise at mange ting kan besvares hvis man gider at spørge og undersøge.
Så klap lige hesten alle sammen.
Og lad nu være med at kom med kommentare om alle muligheder huller og fejl i min sodanvands ide. Det var bare et eksempel.