|
Er virksomheden i nogen selskabsform og er der aftalegrundlag mellem din partner og dig? Gives der nogen sikkerhed for at du ikke starter tilsvarende en uge efter i større skala? På hvilket grundlag sker værdisættelsen, og har din partner den fornødne økonomi til at forblive i et partnerskab? For når det er selvdrevent er der vel ingen grund til et 65/35 split for en given køber der kan se mulighederne eller? Send gerne en PM med yderligere information. |
Jeg forstår jer sgu ikke... Her kommer dotcom og vil sælge et site han har startet op for en måned siden med en partner og han fortæller hvor meget det har omsat på en uge.
Det står jer jo frit for at sende ham en mail for at høre nærmere om det og evt. se dokumentation hvis man er interesseret i at købe. Selv er jeg jo interesseret i at høre nærmere, men jeg står ikke og tripper for at vil købe.
Det er interessant at han kan lave den omsætning og jeg vil også ønske at han vil dele ud af sin viden. At dotcom er anonym forstår jeg udemærket. Det vil jeg også være i den sitaution.
Hvis dotcom foretrækker at starte firmaer op for så at sælge dem når de kører, så er det jo hans valg. Uanset om han har en "guldgås" kørende. Hvis han foretrækker at sælge nu så han får penge ind til at starte en ny virksomhed op, så fred med det...
Amino er de senere år blevet til "jante-tæskeren" hvor folk der har ideer bliver sablet ned fordi de ikke vil fortælle i detaljer hvordan de gør. Lad dem dog holde hemmelighederne for sig.... Der kommer også nogle som virkelig tror at vi kan snydes for vores sidste penge men nogle gange kan det godt betale sig at stikke en finger i jorden.
Bliv gratis medlem